А от інформація про розробку паливних елементів, що працюють на бензині, дизельному пальному, газі:
http://infonova.org.ua/technology/benzy ... biliv.html
InfoNova написав:Бензинові паливні елементи суттєво покращать ефективність автомобілів
У наш час на ринку є досить багато гібридних автомобілів, в яких використовуються акумуляторні батареї та електрогенератор, що приводиться в дію звичайним бензиновим двигуном внутрішнього згоряння. Цей електрогенератор використовується для зарядки акумуляторних батарей під час руху автомобіля. Коли такий автомобіль рухається винятково на електриці, вона є надзвичайно економічним транспортним засобом, але варто запуститися бензиновому двигуну, як ефективність такого автомобіля наближається до ефективності середньостатистичного автомобіля. І прорив, здійснений дослідниками з університету Меріленда в області бензинових паливних елементів, може змінити все це у недалекому майбутньому.
Інноваційне нововведення являє собою малогабаритний бензиновий паливний елемент, у вигляді квадрата з довжиною сторони у 10 сантиметрів. Незважаючи на такі порівняно малі габарити цей паливний елемент може виробити потужність, порівнянну з потужністю електричного генератора, що приводиться в дію двигуном внутрішнього згоряння. Крім цього, даний паливний елемент успішно може працювати практично на будь-якому виді палива, бензині, дизельному паливі чи природному газі. Енергія, що виробляється паливним елементом, використовується для руху автомобіля та для зарядки його акумуляторних батарей.
Може здатися, що в тому, про що йде мова, немає нічого нового та інноваційного. Але це зовсім не так. Усі бензинові паливні елементи, розроблені раніше, є високотемпературними, їхня робоча температура знаходиться близько позначки у 900 °C. Така температура вимагає особливого підходу та відповідних технічних рішень, що робить використання бензинових паливних елементів заняттям складним і у деяких випадках економічно необґрунтованим.
Новий паливний елемент, розроблений вченими з Меріленда, починає ефективно працювати при температурі у 650°C, а у недалекому майбутньому ці ж вчені планують понизити його температуру до позначки 350°C. А з такою температурою вже можна буде всерйоз задуматись про практичне застосування таких паливних елементів у нових електричних автомобілях, які зможуть рухатися на набагато більші відстані, витрачаючи істотно меншу кількість палива, ніж існуючі гібридні автомобілі.
Оригінал тут (англійською, звісно): http://www.technologyreview.com/energy/39203/?p1=A1
Хоча основний приціл робиться на заміну двигунів внутряшнього згоряння на гібридних авто, готове рішення ще не близько. Але близько живлення кондиціонерів, телевізорів, мікрохвильовок у далекобійних вантажівках під час стоянки.
Ну а, як на мене, теоретично це могло би бути й альтернативою генераторам на звичайних двигунах внутряшнього згоряння, що чомусь не люблять купатися у воді з домішками грунту.