ОМ617 на ГАЗон

Тут говорим обо всём, что не вписывается в тематику других разделов

Модератори: Shurik, Модераторы форума

ОМ617 на ГАЗон

Повідомлення ШАМПАНЬ » П'ят грудня 30, 2011 15:33

Народ, а хто де може чув щоб трилітрові двигуни ставив на 51 чі 52, 53 газони!? Інтересує як він там тяне.
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення NoUaZ » П'ят грудня 30, 2011 17:28

В мене Газель тягае ось таку:
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/displayimage.php?album=494&pos=18
Тому для Газона рекомендував би ОМ364(4,0) або по бідності ОМ341(3,8л).
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення ШАМПАНЬ » Пон січня 02, 2012 19:53

І як? Скільки тон і як везе? Просто мрію на БТР60 якісь дизеля поставить, а от які не знаю. БТР важить 10,5 тон. Чі хватить 3літрового на 5 тон?
У незалежній державі, не державною мовою розмовляє гість, полонений або окупант. (Карл Маркс)
www.shampantrans.com.ua
Аватар користувача
ШАМПАНЬ
Участник движения
 
Повідомлення: 1445
З нами з: Суб травня 09, 2009 12:13
Звідки: Черкаська обл. Звенигородський р-н. с.Шампань

Повідомлення NoUaZ » Пон січня 02, 2012 20:21

Те, що на фото має повну массу 3,5т і міст 5,125.
Якщо не використовуеться водомет, то на мій подгяд два Івековскі 8140 об"ємом по 2,8, року так 2000 зі своїми КПП - саме воно.
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення аир болотный » Суб січня 14, 2012 0:12

Я з батьком ставив на 3307 дизель Балканкар той що 4-х цилiндровий атмосферник D 3900 марка його вродi якщо непомиляюсь. Вони стояли на Болгарських карах яких i в радянськi часи було багато.
Маховик стикувався з двох частин, ступиця його рiдна i наприсовувався венець з посадочними вiд ЗIЛ 130. КПП i корзина теж вiд Зiла, колокол зварив сам з листового металу 5мм, кардан гiбрид ЗiЛ-ГАЗ. Ще я в нього засунув турбiну ТКР-8,5.
По роботi значно комфортнiше анiж на рiдному V8. Тяга збiльшилася але не на багато а от споживання в рази меньше, в середньому десь 15л.
Е i мiнус, крейсерська швидкiсть впала до 55-60км/ч.
Класний двигун, особливо ТНВД роторного типу, не знаю, що треба щоб його загробити.
Але якщо потрiбно максимум драйву то вiн не пiдходить.
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов


Повернутись до Круглый стол

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron