Как разводят в супермаркетах!!! Личный пример.

Тут говорим обо всём, что не вписывается в тематику других разделов

Модератори: Shurik, Модераторы форума

Как разводят в супермаркетах!!! Личный пример.

Повідомлення maximus30 » П'ят лютого 10, 2012 12:42

Всем привет!
Сегодня как обычно посетили магазин ФУРШЕТ на Выдубичах в тысячный раз, но почему то глаза глянули в чек и на коробку с вкусними блинчиками :shock:

Разная цена в чеке и на коробке с товаром удивила!

Зображення

Если бы видели, что они несли и как морозились......
Интересно это у них с каждой покупкой или как?
Внимательно смотрите в чек и на стоимость товара.
Зображення
Реклама в Google
Раскрутка сайтов и вывод в ТОП10
Продажа металлопроката в Киеве
Аватар користувача
maximus30
Участник движения
 
Повідомлення: 390
З нами з: Сер жовтня 27, 2010 14:29
Звідки: Киев

Повідомлення Bobikus » П'ят лютого 10, 2012 12:49

Млін, тепер дивитимусь.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Игорь » П'ят лютого 10, 2012 13:28

очень распространенная фишка и не только у нас

В германии например маркетах среднего и бедного покупателя очень настоятельно впихивают дополнительно офощи и фрукты....
УАЗ не машина, УАЗ- образ жизни.
______________________________
Игорь
Участник движения
 
Повідомлення: 236
З нами з: Нед травня 15, 2005 14:53
Звідки: КИЕВ..19.01.76

Повідомлення maximus30 » П'ят лютого 10, 2012 13:44

Игорь написав:очень распространенная фишка и не только у нас

В германии например маркетах среднего и бедного покупателя очень настоятельно впихивают дополнительно офощи и фрукты....


Причем тут это?
Тут расклад, что цена висит одна, а на кассе пробивают по другой...
Гады... :evil:
Зображення
Реклама в Google
Раскрутка сайтов и вывод в ТОП10
Продажа металлопроката в Киеве
Аватар користувача
maximus30
Участник движения
 
Повідомлення: 390
З нами з: Сер жовтня 27, 2010 14:29
Звідки: Киев

Повідомлення Olexa » П'ят лютого 10, 2012 14:06

Схоже на переоцінку (дооцінку) між 10:07 та 10:13:36.

Це штука не виключена. Наприклад, прийшла нова партія вишень для млинців (що печуться в кулінарії магазину) з більшою ціною, ніж була до того, а попередні вишні вже закінчилися. Млинці треба переоцінити, щоб не торгувати ними в цей день в мінус. Звісно, попередні млинці зроблені з попередньої вишні, але один і той же товар не може бути у відділі за різною ціною.

Наслідками переоцінки (дооцінки) товару протягом дня можуть бути такі конфлікти, як вийшов в maximus30. Звісно, з глобальної точки зору магазинам варто такого явища уникати. Особливо з фасованим ваговим товаром, на якому ціна надрукована. Якщо ціна товару на ньому не надрукована, то просто міняється цінник на поличці, і якщо покупець раптом запам’ятав, який там був цінник, і помітив на касі різницю, він може повернутися до полички, і побачити на ній новий цінник (і після чого повторно ухвалити рішення, чи купувати цей чи інший товар).

Зверніть увагу, що ціна може не лише збільшуватися, а й зменшуватися. Мене бере сумнів, чи будуть якісь покупці вимагати взяти з них більшу ціну, на яку вони розраховували. ;)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення maximus30 » П'ят лютого 10, 2012 14:16

Olexa написав:Схоже на переоцінку (дооцінку) між 10:07 та 10:13:36.

Це штука не виключена. Наприклад, прийшла нова партія вишень для млинців (що печуться в кулінарії магазину) з більшою ціною, ніж була до того, а попередні вишні вже закінчилися. Млинці треба переоцінити, щоб не торгувати ними в цей день в мінус. Звісно, попередні млинці зроблені з попередньої вишні, але один і той же товар не може бути у відділі за різною ціною.

Наслідками переоцінки (дооцінки) товару протягом дня можуть бути такі конфлікти, як вийшов в maximus30. Звісно, з глобальної точки зору магазинам варто такого явища уникати. Особливо з фасованим ваговим товаром, на якому ціна надрукована. Якщо ціна товару на ньому не надрукована, то просто міняється цінник на поличці, і якщо покупець раптом запам’ятав, який там був цінник, і помітив на касі різницю, він може повернутися до полички, і побачити на ній новий цінник (і після чого повторно ухвалити рішення, чи купувати цей чи інший товар).

Зверніть увагу, що ціна може не лише збільшуватися, а й зменшуватися. Мене бере сумнів, чи будуть якісь покупці вимагати взяти з них більшу ціну, на яку вони розраховували. ;)


Нам сказали тоже про то, что цена наверное поднялась, но мы же тоже не пальцем деланные. Мы вернулись обратно в отдел и сказав, что у них что то тамна кассе не бьется, нам выдали новый чек на тот же вес и сумму......
Зображення
Реклама в Google
Раскрутка сайтов и вывод в ТОП10
Продажа металлопроката в Киеве
Аватар користувача
maximus30
Участник движения
 
Повідомлення: 390
З нами з: Сер жовтня 27, 2010 14:29
Звідки: Киев

Повідомлення Drifter » П'ят лютого 10, 2012 14:25

Я розумію що маркет не правий, але який сенс, за 82 копійки втрачати час та нерви?
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Повідомлення Bobikus » П'ят лютого 10, 2012 14:31

Drifter написав:Я розумію що маркет не правий, але який сенс, за 82 копійки втрачати час та нерви?


Схоже відбулася переоцінка, яку не встигли внести в касові апарати. Або ж навпаки, на наліпки.

P.S. потішив логічний набір покупки - млинчики-відро-освіжувач повітря :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Olexa » П'ят лютого 10, 2012 14:33

Bobikus написав:Схоже відбулася переоцінка, яку не встигли внести в касові апарати. Або ж навпаки, на наліпки.

Ну так, вони мають переважити весь фасований ваговий товар, і переліпити наліпки.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення maximus30 » П'ят лютого 10, 2012 14:44

Drifter написав:Я розумію що маркет не правий, але який сенс, за 82 копійки втрачати час та нерви?


Если в нашей стране так не думали 8 из 10 то и страна у нас бы была лучше!!!

Это лично мое мнение....
Зображення
Реклама в Google
Раскрутка сайтов и вывод в ТОП10
Продажа металлопроката в Киеве
Аватар користувача
maximus30
Участник движения
 
Повідомлення: 390
З нами з: Сер жовтня 27, 2010 14:29
Звідки: Киев

Повідомлення Daniil » П'ят лютого 10, 2012 14:55

Элементарно ))))

Цена на товаре указана без НДС. Тебе добавили в чек НДС и сделали скидку в 13% ))))))))
И вышло как раз 19,11 грн и копейку добавили за чек))))

Как я придумал?

А вообще это просто свинство!

С уважением, Даниил.
Востаннє редагувалось Daniil в П'ят лютого 10, 2012 15:38, всього редагувалось 1 раз.
050-три три ноль ноль ноль два ноль
Зображення
Сувенирная продукция. Чашки, футболки и много чего другого с фото и надписями, корпоративной символикой.
Аватар користувача
Daniil
Участник форума
 
Повідомлення: 158
З нами з: П'ят січня 27, 2012 16:04
Звідки: Киев-Бровары

Повідомлення Olexa » П'ят лютого 10, 2012 15:08

maximus30 написав:Если в нашей стране так не думали 8 из 10 то и страна у нас бы была лучше!!!

Это лично мое мнение....

Принаймні, менше зловживали би переоцінками протягом дня, і переклеювали би вчасно цінники.

Доречі, при архаїчній регламентній системі бухгалтерсього обліку в роздрібній торгівлі (коли по касах гроші пробиваються не в розрізі конкретних найменувань товарів, а укрупнено, і відділ відповідає лише загальною сумою) переоцінки протягом є гарним полем для махінацій з боку змін продавців. Для переоцінки обліковцям треба знати фактичний залишок переоцінюваного товару в відділі, щоб правильно обчислити зміну суми боргу відділу. А зміні продавців при збільшенні ціни вигідно занизити залишок, щоб обліковці вважали, що за нижчою ціною продалося більше товару, ніж насправді, а при зменшенні ціни, відповідно, завищити залишок. В результаті в касах опиняється "зайва" сума, яку продавцям треба якось вийняти з відділу. Вийняти її просто з каси продавці не можуть, оскільки зміна залишку готівки не зійдеться з показниками сум касових апаратів, а от вийняти товаром з відділу вони можуть. В результаті при інвентаризації сума вартості товару в продажих цінах та горшей в касі зійдеться з розрахунковою сумою бухгалтерії, а от номенклатура товару не зійдеться. Продавці розведуть руками, і скажуть "пересортиця, буває", і запропонують бухгалтерії закрити її. Сума ж бо все одно зійшлася. Нажухані будуть покупці.

При нормальному сучасному обліку (якщо його застосовують), коли облікове програмне забезпечення може отримати з кас оперативні дані про те, скільки даного товару продалося за зміну на момент переоцінки, такі махінації практично неможливі.

Хоча саме формулювання "момент переоцінки" умовне, бо це дійсно не момент. Якийсь товар лежить на поличках, якийсь прямує в кошиках до кас (а деякий з нього може ще й повернутися назад на полички), і щоб провести переоцінку максимально коректно, треба заблокувати товар на поличці, не даючи покупцям можливості його брати, і почати переклеювати на ньому цінники, дочекатися, поки весь товар, що в кошиках, пройде через каси за старою ціною (а покупець може ходити з кошиком чи возиком доволі довго, і що більше магазин, то довше), і лише потім зробити переоцінку в касах і розблокувати товар на поличці. В результаті товар буде не доступний покупцям якийсь час. Що краще: піти на тимчасову невідповідність ціни товару на ньому й на касі, чи тимчасово не дати покупцям купувати цей товар?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення maximus30 » П'ят лютого 10, 2012 15:36

Olexa написав:
maximus30 написав:Если в нашей стране так не думали 8 из 10 то и страна у нас бы была лучше!!!

Это лично мое мнение....

Принаймні, менше зловживали би переоцінками протягом дня, і переклеювали би вчасно цінники.

Доречі, при архаїчній регламентній системі бухгалтерсього обліку в роздрібній торгівлі (коли по касах гроші пробиваються не в розрізі конкретних найменувань товарів, а укрупнено, і відділ відповідає лише загальною сумою) переоцінки протягом є гарним полем для махінацій з боку змін продавців. Для переоцінки обліковцям треба знати фактичний залишок переоцінюваного товару в відділі, щоб правильно обчислити зміну суми боргу відділу. А зміні продавців при збільшенні ціни вигідно занизити залишок, щоб обліковці вважали, що за нижчою ціною продалося більше товару, ніж насправді, а при зменшенні ціни, відповідно, завищити залишок. В результаті в касах опиняється "зайва" сума, яку продавцям треба якось вийняти з відділу. Вийняти її просто з каси продавці не можуть, оскільки зміна залишку готівки не зійдеться з показниками сум касових апаратів, а от вийняти товаром з відділу вони можуть. В результаті при інвентаризації сума вартості товару в продажих цінах та горшей в касі зійдеться з розрахунковою сумою бухгалтерії, а от номенклатура товару не зійдеться. Продавці розведуть руками, і скажуть "пересортиця, буває", і запропонують бухгалтерії закрити її. Сума ж бо все одно зійшлася. Нажухані будуть покупці.

При нормальному сучасному обліку (якщо його застосовують), коли облікове програмне забезпечення може отримати з кас оперативні дані про те, скільки даного товару продалося за зміну на момент переоцінки, такі махінації практично неможливі.

Хоча саме формулювання "момент переоцінки" умовне, бо це дійсно не момент. Якийсь товар лежить на поличках, якийсь прямує в кошиках до кас (а деякий з нього може ще й повернутися назад на полички), і щоб провести переоцінку максимально коректно, треба заблокувати товар на поличці, не даючи покупцям можливості його брати, і почати переклеювати на ньому цінники, дочекатися, поки весь товар, що в кошиках, пройде через каси за старою ціною (а покупець може ходити з кошиком чи возиком доволі довго, і що більше магазин, то довше), і лише потім зробити переоцінку в касах і розблокувати товар на поличці. В результаті товар буде не доступний покупцям якийсь час. Що краще: піти на тимчасову невідповідність ціни товару на ньому й на касі, чи тимчасово не дати покупцям купувати цей товар?


Я уверен, что действия которые мы решили предпринять врядли поменяют политику работы магазина ФУРШЕТ, но если будут новости я буду постить.
Но то, что в данный магазин мы будем заходить чаще за кулинарией та это 100%.
Посмотрим, может потом все покупатели скажут нам спасибо, а то у нас и без них безпридела в стране хватает пока мы все СИДИМ И МОЛЧИМ!!! и думем, чего из за 80 копеек кипишь поднимать...)))
Ну и тд.......
Зображення
Реклама в Google
Раскрутка сайтов и вывод в ТОП10
Продажа металлопроката в Киеве
Аватар користувача
maximus30
Участник движения
 
Повідомлення: 390
З нами з: Сер жовтня 27, 2010 14:29
Звідки: Киев

Повідомлення Daniil » П'ят лютого 10, 2012 15:44

Проблема в том, что если ты покупаешь пять или десять наименований товаров, то можно, что-то отследить.
А если купаешься как обычно на неделю и тебе вручают "километровый" чек.... то отследить там мало, что можно.
Но в данном свете событий буду ради принципа обращать внимание на чеки и цены в нем. Будем наедятся, что Мега Маркет в данном случае будет вести себя приличней.
050-три три ноль ноль ноль два ноль
Зображення
Сувенирная продукция. Чашки, футболки и много чего другого с фото и надписями, корпоративной символикой.
Аватар користувача
Daniil
Участник форума
 
Повідомлення: 158
З нами з: П'ят січня 27, 2012 16:04
Звідки: Киев-Бровары

Повідомлення Olexa » П'ят лютого 10, 2012 15:49

Daniil, достатньо перевіряти вибірково, різні товари. Якщо махінації є регулярними, рано чи пізно вони засічуться.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Далі

Повернутись до Круглый стол

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість