Модератори: Shurik, Модераторы форума
Игорь написав:очень распространенная фишка и не только у нас
В германии например маркетах среднего и бедного покупателя очень настоятельно впихивают дополнительно офощи и фрукты....
Olexa написав:Схоже на переоцінку (дооцінку) між 10:07 та 10:13:36.
Це штука не виключена. Наприклад, прийшла нова партія вишень для млинців (що печуться в кулінарії магазину) з більшою ціною, ніж була до того, а попередні вишні вже закінчилися. Млинці треба переоцінити, щоб не торгувати ними в цей день в мінус. Звісно, попередні млинці зроблені з попередньої вишні, але один і той же товар не може бути у відділі за різною ціною.
Наслідками переоцінки (дооцінки) товару протягом дня можуть бути такі конфлікти, як вийшов в maximus30. Звісно, з глобальної точки зору магазинам варто такого явища уникати. Особливо з фасованим ваговим товаром, на якому ціна надрукована. Якщо ціна товару на ньому не надрукована, то просто міняється цінник на поличці, і якщо покупець раптом запам’ятав, який там був цінник, і помітив на касі різницю, він може повернутися до полички, і побачити на ній новий цінник (і після чого повторно ухвалити рішення, чи купувати цей чи інший товар).
Зверніть увагу, що ціна може не лише збільшуватися, а й зменшуватися. Мене бере сумнів, чи будуть якісь покупці вимагати взяти з них більшу ціну, на яку вони розраховували.
Drifter написав:Я розумію що маркет не правий, але який сенс, за 82 копійки втрачати час та нерви?
Bobikus написав:Схоже відбулася переоцінка, яку не встигли внести в касові апарати. Або ж навпаки, на наліпки.
Drifter написав:Я розумію що маркет не правий, але який сенс, за 82 копійки втрачати час та нерви?
maximus30 написав:Если в нашей стране так не думали 8 из 10 то и страна у нас бы была лучше!!!
Это лично мое мнение....
Olexa написав:maximus30 написав:Если в нашей стране так не думали 8 из 10 то и страна у нас бы была лучше!!!
Это лично мое мнение....
Принаймні, менше зловживали би переоцінками протягом дня, і переклеювали би вчасно цінники.
Доречі, при архаїчній регламентній системі бухгалтерсього обліку в роздрібній торгівлі (коли по касах гроші пробиваються не в розрізі конкретних найменувань товарів, а укрупнено, і відділ відповідає лише загальною сумою) переоцінки протягом є гарним полем для махінацій з боку змін продавців. Для переоцінки обліковцям треба знати фактичний залишок переоцінюваного товару в відділі, щоб правильно обчислити зміну суми боргу відділу. А зміні продавців при збільшенні ціни вигідно занизити залишок, щоб обліковці вважали, що за нижчою ціною продалося більше товару, ніж насправді, а при зменшенні ціни, відповідно, завищити залишок. В результаті в касах опиняється "зайва" сума, яку продавцям треба якось вийняти з відділу. Вийняти її просто з каси продавці не можуть, оскільки зміна залишку готівки не зійдеться з показниками сум касових апаратів, а от вийняти товаром з відділу вони можуть. В результаті при інвентаризації сума вартості товару в продажих цінах та горшей в касі зійдеться з розрахунковою сумою бухгалтерії, а от номенклатура товару не зійдеться. Продавці розведуть руками, і скажуть "пересортиця, буває", і запропонують бухгалтерії закрити її. Сума ж бо все одно зійшлася. Нажухані будуть покупці.
При нормальному сучасному обліку (якщо його застосовують), коли облікове програмне забезпечення може отримати з кас оперативні дані про те, скільки даного товару продалося за зміну на момент переоцінки, такі махінації практично неможливі.
Хоча саме формулювання "момент переоцінки" умовне, бо це дійсно не момент. Якийсь товар лежить на поличках, якийсь прямує в кошиках до кас (а деякий з нього може ще й повернутися назад на полички), і щоб провести переоцінку максимально коректно, треба заблокувати товар на поличці, не даючи покупцям можливості його брати, і почати переклеювати на ньому цінники, дочекатися, поки весь товар, що в кошиках, пройде через каси за старою ціною (а покупець може ходити з кошиком чи возиком доволі довго, і що більше магазин, то довше), і лише потім зробити переоцінку в касах і розблокувати товар на поличці. В результаті товар буде не доступний покупцям якийсь час. Що краще: піти на тимчасову невідповідність ціни товару на ньому й на касі, чи тимчасово не дати покупцям купувати цей товар?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість