Olexa » Пон квітня 23, 2007 14:45
УАЗ 31602, 2004 р. в., двигун ЗМЗ-409, мости Спайсер вузькі, гума К-155, амортизатори штатні, КПП Арзамас.
Максимально розганяв до 147 км/год на прямій північної кільцевої Києва. Було страшно за керованість.
Крейсерська швидкість на трасі (максимальна, за якої зберігається комфорт керованости, а не максимально економічна) була 100 км/год, після заміни кінцівок рульових тяг, змащування кінцівок та часткового змащування шворенів і регулювання сходження, збільшилася до 110 км/год, на більших швидкостях при сильному вітрі або при обгоні фур починає здувати. В планах усунути люфт правого швореня і поміняти передні колеса з задніми (одне зтерте не рвіномірно), далі поміняти гуму й диски взагалі, і амортизатори.
Бортового комп'ютера не маю, тому оптимальної швидкости з точки зору економічности не шукав. Коли їздив до Карпат у період обкатки зі швидкістю 90 км/год, витрати пального склали 9.5 л/100 км. Наразі у змішаному циклі (місто, багнюка, траса) витрати складають 14.3 л/100 км.