Теоретична тема про стабільність у воді

Тут говорим обо всём, что не вписывается в тематику других разделов

Модератори: Shurik, Модераторы форума

Теоретична тема про стабільність у воді

Повідомлення Bobikus » Суб січня 15, 2011 16:31

Часто на бобіку доводиться форсувати гірські ріки. В залежності від погоди течія однієї і тієї ж ж ріки може змінюватись в рази. Бувало таке, що несло на метри по течії, але втримувався завдяки правильному куту постановки машини і поправці траекторії під занос. Що цікаво - коли поставив більші колеса і трішки ліфтував підвіску "водяна парусність" лише збільшилась. Причому раніше течія "впиралася" у боки машини і майже не було зносів, то тепер більшість води пропливає під машиною, але знос відчувається більший.

Може у когось є теоретичні думки про причини? І взагалі, що важливіше може бути від зносу - вага, негерметичність кузова, ліфтинг, ще щось?

P.S. От тут є ролик, який показує різницю в плавучості Тойоти, Джипа та УАЗа. Різниця дивує, але не до кінця зрозуміло чому так. Дивитись з другої хвилини:

http://www.youtube.com/watch?v=JQhXeP0c7_s
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Voditel » Суб січня 15, 2011 18:41

Думаю, надо плясать от того, что большие колеса вмещают больший объем воздуха...
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Bobikus » Нед грудня 11, 2011 14:30

В першу чергу важлива вага машини

http://www.youtube.com/watch?v=5Su3kTRVPlk
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення SalvaDoR » Нед грудня 11, 2011 14:53

Жесть...
Можливо тому що УАЗ(попереднє відео),все таки має меншу герметичність,можливу більшу вагу(багаж наприклад),ну і обєм повітря в колесах ніхто не відміняв :)
А щоб такого не було,може потрібно відкривати вікна,двері?)
Аватар користувача
SalvaDoR
Участник форума
 
Повідомлення: 181
З нами з: Сер січня 27, 2010 9:50
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення zen » Нед грудня 11, 2011 22:32

Пример элементарного нарушения правил ТБ. Кто занимался туризмом, тот поймет.
Ошибка первая: 100 граммов перед преодолением водной преграды.
Ошибка вторая: отсутствие элементарной страховки.
Вывод: Машину внедерожником делают водители.
пысы. И помогли ему 35 катки?
УАЗ - "Проходимец", в смысле бездорожник.
Аватар користувача
zen
Участник движения
 
Повідомлення: 826
З нами з: Вів серпня 28, 2007 23:58
Звідки: Киев

Повідомлення Bobikus » Пон грудня 12, 2011 13:41

zen написав:Ошибка вторая: отсутствие элементарной страховки.


Тобто не на буксирі?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Drifter » Пон грудня 12, 2011 13:52

Bobikus написав:
zen написав:Ошибка вторая: отсутствие элементарной страховки.


Тобто не на буксирі?


Я думаю мова йде, хоча б, про заздалегідь зачеплений трос до буксировочної провушини автомобіля що форсує брід. Зачеплений спереду або ззаду, дивлячись з якого боку броду є другий автомобіль, готовий підстрахувати на випадок зносу течією, або на крайній випадок дерево поблизу броду.
Жизнь на колесах - это пятая стихия.
(с) Люмен
УАЗ-3303, ГАЗ-69,ГАЗ-31105, Nissan Patrol Y60 4.2D
http://drifter-69.io.ua/
Аватар користувача
Drifter
Член клуба
 
Повідомлення: 2124
З нами з: Чет листопада 08, 2007 17:23
Звідки: Житомирська обл., м. Баранівка 80677759069

Re: Теоретична тема про стабільність у воді

Повідомлення Olexa » Пон грудня 12, 2011 14:02

Bobikus написав:Може у когось є теоретичні думки про причини? І взагалі, що важливіше може бути від зносу - вага, негерметичність кузова, ліфтинг, ще щось?

Сам ще подібним не займався, але, наскільки читав, для успішного подолання глибоких бродів необхідно забезпечувати якнайшвидше затоплення салону. Наскільки я розумію, відчиняти двері, нижні за течією.

Справа в законі Архімеда: тіло, занурене у рідину або газ, втрачає у своїй вазі стільки, скільки важить витіснена ним рідина або газ. Тобто, коли рівень води стає вище рівня підлоги в салоні, а доступу води в салон нема, то машина "підспливає", зменшується зчеплення між колесами та дном, аж до повного відриву колес від дна (всі ми неодноразово бачили на екранах, що автомобілі у воді тонуть не одразу, а спочатку плавають).
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення zen » Пон грудня 12, 2011 14:46

Да, Drifter. Даже, если водилы решили проверить, свои сображения по поводу оптимального способа преодоления водной преграды, они, в первую очередь, должны были обезопасить свои авто во время преодоления брода Это делается двумя способами. Перый: с помощью страховочного фала (троса), который вторым концом крепитя на автомобиле, который осуществляет страховку. Второй: так называемая самостраховка. Фал (страховочный трос) цепляетя за дерево, камень, якорь и т.д.
При преодолении бродов с таким течением, как показано на видео, необходимо было применять первый способ страховки. Причем, страховочный автомобииль, должен был находиться выше по течению, а в идеале, на противоположенном берегу реки.
Может показаться смешным, то. о чем я пишу. но последствия, отсутствия страховки, отнюдь не смешные. Учитывая фактор возможности гибели водителя Тойоты.
УАЗ - "Проходимец", в смысле бездорожник.
Аватар користувача
zen
Участник движения
 
Повідомлення: 826
З нами з: Вів серпня 28, 2007 23:58
Звідки: Киев


Повернутись до Круглый стол

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість