Часто на бобіку доводиться форсувати гірські ріки. В залежності від погоди течія однієї і тієї ж ж ріки може змінюватись в рази. Бувало таке, що несло на метри по течії, але втримувався завдяки правильному куту постановки машини і поправці траекторії під занос. Що цікаво - коли поставив більші колеса і трішки ліфтував підвіску "водяна парусність" лише збільшилась. Причому раніше течія "впиралася" у боки машини і майже не було зносів, то тепер більшість води пропливає під машиною, але знос відчувається більший.
Може у когось є теоретичні думки про причини? І взагалі, що важливіше може бути від зносу - вага, негерметичність кузова, ліфтинг, ще щось?
P.S. От тут є ролик, який показує різницю в плавучості Тойоти, Джипа та УАЗа. Різниця дивує, але не до кінця зрозуміло чому так. Дивитись з другої хвилини:
http://www.youtube.com/watch?v=JQhXeP0c7_s