Получил от знакомого письмо, сначала процитирую (с его разрешения, разумеется):
Вітаю.
Днями, переглядаючи список "Розібрані та законсервовані залізниці", спало на думку: чом би не влаштувати на початку літа, коли потеплішає, невеличку експедицію? Об'єктом дослідження пропоную зробити недобудовану двічі (!) залізницю Гришине (теперішній Красноармійськ) - Рівне, зокрема її частину від Золотоноші на схід принаймні до Глобиного (95 км). Це Черкаська та Полтавська області. Траса залізниці зберіглася у вигляді насипу, по якому (місцями - поруч) пролягає грунтова дорога, тож долати її доцільно саме УАЗоподібною технікою.
Розпочато підготовку мап на весь планований маршрут + мб з подовженням до Ганівки (+50=145 км) та супутникових знімків найбільш критичних ділянок - водойм, розривів насипу та подібних непрохідних місць. Там буде передбачено об'їзди.
Найсерйознішою перешкодою обіцяє стати Сула, а найцікавішим заходом - долання її уплав. Без машин, зрозуміло, УАЗики ж бо - не всюдиходи. І тут мені не обійтися без допомоги хоча б одного пловця, бо в одиночку дещо побоююся, попри те що плаваю досить добре. Передбачається форсування семи проток та піший прохід шести проміжних островів та частин дамби. Є більш детальний опис за матеріалами Wikimapia. Сумарна відстань між берегами складає 5465 м, з них водою 965 м, найширша протока - 350 м. Глибина проток не перевищує 1-1.5 м, за винятком досить вузького основного русла Сули, де може сягати 4 м. Сула формально судноплавна, але зараз навіть на Дніпрі у навігацію рух такий, що й його можна переплисти - що вже казати про допливи. Об'їзд для машин - через села Лящівка, Липове, Дем'янівка; довжина близько 22 км.
По всій трасі планую фотозйомку "залізниці" чи бодай її рештків, у тому числі острівної частини, а це означає - переправлятися треба буде з фототехнікою. Як це реалізувати технічно, обмірковую.
Мій водний досвід досить скромний: двічі - оз.Редькине (360 м), чотири рази - р.Десна (210 м). Температура води бажано не нижче 18.
Машини не маю, посвідчення водія також. Можна вважати, напрошуюся на роль баласта/штурмана.
Что интересно, - железную дорогу дважды помешали построить Мировые войны. Форсирование Сулы вплавь - тоже не так очевидно как может показаться на первый взгляд. Подготовка началась (от сбора информации до физ. подготовки

Детали будут уточняться.
P.S. Еще есть мысль, если получится по времени, наведаться и посмотреть на метеоритный кратер в тех краях: Метеоритный кратер "Оболонь" (wikimapia), Оболонская впадина (wikipedia).