Модератори: Shurik, Модераторы форума
...
Сам землетрус станція, розташована прямо на березі океану, витримала цілком достойно. Три працюючі реактори автоматично зупинилися, потім запустилися резервні дизель-генератори для розхолодження блоків. Загалом, спочатку все йшло за планом.
Та через годину прийшла хвиля цунамі, й ситуація почала стрімко змінюватися. І справа була не лише в стихії. Власне, саме цунамі (заввишки приблизно 14 метрів) для АЕС чимось аж надто страшним не було — до блоків докотилася приблизно триметрова хвиля. Ніхто не загинув. Жодна з бетонних споруд не повалилася. Але з 13 дизель-генераторів дванадцять одразу вийшли з ладу. Річ у тім, що тільки три з них були розташовані над землею (у буквальному сенсі слова), а решта опинилися в залитих водою нижніх приміщеннях блоків. Одночасно залило й електрощитові, а також віднесло хвилею розташований на пристані резервуар із пальним для генераторів. Ситуація відразу стала критичною.
...
Відомо, що в давні часи в цих місцях було цунамі й більше за останнє, але можливості його повторення не врахували.
...
Через вісім годин «сіли» аварійні акумулятори, а пересувні армійські генератори, що прибули, «несподівано» виявилися непідходящими. Підключити їх виявилося в XXI столітті явно непосильним завданням для станційних і військових фахівців.
Тож у критичний момент станція залишилася без електропостачання. Проте навіть у нічному кошмарі ніхто не міг припустити, що її знеструмлять на... дев’ять днів. Один з експертів спересердя зазначив: «Почалася людська дурість. Серйозної шкоди не було. Що, проблема була відновити енергопостачання АЕС? При СРСР була аварія на Вірменській АЕС. Тоді там просто тупо кинули кабель, розмотували з котушок по лісах, по горах, і довели, і зробили — відновили енергопостачання АЕС дуже швидко».
В Японії, за наявності лінії електропередачі менш як за два кілометри, уперто чекали нових генераторів із Токіо...
Тим часом реактори на АЕС «Фукусіма» нагрівалися, тиск у них зростав. Виникла загроза розриву корпусів, довго не могли скинути тиск.
...
І трохи більше ніж через добу в першому блоці вибухнув накопичений водень, після чого в наступні три дні станція занурилася в повний хаос. Складалося стійке враження, що нечисленні ліквідатори бігали «туди, де горить».
...
про басейни з відпрацьованим ядерним паливом згадали, тільки коли вони почали кипіти... Тим часом, щоб запобігти цьому, досить було однієї-двох пожежних машин... і «дядька Васі», який за цими басейнами наглядав би. Замість цього одержали тяжку картину: блоки вибухали один за одним, а басейни «парували» і невдовзі стали основним джерелом викиду радіації.
...
sansanichd написав:Я з енергетеком розмовляв з Кузнєцовскої АЕС то казав що япошкі робили всі тіж помилки що наші при чорнобелі, а зараз кожен енергетив вчить ще студентом що так робити не можна. Чому такі розумні японці робили стільки помилок і одразу не розумію, я к бабулька каже пороблено. Повертаюсь до теми літакі.
Розкажу таку історію, а кожен сам собі зробить висновки.
Три роки назат одружився і як положано треба на медовий місяць кудись поїхати. Вирішили в Єгипет приїхали у львів на аеродром заздалегіть ну і вирішив походити подивитися що за техніка стоїть звичайно нічого не побачив окрім як через вікно аеропорта. Оскільки чекати ще часу багато пішов пивка купив ну і стою біля магазинчика п"ю, а це була 4,00 година ранку людей мало стоїть мужик теж п"є пиво ну і слово за слово. Оказується він інженер на летовищі, а як почув що лечу в Єгипет то дивився на мене як на самогубця. Оказується більшість Боінгів які літають на просторах СНГ це беушний металолом на якому в європі і америці літати заборонено, а ще гірше те що кожен літак має свою так би мовити прописку де він проходить тех. огляд так ось їх не приписують в україні бо це дорога процедура а в америку на плановий огляд ніхто не літає(дорого). І виникає така ситуація десь тіче гідравліка і вони не мають права туди залісти і відремонтувати, все що вони можуть це поставити відро щоб масло капало туди і відповідно перед відльотом долити масла. Після цього я ЩЕ більше зауважав наші Ани і більше не літаю є багато прекрасних місць і в Україні. В мене з Уаза нічого не капає а під Боінгом відро стоїть - а вони його в рейс відправляють УЖАС.
Самолеты типа Су-27 достались Украине (УССР) после дерибана СССР еще аж до 1991 года."Продолжается принятие на вооружение новых образцов вооружения и военной техники.
В 2014 году на вооружение было принято 14 таких образцов. Это новые учебно-боевые и боевые самолеты типа Су-27...
Очередная ложь про "покращення", так как единственный летающий экземпляр (машина 01-02), доведенный испытаниями до "сертификата типа" сейчас находится в одном из цехов ГП Антонов (Киев) на ремонте/модернизации - усиливают шпангоуты фюзеляжа - обнаружили трещины.До конца года на вооружение планируется принять еще семь образцов вооружения и военной техники, в том числе военно-транспортный самолет Ан-70...
advocata написав:Так я не могу понять смысла этого поста... Все так плохо давайте порадуемся или что нужно сделать чтобы помочь? Какой-то почерк сепаратисткий прямо...
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість