Новый "европейский" самолет.

Тут говорим обо всём, что не вписывается в тематику других разделов

Модератори: Shurik, Модераторы форума

Повідомлення Bobikus » Вів квітня 26, 2011 18:00

А якщо завершити припускати і почати працювати над правильними справами, то шанси опинитися в правильному місці у правильний час таки виростуть.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Voditel » Сер квітня 27, 2011 0:29

Bobikus написав:А якщо завершити припускати і почати працювати над правильними справами, то шанси опинитися в правильному місці у правильний час таки виростуть.


Вот этим как раз и занимаюсь :wink:
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Olexa » Сер квітня 27, 2011 11:54

О! :)
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Voditel » Сер квітня 27, 2011 13:37

Olexa написав:О! :)


За время развития этой темы составил пять рабочих-учебных программ. И почти закончил их на английском.

П.С. на самом деле за время меньшее чем эта тема)))
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Olexa » Чет квітня 28, 2011 11:20

Дзеркало тижня. Україна -> «Фукусіма»: уроки економії (економіки)
...

Сам землетрус станція, розташована прямо на березі океану, витримала цілком достойно. Три працюючі реактори автоматично зупинилися, потім запустилися резервні дизель-генератори для розхолодження блоків. Загалом, спочатку все йшло за планом.

Та через годину прийшла хвиля цунамі, й ситуація почала стрімко змінюватися. І справа була не лише в стихії. Власне, саме цунамі (заввишки приблизно 14 метрів) для АЕС чимось аж надто страшним не було — до блоків докотилася приблизно триметрова хвиля. Ніхто не загинув. Жодна з бетонних споруд не повалилася. Але з 13 дизель-генераторів дванадцять одразу вийшли з ладу. Річ у тім, що тільки три з них були розташовані над землею (у буквальному сенсі слова), а решта опинилися в залитих водою нижніх приміщеннях блоків. Одночасно залило й електрощитові, а також віднесло хвилею розташований на пристані резервуар із пальним для генераторів. Ситуація відразу стала критичною.

...

Відомо, що в давні часи в цих місцях було цунамі й більше за останнє, але можливості його повторення не врахували.

...

Через вісім годин «сіли» аварійні акумулятори, а пересувні армійські генератори, що прибули, «несподівано» виявилися непідходящими. Підключити їх виявилося в XXI столітті явно непосильним завданням для станційних і військових фахівців.

Тож у критичний момент станція залишилася без електропостачання. Проте навіть у нічному кошмарі ніхто не міг припустити, що її знеструмлять на... дев’ять днів. Один з експертів спересердя зазначив: «Почалася людська дурість. Серйозної шкоди не було. Що, проблема була відновити енергопостачання АЕС? При СРСР була аварія на Вірменській АЕС. Тоді там просто тупо кинули кабель, розмотували з котушок по лісах, по горах, і довели, і зробили — відновили енергопостачання АЕС дуже швидко».

В Японії, за наявності лінії електропередачі менш як за два кілометри, уперто чекали нових генераторів із Токіо...

Тим часом реактори на АЕС «Фукусіма» нагрівалися, тиск у них зростав. Виникла загроза розриву корпусів, довго не могли скинути тиск.

...

І трохи більше ніж через добу в першому блоці вибухнув накопичений водень, після чого в наступні три дні станція занурилася в повний хаос. Складалося стійке враження, що нечисленні ліквідатори бігали «туди, де горить».

...

про басейни з відпрацьованим ядерним паливом згадали, тільки коли вони почали кипіти... Тим часом, щоб запобігти цьому, досить було однієї-двох пожежних машин... і «дядька Васі», який за цими басейнами наглядав би. Замість цього одержали тяжку картину: блоки вибухали один за одним, а басейни «парували» і невдовзі стали основним джерелом викиду радіації.

...

Решту теж цікаво прочитати, в тому числі й коментарі.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення sansanichd » Суб червня 25, 2011 15:26

Я з енергетеком розмовляв з Кузнєцовскої АЕС то казав що япошкі робили всі тіж помилки що наші при чорнобелі, а зараз кожен енергетив вчить ще студентом що так робити не можна. Чому такі розумні японці робили стільки помилок і одразу не розумію, я к бабулька каже пороблено. Повертаюсь до теми літакі.
Розкажу таку історію, а кожен сам собі зробить висновки.
Три роки назат одружився і як положано треба на медовий місяць кудись поїхати. Вирішили в Єгипет приїхали у львів на аеродром заздалегіть ну і вирішив походити подивитися що за техніка стоїть звичайно нічого не побачив окрім як через вікно аеропорта. Оскільки чекати ще часу багато пішов пивка купив ну і стою біля магазинчика п"ю, а це була 4,00 година ранку людей мало стоїть мужик теж п"є пиво ну і слово за слово. Оказується він інженер на летовищі, а як почув що лечу в Єгипет то дивився на мене як на самогубця. Оказується більшість Боінгів які літають на просторах СНГ це беушний металолом на якому в європі і америці літати заборонено, а ще гірше те що кожен літак має свою так би мовити прописку де він проходить тех. огляд так ось їх не приписують в україні бо це дорога процедура а в америку на плановий огляд ніхто не літає(дорого). І виникає така ситуація десь тіче гідравліка і вони не мають права туди залісти і відремонтувати, все що вони можуть це поставити відро щоб масло капало туди і відповідно перед відльотом долити масла. Після цього я ЩЕ більше зауважав наші Ани і більше не літаю є багато прекрасних місць і в Україні. В мене з Уаза нічого не капає а під Боінгом відро стоїть - а вони його в рейс відправляють УЖАС.
Аватар користувача
sansanichd
Участник движения
 
Повідомлення: 385
З нами з: Чет січня 15, 2009 11:33
Звідки: Луцьк (067) 332 30 66

Повідомлення Voditel » Пон червня 27, 2011 15:56

sansanichd написав:Я з енергетеком розмовляв з Кузнєцовскої АЕС то казав що япошкі робили всі тіж помилки що наші при чорнобелі, а зараз кожен енергетив вчить ще студентом що так робити не можна. Чому такі розумні японці робили стільки помилок і одразу не розумію, я к бабулька каже пороблено. Повертаюсь до теми літакі.
Розкажу таку історію, а кожен сам собі зробить висновки.
Три роки назат одружився і як положано треба на медовий місяць кудись поїхати. Вирішили в Єгипет приїхали у львів на аеродром заздалегіть ну і вирішив походити подивитися що за техніка стоїть звичайно нічого не побачив окрім як через вікно аеропорта. Оскільки чекати ще часу багато пішов пивка купив ну і стою біля магазинчика п"ю, а це була 4,00 година ранку людей мало стоїть мужик теж п"є пиво ну і слово за слово. Оказується він інженер на летовищі, а як почув що лечу в Єгипет то дивився на мене як на самогубця. Оказується більшість Боінгів які літають на просторах СНГ це беушний металолом на якому в європі і америці літати заборонено, а ще гірше те що кожен літак має свою так би мовити прописку де він проходить тех. огляд так ось їх не приписують в україні бо це дорога процедура а в америку на плановий огляд ніхто не літає(дорого). І виникає така ситуація десь тіче гідравліка і вони не мають права туди залісти і відремонтувати, все що вони можуть це поставити відро щоб масло капало туди і відповідно перед відльотом долити масла. Після цього я ЩЕ більше зауважав наші Ани і більше не літаю є багато прекрасних місць і в Україні. В мене з Уаза нічого не капає а під Боінгом відро стоїть - а вони його в рейс відправляють УЖАС.


Очень хорошо, что осведомленных людей становится больше.
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev


Re: Новый "европейский" самолет.

Повідомлення Olexa » Чет грудня 18, 2014 11:40

Гм, а другий прототип Ан-70 збираються прийняти на озброєння: http://news.liga.net/news/politics/4462 ... khniki.htm
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Новый "европейский" самолет.

Повідомлення Айри » П'ят грудня 19, 2014 1:05

"Ложь" украинской пропаганды для населения.
"Продолжается принятие на вооружение новых образцов вооружения и военной техники.
В 2014 году на вооружение было принято 14 таких образцов. Это новые учебно-боевые и боевые самолеты типа Су-27...
Самолеты типа Су-27 достались Украине (УССР) после дерибана СССР еще аж до 1991 года.
Этим летательным аппаратам по 25 лет и больше. Им поддерживали по минимуму техническое состояние, продлевали летную годность.
Малый налет пилотов очень показательно был продемонстрирован в свое время под Львовом, в Скныливе.

Новых машин КБ Сухого в "независимой" Украине не приобреталось.
На сегодня это уже морально устаревшие экземпляры 4го поколения истребителей.
До конца года на вооружение планируется принять еще семь образцов вооружения и военной техники, в том числе военно-транспортный самолет Ан-70...
Очередная ложь про "покращення", так как единственный летающий экземпляр (машина 01-02), доведенный испытаниями до "сертификата типа" сейчас находится в одном из цехов ГП Антонов (Киев) на ремонте/модернизации - усиливают шпангоуты фюзеляжа - обнаружили трещины.
Фюзеляж первого серийного (машина 01-04), вынутый из стапеля стоит бесхозным грузом в одном из цехов "Серийного завода Антонов".
Как и часть второго серийного экземпляра (машина 01-05), работы по которым с год как были прекращены из-за запрета Кабмина о сотрудничестве с РФ, для МО которой они оба и строились в кооперации.
Последние два экземпляра наблюдаю лично каждый день воочию.
Каждый человек - эгоист, поэтому больше всего любит то, во что больше вложил себя...
Всегда улыбайся... Себе жизнь продлишь, друзей порадуешь, врагов побесишь.

http://aerie.io.ua
Аватар користувача
Айри
Участник движения
 
Повідомлення: 5818
З нами з: Сер травня 25, 2005 13:14
Звідки: Киев, Оболонь, 10.ХІ.1976
Машина: УАЗ-31601

Re: Новый "европейский" самолет.

Повідомлення advocata » Суб листопада 14, 2015 14:31

Так я не могу понять смысла этого поста... Все так плохо давайте порадуемся или что нужно сделать чтобы помочь? Какой-то почерк сепаратисткий прямо...
справедливость есть, но за нее нужно бороться!
Аватар користувача
advocata
Участник форума
 
Повідомлення: 71
З нами з: Чет жовтня 23, 2014 18:45
Звідки: Київ
Телефон: 0632375959
Машина: УАЗ-452А

Re: Новый "европейский" самолет.

Повідомлення Voditel » Нед листопада 15, 2015 22:04

advocata написав:Так я не могу понять смысла этого поста... Все так плохо давайте порадуемся или что нужно сделать чтобы помочь? Какой-то почерк сепаратисткий прямо...


Уже все сделано, но не до всех еще этот факт дошел)))))))))
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Поперед.

Повернутись до Круглый стол

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron