Дякую
BoBeG і
Batya за підсказки.
Бак заварено успішно. Ура.
Як я говорив раніше, то було три дирки, от я попробував двома методами залатати.
1) Взяв кусочок мідної бляшки, зачистив бак від бруду, іржи навколо дирки, взяв припой, навколо дирки налив ортофосфорної кислоти і розтопив багатенько припою. Потім коли припой ше в рідкому стані, налив на мідну бляшку ортофосфорку і поставив на дирку з припойом. Зверху бляшку паяльником прижав, шоб під бляшкою припой розплавився. Потім розтопив припой зверху бляшки і розмастив його по всій площині і по баку, шоб була суцільна латка припою. От і все. Вроді все розказав.
В цьому методі є один плюс. Не потрібно з водою бавитись, заливати, виливати, сушити. А можливо і є якісь мінуси. Поїжджу, розкажу чи не тече.
2) Другим методом я вирішив стандартною зваркою заварити. Налив води в бак десь 25 літрів, і сусід почав заварювати. На диво навіть не спалахували випари.
Після двох методів протестили бак чи не сюрчить, все добре.
Фотку скину завтра якшо все добре буде
УАЗ 31514, воєнні мости, 2.4, 1994р., Orange
________________
Зізнатися у своїй неправоті — це стати розумнішим, ніж був до цього.