Пройшов майже рік...Полиставши сторінки нету, автопродажі і кучу всякої інформації я зрозумів, шо УАЗ зовсім таки не погана штука. Туда можна посадити 6-8 чоловік без проблем, поставити столика, туди влізуть усі наші речі і ще місце залишиться. Всякі сумніви пропали, коли облазив і помацав УАЗа "швидку". Тут же в голові промайнули всякі дизайнерські ідеї і бажання мати уже у власності маленького броньовика. Але ще одне не давало спокою. Як на ньому їхати, з чого він складається, я ж зовсім нічого про нього не знаю...
Знову нове засідання в шашличній, де вирішуєм купляти УАЗа. Друзі в мене не промах, тому питання купівлі машини на трьох не викликало ніяких проблем. Продзвонили усіх знайомих, сайт авто-ріа, їздили на оглядини. Поки нічого: або нормальний стан - ціна висока, або нормальна ціна - стан поганий. І ось продажа в місті Києві. УАЗ "Кубанец", 1988року вантажопасажирський, на ходу, переварений і пофарбований кузов. Оскільки більше варіантів хороших не намічалось було принято рішення відвідати столицю України. А це получилось 420км. Виникло друге питання: як його довести додому, адже він рідко їздив, хоч і по словах власника там був зроблений повний капремонт двигуна. Але як говориться, "кто не рискует, тот не пьет шампанского". Виїзд з Тернополя в 4,30 ранку. Приїзд під Київ в 9,40 і ось, довгожданна зустріч з ним, Нестором Пучеглазим. Його погляд, прискорене серцебиття в наших грудях і ми розумієм, шо це повинна бути наша машина.


Приємно здивували нові фари, підфарники, задні фонарі, резина у відмінному стані, нові ресори, покраска(правда в деяких місцях потрібно підкрасити). Питання з документами вирішилось швидко, так як і купівля нового акумулятора. І ось перша спроба завести Кубанца. Невдало. Друга. Майже. Третя - і звук двигла понісся по подвір"ю колишнього власника. Правда виїхати ми так швидко не змогли, так як проводка була в жахливому стані, не працювали ні фари, ні стопи, ніякого освітлення короче. Робота заняла ше години 2.
Траса Київ -Житомир. Задній міст чуть теплий, задні підшипники теж. Зато передні нагрілись сильно. В рулі теж відчувається якийсь легенький люфт. Швидкість 50-60км/год. Приїхали ми в Тернопіль в 5,00. Правда зупинялись дуже часто, так як сидіння водійське і пасажира в катастрофічному стані. Висновок, УАЗ пробіг з Києва 440км. БЕЗ ПОЛОМОК! Радості зранку не було меж...
Далі буде...