Хріновий мотор не детонує(с) народна мудрість
Тепер сер"йозно:
1. карбюратор - не повинно бути зносу по осях заслонок, деформаціі привалочних площин, має бути справна голка, правильний рівень і правильні жиклери. СО вкрай бажано відрегулювати на газоаналізаторі. ВСЕ! Решта камлань принесуть користь тільки карбюраторщику
2. Трамплер - дуже бажано безконтактний, краще з датчиком Хола.
Незалежно від типу відстроїти вакуумний і відцентровий регулятори. Привести в порядок зазори в рухомих деталях само собою. Якщо все-таки контактний - виставити зазор і кут замкнутого стану контактів.
Свічки, дроти, кришку бігунок нраще поміняти, гроші невеликі. Свічки провірити на стенді незалежно від виробника і шарму продавця
Чуть не забув головне - УАЗ має сам їхати, а ви йому тільки піддаєте газку, а не силуєтє, і розхід буде ок