Шурік, а що завадило стати першим?
Елементарний брак досвіду. Всеж таки переможці катаютьтся вже років 10.
Ми трохи пізно звернули увагу на то що датум капешок заданий помилково. На тому втратили час. Ми півтори години шукали одну капешку, півтори другу - коли знайшли другу підкорегували датум і GPS почав виводити нас точно на капешки. Саме цікаве що то помилка в організаторів - на роздрукованій карті капешки стоять не правильно.
В одному місці азарт трохи переважив розум і ми дві години витягували машину - хоча могли б впоратись за 10 хв якщо б добре подумали і за 30 якщо б трохи подумали
Трохи підвів нас старенький акумулятор. позичний як резервний. Коли стало треба тягнутись в гору він посто здох. Прийшлось заводитись ударом скотившись з тої самої гори. Теж втратили час - основний був посажений і заряджати його стоячі на горі було не доцільно. В наслідок червоу капешку не взяли. По тій самій причині пропустили ще одну - там теж треба було вінчеватись догори і ми вирішили не ризикувати - там вінчеватись требе було щоб ВИБРАТИСЬ з капешки.
Ще годину втратили на заправку - ми добряче прорахувалис з пальним. Тут правда така особливість - уаз бере не багато якщо не спішити. А якщо спішити по бездору то він жере дуже багато.
(Я рахував 300 км на полігоні і 30 туди-назад, вле не врахував що старт в іншому кінці полігону. І до полгона було не 15 км а теж десь 30 То вийшло ще +120 км по асфальту.)
Хоча може вже і іглу пора міняти.
Зате нас практично не подводила машина. Єдине що сталося - розплавилось реле електровентилятора. На його місце був всунутий вимикач, а ввечорі на ночовці повернули передбачливо взяту мясорубку.
ТР 3 дійсно не було - на ТР3 з нами було три машини. Організатори об"єднали нас з ТР2.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие