О-о-о! Обмірковуванню цього питання я присвятив вже не один рік!
Як казав персонаж одного з мультфільмів: краще півдня згаяти - потім за п'ять хвилин долетіти...
Тепер - по ділу: враховуючи всі обставини, оснащення авта сучасним двохконтурним циліндром та вакумником доцільно робити вкупі з заміною нижнього педального блоку на верхній. Там де у ГАЗика стоїть головний циліндр недостатньо місця для нового начиння: доведеться майструвати хитромудрий кронштейн на раму, переносити бачки та ін. І на довершення цих нещасть все воно буде постійно піскоструїтись грязюкою з-під коліс.
Дещо з власного "досвіду": звичайний УАЗівський педальний блок, власне кронштейн педального блоку 3151, не "лізе" в ГАЗ69 бо в нього вужча передня панель кузова, ніж в УАЗі. Відтак треба педалі від "Волги" або "Москвича" та підлаштовувати їх.
Окрім цього необхідно буде посилити передню панель в місцях кріплення педального блоку накладками з якого-небудь сталевого профілю інакше невдовзі все це буде виламано власними ж ногами
.
Все на цьому світі має свій кінець - тож і я не втрачаю надії незабаром обладнати своє авто такими благами цивілізації. Зроблю - обов'язково викладу фото