Bobikus написав:Olexa написав:Bobikus написав:Палатка в холод і дощ це погане рішення. Як на мене, конкурувати зі сном в машині можуть лише дахові намети,
А чим даховий намет у холод і дощ відрізняється від нормального наземного?
В нормальних наметів дно не промокає, коремати термоізоляцію від землі забезпечують.
1. Можливість підігріву дна
2. Можливість встановлення підігрівача Вебасто взимку (утримування стабільної температури)
По-перше, мова була за дощ, а не за сніг.
По-друге, чим вище розташовано намет, тим більше він охолоджується вітром, а якщо він
над машиною, то його не можна затулити від вітру машиною.
По-третє, хіба використання обігрівачів залежить від місця встановлення намету?
Bobikus написав:3. Захист від вовків і їм подібних, хто не вміє залазити на авто, розщіпати замки і лазити по драбині
А що, в Карпатах бували прецеденти, щоби вовки чи ведмеді нападали на намети? Туристи якось ходять, і нічого (і я ходив, точніше, велосипедом катався).
Я ще якось розумію про скорпіонів та змій у
пустелях Казахстану.
Bobikus написав:4. Рівна підлога з повноцінними матрасами
А чим той же матрац (якщо вже його возити) відрізнятиметься на рівній же землі?
Bobikus написав:5. Грубими прогумованими стінками проти брезенту в переносному наметі
Брезенту?
Це ти про які намети? Допотопні?
Нормальні сучасні намети (
1,
2,
3) мають зовнішній тент із поліестру, який тримає стовп води 3000 - 4000 мм.
Прогумовані стінки? Це взагалі кам’яний вік якийсь. Втім, наскільки я розумію, це звичайний матеріал тентів наметів, він дійсно виглядає зсередини як прогумований, хоча це силікон.
Цей даховий намет робиться за
тими ж технологіями, що й звичайні. Нічого в ньому унікального з точки зору технологій бути не може, бо в наземних наметах використовуються технології від наймасовіших і найдоступніших до найдосконаліших (альпінізм штука серйозна). А в цьому, доречі, навряд чи щось супердосконале, швидше якийсь ширвжиток.
Bobikus написав:6. Кашкетами на вікнах від сонця і дощу.
По-перше, кемпінгові намети бувають і з кашкетиками, і з бірюльками, і з чим завгодно.
По-друге, в наметі для ночівлі (чи хтось сидітиме на даху вдень, щоб його, бува, вовк не покусав?) вікна не потрібні.
Bobikus написав:7. Швидкістю та зручністю монтажу/демонтажу намету.
Навряд чи ця конструкція розкладається набагато швидше за звичайний намет. Та й, у будь-якому разі, звичайний намет і так ставиться хвилин за 5.
Як на мене, це продукція для людей, які ніколи з наметами в походи не ходили, подорожі без машини не уявляють взагалі, й при думці про ночівлю в наметі на землі в яких виникає
паніка, що виливається в бажання перестрахуватися. А так воно ніц не потрібне.
Bobikus написав:Хоча на мою думку, обладнати своє авто спальним місцем таки краще ніж даховим наметом. Всередині місце може бути з повноцінним нічним підігрівом, закриттям металевих елементів кузова, світло- та теплонепроникними жалюзями (скло теплопроникне, від нього в холодну погоду "стікає" холодне повітря, як від радіатора в холодильнику) і іншими комфортними рішеннями, це все таки більш ліниве рішення, бо не треба нічого розкладати, просто перелізти з водійського крісла на заднє ліжко. І бюджет мабуть менший, як бонус, за зекономлені гроші можна обладнати кришку багажника під міні-кухню з газовою плитою, столиком, холодильником і навіть умивальником з теплою водою. Бачив таке в людей з сусідньої Польщі в стандартних машинах, не можу сказати що виглядає екстрадорого, але дає можливість жити будь-де з комфортом повноцінної квартири.
Я
от тут дискутував на цю тему з ЯНКИ. Згоден, що спальне місце в машині може бути корисним, щоби стати швидко, коли вже темно, всі втормлені, складний рель’єф тощо (ми з батьками багато подорожувати машиною з наметом, пару разів таки доводилося ночувати в машині, причому один раз в місті, коли не розрахували тривалість поромної переправи, в’їхали в Керч вночі, виїжджати за неї вже не хотіли, в готелях місць не було — ще совок був).
Повноцінний кемпер це теж тема, якщо людина їздить постійно. Навіть в нас в Україні є караванерский рух, і на якихось із виставок SIA вони показували кемпери різних розмірів і форматів. Дійсно може бути як яхта на колесах, причому ззовні виглядатиме як мікроавтобус, а не як хатка на колесах. На заході роблять кемпери навіть з низькостельових мікроавтобусів, роблячи дах підйомним.