Спальное место или места в Уаз Hunter

Обмен мнениями по вопросам, связанным с кузовом и салоном

Модератор: Модераторы форума

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення alvaso » П'ят червня 21, 2013 15:14

Olexa написав:
alvaso написав:Рекстоновские тоже складываются и вперед, и назад.

Тільки під ними штатно місця дещиця. А під оринінальними — ого-го.

Да, под ними места маловато. Но комплект головок вмещается :D
Аватар користувача
alvaso
Участник форума
 
Повідомлення: 118
З нами з: Чет червня 23, 2011 16:45
Звідки: Ясиноватая, Донецк

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Панда » Вів червня 25, 2013 13:16

Student написав:
Панда написав:Ага, и что ты получил?
В багажник из салона не залезть, обзор через зеркало заднего вида уменьшил, высокому сзади сидеть надо наклонив голову :)

Из того, что ты перечислил, не что не верно.

Ну да ладно, а то я бобик твой не видел и в нем не сидел :)
Кстати, мне кажется ты как-то пытался что-то сотворить из стандартных сидушек дабы они раскладывались?
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Student » Пон липня 01, 2013 14:48

Пытался, да бросил, так как мне подарили сиденье от Патриота :D
Что не убивает, то делает нас сильнее.
Аватар користувача
Student
Член клуба
 
Повідомлення: 3785
З нами з: Вів березня 27, 2007 17:18
Звідки: Киев, Соломенка
Телефон: +38050949 три три 29
Машина: УАЗ-31514

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Def » Нед вересня 15, 2013 10:47

Мы тоже думали над этим вопросом, но лучше чем взять с собой палатку 4х местную не придумали, места в багажнике она не занимает, цена вопроса в Метро 500-600 грн.
Аватар користувача
Def
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Чет травня 13, 2010 12:55
Звідки: Киев
Машина: Toyota Tundra

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Bobikus » Вів вересня 24, 2013 12:00

Палатка в холод і дощ це погане рішення. Як на мене, конкурувати зі сном в машині можуть лише дахові намети, типу цього:

Зображення

Тим не менше теж думаю про обладнання бобіка для сну, днями їздив горами з поляками, так там 80% експедиційних машин відмовляються від задніх сидінь на користь широкого ліжка з матрасами на всю ширину салону, під яким розміщено багажник з шухлядками та поличками. Останні корисні не лише з точки зору організації простору а і не дозволяють літати шмурдяку по салону+тримають вертикальний центр ваги машини завжди близько до підлоги. Гріються, до речі, огрівачами салону webasto.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Патровод » Вів вересня 24, 2013 13:28

Bobikus написав:Палатка в холод і дощ це погане рішення. Як на мене, конкурувати зі сном в машині можуть лише дахові намети, типу цього:

классная штуковина, только вот цена на нее наверно такая же высокая как и само изделие
Патровод
Участник форума
 
Повідомлення: 113
З нами з: Суб вересня 29, 2012 17:06

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Панда » Вів вересня 24, 2013 14:30

Bobikus написав:Палатка в холод і дощ це погане рішення

Ну смотря какая. если те, которые таскают на север, то достойные вещи. правда цена такой 2-х местной игрушки приравнивается к цене 100% подготовленного бобика :lol:

Можно конечно и такое замутить ЗображенняЗображення
взято с http://www.samodelko.pp.ua/viewtopic.php?t=322

Или уж покуситься на это http://www.youtube.com/watch?v=3Sx2SX7XIqw уверен, это достойный вариант :lol: :lol: :lol:
Хотя думаю это решение будет лучшим http://www.pajero.us/review/2538/ Вот бы из Бухани такое сделать :lol: :lol: :lol:

Bobikus написав:так там 80% експедиційних машин відмовляються від задніх сидінь на користь широкого ліжка з матрасами на всю ширину салону

Думаю это хорошо, когда в машине два человека, а если 3. третьему где сидеть?

Но мне как-то хочется в бобре это организовать. думаю сие интересно не только мне.
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Olexa » Вів вересня 24, 2013 17:12

Bobikus написав:Палатка в холод і дощ це погане рішення. Як на мене, конкурувати зі сном в машині можуть лише дахові намети,

А чим даховий намет у холод і дощ відрізняється від нормального наземного? :) В нормальних наметів дно не промокає, коремати термоізоляцію від землі забезпечують.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Bobikus » Чет вересня 26, 2013 15:04

Патровод написав:
Bobikus написав:Палатка в холод і дощ це погане рішення. Як на мене, конкурувати зі сном в машині можуть лише дахові намети, типу цього:

классная штуковина, только вот цена на нее наверно такая же высокая как и само изделие
1000-1300 Євро за повний комплект, в залежності від комплектації.

Olexa написав:
Bobikus написав:Палатка в холод і дощ це погане рішення. Як на мене, конкурувати зі сном в машині можуть лише дахові намети,

А чим даховий намет у холод і дощ відрізняється від нормального наземного? :) В нормальних наметів дно не промокає, коремати термоізоляцію від землі забезпечують.


1. Можливість підігріву дна
2. Можливість встановлення підігрівача Вебасто взимку (утримування стабільної температури)
3. Захист від вовків і їм подібних, хто не вміє залазити на авто, розщіпати замки і лазити по драбині
4. Рівна підлога з повноцінними матрасами
5. Грубими прогумованими стінками проти брезенту в переносному наметі
6. Кашкетами на вікнах від сонця і дощу.
7. Швидкістю та зручністю монтажу/демонтажу намету.

Хоча на мою думку, обладнати своє авто спальним місцем таки краще ніж даховим наметом. Всередині місце може бути з повноцінним нічним підігрівом, закриттям металевих елементів кузова, світло- та теплонепроникними жалюзями (скло теплопроникне, від нього в холодну погоду "стікає" холодне повітря, як від радіатора в холодильнику) і іншими комфортними рішеннями, це все таки більш ліниве рішення, бо не треба нічого розкладати, просто перелізти з водійського крісла на заднє ліжко. І бюджет мабуть менший, як бонус, за зекономлені гроші можна обладнати кришку багажника під міні-кухню з газовою плитою, столиком, холодильником і навіть умивальником з теплою водою. Бачив таке в людей з сусідньої Польщі в стандартних машинах, не можу сказати що виглядає екстрадорого, але дає можливість жити будь-де з комфортом повноцінної квартири.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Olexa » Чет вересня 26, 2013 17:28

Bobikus написав:
Olexa написав:
Bobikus написав:Палатка в холод і дощ це погане рішення. Як на мене, конкурувати зі сном в машині можуть лише дахові намети,

А чим даховий намет у холод і дощ відрізняється від нормального наземного? :) В нормальних наметів дно не промокає, коремати термоізоляцію від землі забезпечують.


1. Можливість підігріву дна
2. Можливість встановлення підігрівача Вебасто взимку (утримування стабільної температури)

По-перше, мова була за дощ, а не за сніг.
По-друге, чим вище розташовано намет, тим більше він охолоджується вітром, а якщо він над машиною, то його не можна затулити від вітру машиною.
По-третє, хіба використання обігрівачів залежить від місця встановлення намету?

Bobikus написав:3. Захист від вовків і їм подібних, хто не вміє залазити на авто, розщіпати замки і лазити по драбині

А що, в Карпатах бували прецеденти, щоби вовки чи ведмеді нападали на намети? Туристи якось ходять, і нічого (і я ходив, точніше, велосипедом катався).

Я ще якось розумію про скорпіонів та змій у пустелях Казахстану.

Bobikus написав:4. Рівна підлога з повноцінними матрасами

А чим той же матрац (якщо вже його возити) відрізнятиметься на рівній же землі?

Bobikus написав:5. Грубими прогумованими стінками проти брезенту в переносному наметі

Брезенту? :D Це ти про які намети? Допотопні?

Нормальні сучасні намети (1, 2, 3) мають зовнішній тент із поліестру, який тримає стовп води 3000 - 4000 мм.

Прогумовані стінки? Це взагалі кам’яний вік якийсь. Втім, наскільки я розумію, це звичайний матеріал тентів наметів, він дійсно виглядає зсередини як прогумований, хоча це силікон.

Цей даховий намет робиться за тими ж технологіями, що й звичайні. Нічого в ньому унікального з точки зору технологій бути не може, бо в наземних наметах використовуються технології від наймасовіших і найдоступніших до найдосконаліших (альпінізм штука серйозна). А в цьому, доречі, навряд чи щось супердосконале, швидше якийсь ширвжиток.

Bobikus написав:6. Кашкетами на вікнах від сонця і дощу.

По-перше, кемпінгові намети бувають і з кашкетиками, і з бірюльками, і з чим завгодно.
По-друге, в наметі для ночівлі (чи хтось сидітиме на даху вдень, щоб його, бува, вовк не покусав?) вікна не потрібні.

Bobikus написав:7. Швидкістю та зручністю монтажу/демонтажу намету.

Навряд чи ця конструкція розкладається набагато швидше за звичайний намет. Та й, у будь-якому разі, звичайний намет і так ставиться хвилин за 5.

Як на мене, це продукція для людей, які ніколи з наметами в походи не ходили, подорожі без машини не уявляють взагалі, й при думці про ночівлю в наметі на землі в яких виникає паніка, що виливається в бажання перестрахуватися. А так воно ніц не потрібне.

Bobikus написав:Хоча на мою думку, обладнати своє авто спальним місцем таки краще ніж даховим наметом. Всередині місце може бути з повноцінним нічним підігрівом, закриттям металевих елементів кузова, світло- та теплонепроникними жалюзями (скло теплопроникне, від нього в холодну погоду "стікає" холодне повітря, як від радіатора в холодильнику) і іншими комфортними рішеннями, це все таки більш ліниве рішення, бо не треба нічого розкладати, просто перелізти з водійського крісла на заднє ліжко. І бюджет мабуть менший, як бонус, за зекономлені гроші можна обладнати кришку багажника під міні-кухню з газовою плитою, столиком, холодильником і навіть умивальником з теплою водою. Бачив таке в людей з сусідньої Польщі в стандартних машинах, не можу сказати що виглядає екстрадорого, але дає можливість жити будь-де з комфортом повноцінної квартири.

Я от тут дискутував на цю тему з ЯНКИ. Згоден, що спальне місце в машині може бути корисним, щоби стати швидко, коли вже темно, всі втормлені, складний рель’єф тощо (ми з батьками багато подорожувати машиною з наметом, пару разів таки доводилося ночувати в машині, причому один раз в місті, коли не розрахували тривалість поромної переправи, в’їхали в Керч вночі, виїжджати за неї вже не хотіли, в готелях місць не було — ще совок був).

Повноцінний кемпер це теж тема, якщо людина їздить постійно. Навіть в нас в Україні є караванерский рух, і на якихось із виставок SIA вони показували кемпери різних розмірів і форматів. Дійсно може бути як яхта на колесах, причому ззовні виглядатиме як мікроавтобус, а не як хатка на колесах. На заході роблять кемпери навіть з низькостельових мікроавтобусів, роблячи дах підйомним.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Bobikus » П'ят вересня 27, 2013 20:48

Olexa написав:
Bobikus написав:Палатка в холод і дощ це погане рішення. Як на мене, конкурувати зі сном в машині можуть лише дахові намети,

А чим даховий намет у холод і дощ відрізняється від нормального наземного? :) В нормальних наметів дно не промокає, коремати термоізоляцію від землі забезпечують.




Ну як на мене основне зло в наметі - холодне або мокре+холодне дно, особливо в демісезон, коли розбиваєш його під час дощу. Ночую інколи в горах, кладу під себе по 2 каремати, але зранку всеодно прокидаюся поруч з ними :) Часто але не завжди це викликано рельєфом, переважно моїм стилем сну) Тому в моєму випадку рівне дно, на 100% заповнене матрасом це краще з точки зору комфорту і безпеки для здоров'я.
Bobikus написав:3. Захист від вовків і їм подібних, хто не вміє залазити на авто, розщіпати замки і лазити по драбині

А що, в Карпатах бували прецеденти, щоби вовки чи ведмеді нападали на намети? Туристи якось ходять, і нічого (і я ходив, точніше, велосипедом катався).

Я ще якось розумію про скорпіонів та змій у пустелях Казахстану.


Ні, це більше психологічний момент ніж реальний, в наметах сплю не лише з друзями.

Bobikus написав:4. Рівна підлога з повноцінними матрасами

А чим той же матрац (якщо вже його возити) відрізнятиметься на рівній же землі?


а) земля не всюди рівна, даховий можна вирівняти машиною, наїхавши на бревно, із звичайним так не вийде
б) глибиною. В машині можна возити і 5 і 10-сантиметровий матрас. Карематів таких не буває.

Bobikus написав:5. Грубими прогумованими стінками проти брезенту в переносному наметі

Брезенту? :D Це ти про які намети? Допотопні?

Нормальні сучасні намети (1, 2, 3) мають зовнішній тент із поліестру, який тримає стовп води 3000 - 4000 мм.


Та ні, мав на увазі тип матеріалу. Він стовп то тримає, але коли сідаєш на нього а під ним мокра трава - промокає за момент.

Прогумовані стінки? Це взагалі кам’яний вік якийсь. Втім, наскільки я розумію, це звичайний матеріал тентів наметів, він дійсно виглядає зсередини як прогумований, хоча це силікон.


На скільки знаю, просиліконені намети не продаються в туристичних магазинах, бо вони надто важкі для перенесення в наплічнику. Або я надто давно купував свій.

Цей даховий намет робиться за тими ж технологіями, що й звичайні. Нічого в ньому унікального з точки зору технологій бути не може, бо в наземних наметах використовуються технології від наймасовіших і найдоступніших до найдосконаліших (альпінізм штука серйозна). А в цьому, доречі, навряд чи щось супердосконале, швидше якийсь ширвжиток.


Ну якщо сучасні намети прогумовані силіконом то тоді так, згоден, нічого там особливого крім твердої підлоги, драбини і металевої рамки немає.

Bobikus написав:6. Кашкетами на вікнах від сонця і дощу.

По-перше, кемпінгові намети бувають і з кашкетиками, і з бірюльками, і з чим завгодно.
По-друге, в наметі для ночівлі (чи хтось сидітиме на даху вдень, щоб його, бува, вовк не покусав?) вікна не потрібні.


Вдень там сидять просто для кращого вигляду з вікна:)

Bobikus написав:7. Швидкістю та зручністю монтажу/демонтажу намету.

Навряд чи ця конструкція розкладається набагато швидше за звичайний намет. Та й, у будь-якому разі, звичайний намет і так ставиться хвилин за 5.

Як на мене, це продукція для людей, які ніколи з наметами в походи не ходили, подорожі без машини не уявляють взагалі, й при думці про ночівлю в наметі на землі в яких виникає паніка, що виливається в бажання перестрахуватися. А так воно ніц не потрібне.


Ну купують і такі що ходили. Просто лінивіші мабуть з часом стали.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Olexa » П'ят вересня 27, 2013 22:06

Bobikus написав:Ночую інколи в горах, кладу під себе по 2 каремати, але зранку всеодно прокидаюся поруч з ними :) Часто але не завжди це викликано рельєфом, переважно моїм стилем сну)

Коремати треба класти всередину намета, тоді ім важко кудись втекти.

Bobikus написав:
Olexa написав:А що, в Карпатах бували прецеденти, щоби вовки чи ведмеді нападали на намети? Туристи якось ходять, і нічого (і я ходив, точніше, велосипедом катався).

Я ще якось розумію про скорпіонів та змій у пустелях Казахстану.


Ні, це більше психологічний момент ніж реальний, в наметах сплю не лише з друзями.

А, ну якщо мова за те, що треба забезпечити ночівлю людям, які сплять в наметі не тому, що їм це подобається, а тому, що доводиться (по роботі, чи що), то критерії дійсно можуть зсуватися. Але це ж окрема вузька тема.

Bobikus написав:
Bobikus написав:4. Рівна підлога з повноцінними матрасами

А чим той же матрац (якщо вже його возити) відрізнятиметься на рівній же землі?


а) земля не всюди рівна, даховий можна вирівняти машиною, наїхавши на бревно, із звичайним так не вийде

Один мій товариш, який подорожує машиною з наметами з дружиною й двома дітьми, сказав, що йому не потрібен великий кемпінговий намет, бо знайти рівні місця під два двомісні намети значно легше, ніж під один великий. Хоча, знов-таки, якщо мова за роботу, а не туризм, то можливості вибору місця можуть бути обмеженішими.

Bobikus написав:б) глибиною. В машині можна возити і 5 і 10-сантиметровий матрас. Карематів таких не буває.

Правильно, так що заважає класти цей матрас у намет, що стоїть на землі? Чи в даховому наметі матрас їздить всередині конейнера намета на даху, і не займає місце у машині?

Bobikus написав:Та ні, мав на увазі тип матеріалу. Він стовп то тримає, але коли сідаєш на нього а під ним мокра трава - промокає за момент.

В нормальних сучасних наметах дно не промокає.

Bobikus написав:
Прогумовані стінки? Це взагалі кам’яний вік якийсь. Втім, наскільки я розумію, це звичайний матеріал тентів наметів, він дійсно виглядає зсередини як прогумований, хоча це силікон.


На скільки знаю, просиліконені намети не продаються в туристичних магазинах, бо вони надто важкі для перенесення в наплічнику. Або я надто давно купував свій.

Так я на сайтах тих самих магазинів про силікон і прочитав (бо не знав напевно, що воно таке). Вони тепер всі такі. І шви в них, доречі, проклеєні. Вага на одне спальне місце порядка 1.3 кг (бувають легші мінімалістичні ультралегкі, бувають важчі з віконечками-рюшиками).

Bobikus написав:Ну якщо сучасні намети прогумовані силіконом то тоді так, згоден, нічого там особливого крім твердої підлоги, драбини і металевої рамки немає.

От і я так думаю.

Bobikus написав:
Bobikus написав:6. Кашкетами на вікнах від сонця і дощу.

По-перше, кемпінгові намети бувають і з кашкетиками, і з бірюльками, і з чим завгодно.
По-друге, в наметі для ночівлі (чи хтось сидітиме на даху вдень, щоб його, бува, вовк не покусав?) вікна не потрібні.


Вдень там сидять просто для кращого вигляду з вікна:)

А, ну це коли періщить дощ, і ти весь день сидиш у наметі (а інакше чого там сидіти)... :) Але з машини краєвид ще кращий, до того ж, в дощ нею можна й їхати. :)

Bobikus написав:
Bobikus написав:7. Швидкістю та зручністю монтажу/демонтажу намету.

Навряд чи ця конструкція розкладається набагато швидше за звичайний намет. Та й, у будь-якому разі, звичайний намет і так ставиться хвилин за 5.

Як на мене, це продукція для людей, які ніколи з наметами в походи не ходили, подорожі без машини не уявляють взагалі, й при думці про ночівлю в наметі на землі в яких виникає паніка, що виливається в бажання перестрахуватися. А так воно ніц не потрібне.


Ну купують і такі що ходили. Просто лінивіші мабуть з часом стали.

І які в них відгуки після якогось репрезентативного періоду користування?
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Панда » Пон вересня 30, 2013 9:48

Супер написано, грамотно, а главное много :) только не помогает в решении спального места в бобике :?
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Bobikus » Вів жовтня 01, 2013 12:23

Olexa написав:
Bobikus написав:Ну купують і такі що ходили. Просто лінивіші мабуть з часом стали.

І які в них відгуки після якогось репрезентативного періоду користування?

Розумієш, в людини, яка заплатила понад 1000Є за намет, негативні відгуки якось не вимовляються. Це з власних спостережень :)

Панда написав:Супер написано, грамотно, а главное много :) только не помогает в решении спального места в бобике :?


А на бобіку чи біля бобіка це вже не претендує на статус альтернативи? От у мене, наприклад, в салоні баки, що заваджають нормально розстелитися. То що тепер, не спати взагалі?
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Спальное место или места в Уаз Hunter

Повідомлення Панда » Вів жовтня 01, 2013 13:27

Bobikus написав:А на бобіку чи біля бобіка це вже не претендує на статус альтернативи? От у мене, наприклад, в салоні баки, що заваджають нормально розстелитися. То що тепер, не спати взагалі?

Орес, спать, конечно спать, но стоя возле УАЗки :lol:
Ну а серьезно, то место возле машины у нас есть вот такое http://k2escape.com.ua/p62-palatka-Maxima-6-luxe.html но такое место в упакованном виде занимает большую часть багажника (получается два мешка здоровых и тяжелых). Такая штука хороша, когда большой толпой да на несколько дней/ночей.
А хочется иметь место в бобике. Не всегда и не везде можно организовать спальное место возле машины, а тем более если выезжаешь на одну ночь.
Я не пытаюсь быть лучшим. Я умею быть самим собой, а это лучше.
Аватар користувача
Панда
Участник движения
 
Повідомлення: 2224
З нами з: Сер листопада 16, 2011 17:53
Звідки: Киев
Телефон: 067-220-57-15
Машина: УАЗ 469

Поперед.Далі

Повернутись до Кузов и салон

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron