Модератор: Модераторы форума
Lion UA написав:http://www.uaz-design.ru/index.php?productID=1772
marov.a написав:комплект кондиционера на ланос брал за 350 у.е,шланги удлинить не проблема,так-что при наличии рук с правильного места у.е 450 все вместе обойдется.
marov.a написав:в комплекте компрессор,испаритель,два радиатора(основной и кондиционерный),электровентилятор,комплект патрубков.проводку делал сам.
Bobikus написав:Мені здається, що стилістично в УАЗ-469 підійшов би лише холодильник "Донбасс" з вічиненими дверцятами для клімат-контролю.
Шановний, більше виглядає на те, що це у Вас є якась нелюбов до холодильників "Донбасс" Я ніде не писав, що чогось чи когось не люблю чи щось мені не подобається, просто дизайн УАЗа і згаданого холодильника є одних років і стилів, а значить пасують один одному. Крім того в холодильнику можна швидко охолонути а от в УАЗі-469 напевно буде складніше. Спробую пояснити свою думку.В связи с чем такая не любовь к УАЗу, шановный?
Bobikus написав:Шановний, більше виглядає на те, що це у Вас є якась нелюбов до холодильників "Донбасс" Я ніде не писав, що чогось чи когось не люблю чи щось мені не подобається, просто дизайн УАЗа і згаданого холодильника є одних років і стилів, а значить пасують один одному. Крім того в холодильнику можна швидко охолонути а от в УАЗі-469 напевно буде складніше. Спробую пояснити свою думку.В связи с чем такая не любовь к УАЗу, шановный?
ІМХО така ідея утопічна, це як свічкою нагріти до кипіння бочку води. В теорії буде полум'я і навіть якесь нагрівання, але його енергії буде замало, щоби протистояти атмосферному охолодженню стінок бочки і таки нагріти воду до бажаної t. Тут так само тільки з охолодженням. В УАЗі-469, про який тема, дуже негерметичний кузов, гуляють протяги з якими буде втікати вся прохолода, охолодити салон це значно складніше ніж нагріти, як мінімум тому, що правильна кліматизація вимагає повної рециркуляції повітряного потоку. Другий аспект - теплоізоляція кузова, коефіцієнт термопровідності кузова УАЗа ставить тупик для цієї ідеї - навіть в найдешевших іномарок з кліматом є пластикові теплозатримні панелі по цілому інтер'єрі, там тепло відбирають лише шибки, в УАЗі ж крім шибок практично вся внутрішня поверхня кабіни. Ну і третій - це фізика руху охолодженого повітря. Як відомо воно рухається з гори до низу і якщо його видувати дифузорами на ноги то в салоні буде надалі гаряче, але от загроза простуди через охолодження ніг буде дуже високою. І не говоріть, що його можна пустити на переднє скло - там канали не дадуть і 10% потрібного потоку для всієї кабіни, крім того шибка відбере на себе усю прохолоду, охолоджуючи повітря надворі або правильніше кажучи, передаючи тепло звідти на потік повітря в салоні.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість