Сторінка 1 з 2

Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Чет серпня 08, 2013 11:25
ice
Кто-то ставил на УАЗик кондиционер? Если да то с кого и бюджет, а главное, эффективность его работы. Понимаю, что в УАЗе с тентовой крышей сложно что-то требовать от кондиционера, а вот с мет крышей - вполне реально.

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Суб серпня 10, 2013 15:55
Lion UA

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Пон серпня 12, 2013 8:48
Student
Lion UA написав:http://www.uaz-design.ru/index.php?productID=1772


Так это на Хантер с 409 мотором, а тема то называется "Кондиционер на УАЗ-469"

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Пон серпня 12, 2013 10:49
ice
Изучаю данную тему. Понаходил несколько вариантов, которые на бусы на крышу ставятся блок охлаждения. но цены на новые все же 800у.е.+
Подумываю о каком-то с разборки. На следующее лето если не переболею этим, наверное поставлю что-то такое.

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Чет серпня 15, 2013 20:03
Lion UA
Там написано-Возможно изготовление" кронштейна" к другим двс и установка на все модификации 3151

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 16, 2013 22:16
marov.a
комплект кондиционера на ланос брал за 350 у.е,шланги удлинить не проблема,так-что при наличии рук с правильного места у.е 450 все вместе обойдется.

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Пон серпня 19, 2013 9:00
ice
marov.a написав:комплект кондиционера на ланос брал за 350 у.е,шланги удлинить не проблема,так-что при наличии рук с правильного места у.е 450 все вместе обойдется.

Это именно для Ланоса комплект столько стоит? Что входит в комплект?

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Вів серпня 20, 2013 17:51
marov.a
в комплекте компрессор,испаритель,два радиатора(основной и кондиционерный),электровентилятор,комплект патрубков.проводку делал сам.

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Вів серпня 27, 2013 10:11
ice
marov.a написав:в комплекте компрессор,испаритель,два радиатора(основной и кондиционерный),электровентилятор,комплект патрубков.проводку делал сам.


На разборке брали или новое?

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Вів серпня 27, 2013 15:32
Ziro-cool
за такие деньги, наверное б\у с розборки....
или на лань клубе....

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Вів серпня 27, 2013 21:58
marov.a
конечно б.у.,нашел донора,осмотрел состояние,на следующий день забрал запчасти.

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Чет серпня 29, 2013 13:55
Bobikus
Мені здається, що стилістично в УАЗ-469 підійшов би лише холодильник "Донбасс" з вічиненими дверцятами для клімат-контролю.

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Чет серпня 29, 2013 22:43
ice
Bobikus написав:Мені здається, що стилістично в УАЗ-469 підійшов би лише холодильник "Донбасс" з вічиненими дверцятами для клімат-контролю.


В связи с чем такая не любовь к УАЗу, шановный? Это не последний писк автопрома и тогдашние мерины не были тоже похожи на теперешние и по внешнему и по фаршу. Короче, УАЗ это легендарный автомобиль, для кого-то стиль, или культ, даже. Лично я бы ездил на стоке и радовался, но это убийство :lol: А кондишн, если за вменяемые деньги - можно ставить. И польза какая-то относительная будет и, самое главное, есть занятие, есть повод поковыряться, поэкспериментировать, это ж удовольствие.

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Нед вересня 01, 2013 2:33
Bobikus
В связи с чем такая не любовь к УАЗу, шановный?
Шановний, більше виглядає на те, що це у Вас є якась нелюбов до холодильників "Донбасс" :D Я ніде не писав, що чогось чи когось не люблю чи щось мені не подобається, просто дизайн УАЗа і згаданого холодильника є одних років і стилів, а значить пасують один одному. Крім того в холодильнику можна швидко охолонути а от в УАЗі-469 напевно буде складніше. Спробую пояснити свою думку.

ІМХО така ідея утопічна, це як свічкою нагріти до кипіння бочку води. В теорії буде полум'я і навіть якесь нагрівання, але його енергії буде замало, щоби протистояти атмосферному охолодженню стінок бочки і таки нагріти воду до бажаної t. Тут так само тільки з охолодженням. В УАЗі-469, про який тема, дуже негерметичний кузов, гуляють протяги з якими буде втікати вся прохолода, охолодити салон це значно складніше ніж нагріти, як мінімум тому, що правильна кліматизація вимагає повної рециркуляції повітряного потоку. Другий аспект - теплоізоляція кузова, коефіцієнт термопровідності кузова УАЗа ставить тупик для цієї ідеї - навіть в найдешевших іномарок з кліматом є пластикові теплозатримні панелі по цілому інтер'єрі, там тепло відбирають лише шибки, в УАЗі ж крім шибок практично вся внутрішня поверхня кабіни. Ну і третій - це фізика руху охолодженого повітря. Як відомо воно рухається з гори до низу і якщо його видувати дифузорами на ноги то в салоні буде надалі гаряче, але от загроза простуди через охолодження ніг буде дуже високою. І не говоріть, що його можна пустити на переднє скло - там канали не дадуть і 10% потрібного потоку для всієї кабіни, крім того шибка відбере на себе усю прохолоду, охолоджуючи повітря надворі або правильніше кажучи, передаючи тепло звідти на потік повітря в салоні.

Re: Кондиционер на УАЗ-469

ПовідомленняДодано: Пон вересня 02, 2013 9:10
ice
Bobikus написав:
В связи с чем такая не любовь к УАЗу, шановный?
Шановний, більше виглядає на те, що це у Вас є якась нелюбов до холодильників "Донбасс" :D Я ніде не писав, що чогось чи когось не люблю чи щось мені не подобається, просто дизайн УАЗа і згаданого холодильника є одних років і стилів, а значить пасують один одному. Крім того в холодильнику можна швидко охолонути а от в УАЗі-469 напевно буде складніше. Спробую пояснити свою думку.

ІМХО така ідея утопічна, це як свічкою нагріти до кипіння бочку води. В теорії буде полум'я і навіть якесь нагрівання, але його енергії буде замало, щоби протистояти атмосферному охолодженню стінок бочки і таки нагріти воду до бажаної t. Тут так само тільки з охолодженням. В УАЗі-469, про який тема, дуже негерметичний кузов, гуляють протяги з якими буде втікати вся прохолода, охолодити салон це значно складніше ніж нагріти, як мінімум тому, що правильна кліматизація вимагає повної рециркуляції повітряного потоку. Другий аспект - теплоізоляція кузова, коефіцієнт термопровідності кузова УАЗа ставить тупик для цієї ідеї - навіть в найдешевших іномарок з кліматом є пластикові теплозатримні панелі по цілому інтер'єрі, там тепло відбирають лише шибки, в УАЗі ж крім шибок практично вся внутрішня поверхня кабіни. Ну і третій - це фізика руху охолодженого повітря. Як відомо воно рухається з гори до низу і якщо його видувати дифузорами на ноги то в салоні буде надалі гаряче, але от загроза простуди через охолодження ніг буде дуже високою. І не говоріть, що його можна пустити на переднє скло - там канали не дадуть і 10% потрібного потоку для всієї кабіни, крім того шибка відбере на себе усю прохолоду, охолоджуючи повітря надворі або правильніше кажучи, передаючи тепло звідти на потік повітря в салоні.


Во-первых не во всех УАЗах "гуляють протяги ". Во-вторых вибро и шумоизоляции лично у меня уложено прилично. Пластмассы этой, о которой Вы говорите нет и не будет! Про стандартные каналы обдува стекол - они давно у меня убраны.

П.С. Периодически прокручиваю эту идею в голове - установить можно и работы от него добиться можно, вот только тогда как же моя любимая езда с открученными надставками? Вот это самый большой минус.