Сторінка 1 з 1

Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Суб квітня 25, 2015 20:02
Bobikus
Справа така - майже новий недопривід стояв всю зиму у вологому гаражі. На весну в багатьох місцях з'явилась поверхнева корозія (фото нижче). Машину було переселено в сухий гараж, у вологий вже не поїде. Як правильно з таким явищем боротися? Цікавлять думки окремо що робити з днищем а що з вихлопом, на авто планується їздити ще довго.

Є такі ідеї:

- зачистити наждачкою і забути
- зачистити наждачкою і запшикати рідким мастилом або антикором
- змити вологою ганчіркою і забути
- обробити днище антикором
- зачистити та зафарбувати балончиком
- забити і забути
- ще щось?

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Суб квітня 25, 2015 21:59
klark
Я думаю, что оставлять так не стоит.

На мой взгляд самое простое решение - обработать преобразователем ржавчины. Причем не тем, что продается по 0.5 и 1 литр в желтых пластиковых бутылках, а Runway, он не на основе ортофосфорной, а на чем то другом. Стоит он конечно дороже, но и работает в разы лучше. Это я из собственного опыта.

Наносить можно хоть кисточкой, хоть распылителем. Все что там ржавое, станет темно-серое, ближе к черному. Держится очень хорошо, обработанное у меня год-полтора назад, так и осталось темным, без намека на ржавчину.

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Суб квітня 25, 2015 22:08
Bobikus
А більше нічим не обробляли? Бо мені колись розповідали, що всі такі засоби в короткочасній персективі роз'їдають іржу але в довгочасній навпаки, окислюють метал, сприяючи ржавінню.

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Суб квітня 25, 2015 22:28
klark
Bobikus написав:А більше нічим не обробляли? Бо мені колись розповідали, що всі такі засоби в короткочасній персективі роз'їдають іржу але в довгочасній навпаки, окислюють метал, сприяючи ржавінню.

Это больше касается тех составов на основе ортофосфорки. Их даже смывать рекомендуют перед нанесением краски.

У меня как то после зимы заржавели накладки на пороги, те, что резиновые на металлической основе. Три я обработал этим преобразователем, а потом задул цинковым антикором из баллончика, а на четвертую антикора не хватило. Отложил на потом, и вспомнил только через полгода, посмотрел - ничего там не случилось, как была темная, так и осталась.

Воды этот преобразователь боится в первые сутки, пока нормально не схватится, потом такого за ним не замечал.

По уму, обработать сверху конечно нужно бы, но только не маслом, и не чем то липким, всю грязь соберете и ржаветь еще больше будет. Выбор сейчас очень большой, подберете на свой вкус и возможности.

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Суб квітня 25, 2015 22:43
klark
Еще забыл, что касается выхлопа. У Newton есть хорошая жаростойкая эмаль, до 600 градусов. Балончик в 400 г., что то около 80 гривен, хватает на 2 кв.м.

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Нед квітня 26, 2015 13:04
Bobikus
Дякую за інформацію, прошу підказати, чи за такими засобами краще їхати на Перова чи є десь спеціалізовані точки?

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Нед квітня 26, 2015 13:48
klark
Не за что!
Я все подобное беру в Эпицентре, цены бывают даже ниже, чем на авторынках Перова и Вересневом.

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Чет травня 14, 2015 22:49
Bobikus
Є проблема - я не знайшов перетворювача іржі Runway. Балончики зі срібним цинковим покриттям є, а антиіржі немає. Ані в ЕЦ ані на сайті виробника. Підозрюю, що була допущена неточність у назві. Прошу уточнити!

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: П'ят травня 15, 2015 8:24
klark
Bobikus написав:Є проблема - я не знайшов перетворювача іржі Runway. Балончики зі срібним цинковим покриттям є, а антиіржі немає. Ані в ЕЦ ані на сайті виробника. Підозрюю, що була допущена неточність у назві. Прошу уточнити!

Я про вот такой говорил.

Три дня назад был в Эпицентре на Позняках, там он есть, но стоит не на полках, а в стеклянной витрине, в автомобильном отделе. Правда и цена стала конская - 155 гривен. :(

Если не найдете, то есть еще один хороший вариант - Преобразователь ржавчины Hi-Gear. Но этот уже в аэрозоли, поэтому более подходит для обработки площадей, а не точечно, и цена-количество более гуманное, по сравнению с теперешней на Рунвей.

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Пон травня 18, 2015 0:14
Bobikus
Сьогодні такои знайшов і купив саме такий Runway, за що дякую. Обробити всього не встиг, але замазав пензликом кілька контрольних точок. Завтра ввечері чекаю на результат, вже не терпиться заглянути :)

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Пон травня 25, 2015 2:53
klark
Получилось?

Re: Я кправильно боротись з поверхневою корозією?

ПовідомленняДодано: Пон травня 25, 2015 12:24
Bobikus
Частково так. Проблема у тому, що все днище в нових машинах це набір з різних матеріалів та різних умов використання - пластик, фольга, сталь, гума, алюміній, нержавійка, фарбовані поверхні ітд. Більше того, одні піддаються температурним навантаженням, інші - ні. Скористався порадою і прекрасно обробив пороги і ще декілька сталевих "холодних" елементів. Але проблема залишилась на інших точках, зокрема на алюмінієвих деталях і високотемпературних зонах. На вихопному тракті, термоекранах, гальмівних механізмах, там такий засіб не годиться, після нагрівання залишає плями, іржа знову отримує свій рідний колір. Тому поки поборов проблему частково. Як вихід, бачу таку послідовність дій - спочатку ретельна мийка днища, тиждень катання для просихання всіх стиків і глибоких місць, далі обробка всіх елементів, кожного своєю, найбільш відповідною хімією, далі захисне фарбування або покриття.