Є ще один "бюджетний" варіант, як це зробити без значного розбирання. Воланд казав: "лікуй подібне подібним".
Прив'яжи кінець зігнутого лонжерона міцним тросом до іншого УАЗика (або тролейбуса
) і кілька разів смикни в напрямку вирівнювання. Тільки потихеньку збільшуй зусилля, щоб не перестаратися. Щоб при смиканні УАЗ-паціент не крутився, можна зафіксувати його інший лонжерон тросом за стовп або дерево, тільки не кінцем де кріпиться бампер, а в місці з'єднання з поперечиною - інакше можна його теж розігнути.
Спосіб перевірений, але вимагає певної концентрації уваги та обережності: пиво - тільки після роботи
.
P.S. Років 8 тому трапилась мені (на Форді Ескорті) лавочка, що перебігала дорогу в непризначеному для цього місці. Лавочка - два бетонних стовпчики та дерев'янна сідачка. Результат зіткнення: пробитий наскрізь пластиковий бампер, ввігнута міліметрів на 100 поперечина кузова і пожмаканий нею, але цілий, радіатор. Лавочка, правда, теж зламалась
.
Зняв бампер, бувши на дачі. Прив'язав звичайним буксирним тросом "впуклу" поперечину до стовпа електромережі і, рухаючись заднім ходом, за пару легеньких "смиків" вирівняв поперечину так, що навіть кувалдою не довелось користуватись. Щоправда, ззовні процес контролював "асистент" - мій брат. Ну, звісно, товщина заліза в Форді і УАЗі трохи відрізняється...