Захист бензобаків на УАЗ-469?

Обмен мнениями по вопросам, связанным с кузовом и салоном

Модератор: Модераторы форума

Захист бензобаків на УАЗ-469?

Повідомлення Петру-у-ха! » Вів травня 12, 2009 14:33

Бачив на форумі, як на бобра ставили металевий захист бензобаків. Вирішив підварити у своєму пороги, ну і заодно подумав встановити захист. Хотів приварити під баками два кутника, щоб у них (як у пази) можна було вставити дерев"яну дошку (хочаб тридцятку). Але виникла одна проблемка. Баки виступають за пориги сантиметрів на 4, отож якщо зробити захист, то це дуже зменшить дорожній просвіт. Підкажіть, будь ласка, як вийти із ситуації? Чи може не заморочуватись і їздити так?
УАЗ хорош для того, у кого он есть. И плох тому, у кого он не окажется внужный момент...
Аватар користувача
Петру-у-ха!
Участник форума
 
Повідомлення: 193
З нами з: Пон грудня 08, 2008 16:23
Звідки: Київська обл.

Повідомлення Shurik » Вів травня 12, 2009 15:10

Я планую опустити пороги нижче, і накрити баки суцільним листом, - так щоб він опирався на 2 кутика сперду і зздау баку і на поріг збоку.
Поріг з квадратної труби я вже вварив.
Всерівна роздатка нижче так, що опусканя баків особливо не заважає.
Як на мене краще лягти на баки чим зігнути кардан.

Дехто ріже пороги і двері по нижню петлю а бак ставить в багажник.
Справа смаку.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Петру-у-ха! » Вів травня 12, 2009 15:20

В мене теж пороги будуть з квадратного профілю, але от я думаю, чи варто опускати днище, навіть, ящо нижче нього буде стояти роздатка, всеодно, мабуть, це вплине на прохідність?..
УАЗ хорош для того, у кого он есть. И плох тому, у кого он не окажется внужный момент...
Аватар користувача
Петру-у-ха!
Участник форума
 
Повідомлення: 193
З нами з: Пон грудня 08, 2008 16:23
Звідки: Київська обл.

Повідомлення Shurik » Вів травня 12, 2009 16:01

В мене теж пороги будуть з квадратного профілю, але от я думаю, чи варто опускати днище, навіть, ящо нижче нього буде стояти роздатка, всеодно, мабуть, це вплине на прохідність?..

Ну більшість вважає що вплине. Але, як на мене, то не на стільки суттево, щоб за то перейматись.
Якщо, машина не для змагань - то взагалі не має значення. Якщо ти вже сів на баки чи на роздатку - то мороку маєш. И ті 2-3 см особливо не допоможуть.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Петру-у-ха! » Вів травня 12, 2009 16:30

Ну, в змаганнях, я не думаю, що братиму участь, але одна справа сісти на роздатку,чи міст, а інша - на "пузо"?!...
УАЗ хорош для того, у кого он есть. И плох тому, у кого он не окажется внужный момент...
Аватар користувача
Петру-у-ха!
Участник форума
 
Повідомлення: 193
З нами з: Пон грудня 08, 2008 16:23
Звідки: Київська обл.

Повідомлення Olexa » Вів травня 12, 2009 16:49

Петру-у-ха! написав:Ну, в змаганнях, я не думаю, що братиму участь, але одна справа сісти на роздатку,чи міст, а інша - на "пузо"?!...

Альтернатива — сісти на незахищені баки. Добре, якщо на м’який грунт.
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Повідомлення Петру-у-ха! » Вів травня 12, 2009 17:10

В суботу збираюся їхати в село, подивлюсь, що хлопці там з машиною нахімічили, може, якщо застосувати не дерев"яний, а металевий захист, то зменшення просвіту не буде таким суттєви, хоча, треба буде подумати, як зробити, щоб можна було дістати при потребі баки?!...
УАЗ хорош для того, у кого он есть. И плох тому, у кого он не окажется внужный момент...
Аватар користувача
Петру-у-ха!
Участник форума
 
Повідомлення: 193
З нами з: Пон грудня 08, 2008 16:23
Звідки: Київська обл.

Повідомлення Shurik » Вів травня 12, 2009 17:51

Ну, в змаганнях, я не думаю, що братиму участь, але одна справа сісти на роздатку,чи міст, а інша - на "пузо"?!...

Якщо ти сядеш на роздатку то мало вже не буде. Роздатка вищче моста.
Тобто мости вже будуть "десь" або у болоті або у повітрі.
У будьякому випадку можеш розкладати вечерю - то на довго без лебідки.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Петру-у-ха! » Чет травня 14, 2009 11:50

Походу, ще одне питання. Просто неохота нову тему відкривати. Хто які собі ставив ущільнювачі на двері, і головне,-на двері собачатника?
УАЗ хорош для того, у кого он есть. И плох тому, у кого он не окажется внужный момент...
Аватар користувача
Петру-у-ха!
Участник форума
 
Повідомлення: 193
З нами з: Пон грудня 08, 2008 16:23
Звідки: Київська обл.

Повідомлення s.kubanskyy » Вів липня 07, 2009 11:57

Olexa написав:
Петру-у-ха! написав:Ну, в змаганнях, я не думаю, що братиму участь, але одна справа сісти на роздатку,чи міст, а інша - на "пузо"?!...

Альтернатива — сісти на незахищені баки. Добре, якщо на м’який грунт.


Мне кажется что цельным листом нельзя делать... допустим бак дал течь и весь бензин начал собиратся между баком и вашей "цельной защитой" а потом не дай бог чего... и все нету больше машинки... лучьше мне кажется делать что то на подобии сетки из арматур или решетки.
Аватар користувача
s.kubanskyy
Участник движения
 
Повідомлення: 285
З нами з: Пон липня 09, 2007 17:33
Звідки: Киев, Троещина

Повідомлення Partisan » Вів липня 07, 2009 12:09

kubasic написав:лучьше мне кажется делать что то на подобии сетки из арматур или решетки.


ИМХО, сетка будет направлять до того спокойно лежавшие веточки непосредственно в бак. Мне вполне нравится общепринятая реализация в виде листа, закреплённого на перемычках между рамой и собственно трубой подножки. Если бензин из бака или чача из колеи и попадёт в промежуток между баком и листом, то так же свободно оттуда и стечёт в щели, а вот веточки и палочки уже точно никакого вреда не причинят. Хотя они довольно коварные - ещё в прошлом году сталкивался с проблемой веток, застряющих под резиновыми трубками тормозной системы, а одна на вылет прошила передний брызговик :roll: ...
Аватар користувача
Partisan
Участник движения
 
Повідомлення: 1079
З нами з: П'ят серпня 11, 2006 11:49
Звідки: Горенка/Киев, Печерск, +38050-443-59-09, 13.06.1983
Машина: ГАЗ-2217 4х4.

Повідомлення Петру-у-ха! » Вів липня 07, 2009 12:31

Вирішив піти іншим шляхом. Пороги вже і так поварили і кріплень для захисту не зробили... Да й не хочу я на ту СТО іхати, після останнього разу... розізлили вони мене дуже своєю неорганізованістю!!! 2 тижні машина простояла, а потім мені прийшлось ще день над ними стояти і пальцем вказувати на недоліки і недоробки. Те що треба не зробили, те що не просив приварили... словом, бардак. Буду, наскільки вистачить сил, знань і часу, робити, по можливості, все сам!
Так от. В мене один бак тільки нормальний, той, шо саморобний (зварений із листового металу 2,0 мм), думаю, якщо другий теж такий зварити, то захист не потрібен буде!? :roll:
УАЗ хорош для того, у кого он есть. И плох тому, у кого он не окажется внужный момент...
Аватар користувача
Петру-у-ха!
Участник форума
 
Повідомлення: 193
З нами з: Пон грудня 08, 2008 16:23
Звідки: Київська обл.

Повідомлення Shurik » Вів липня 07, 2009 16:57

Изучал этот вопрос.
Сзади там где фаркоп стоит два диагональных швеллера.

Фаркоп - нафиг, швеллера - нафиг. В образовавшееся прстранстово можно впихнуть весьма приличный бак. Снизу его прикрепить горизонтальным гнутым швеллером (по типу такого как ставят для крепления фаркопа на легковушках).
Горловину можно загнать в крыло - детали по вкусу.

Вместо военного фаркопа можно поставить гражданский, пользы больше.

Плюсы - бак там практически неубиваемый, защищен по периметру рамой, снизу швеллером.

Минус - несколько ослабляется рама сзади( пушку везти нельзя будет) и морока с заливной горловиной в крыле.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення MudMax » Сер липня 08, 2009 0:23

Shurik написав:Изучал этот вопрос.
Сзади там где фаркоп стоит два диагональных швеллера.

Фаркоп - нафиг, швеллера - нафиг. В образовавшееся прстранстово можно впихнуть весьма приличный бак. Снизу его прикрепить горизонтальным гнутым швеллером (по типу такого как ставят для крепления фаркопа на легковушках).
Горловину можно загнать в крыло - детали по вкусу.

Вместо военного фаркопа можно поставить гражданский, пользы больше.

Плюсы - бак там практически неубиваемый, защищен по периметру рамой, снизу швеллером.

Минус - несколько ослабляется рама сзади( пушку везти нельзя будет) и морока с заливной горловиной в крыле.

Меня как-то не греет мысль эти диагональные швеллера убирать. Думаю, что не просто так они там есть.
С другой стороны - у одесситов на УАЗе они срезаны и там лебедка стоит. Короче, я для себя еще не решил :)
Мы поговорили о машинах и пришли к выводу, что если уж покупать что-нибудь, так это ГАЗ-69, но их, к сожалению, не продают. (Стругацкие)
Аватар користувача
MudMax
Член клуба
 
Повідомлення: 3240
З нами з: Суб січня 06, 2007 18:02
Звідки: Киев (06.01.1983)

Повідомлення Shurik » Сер липня 08, 2009 0:32

Меня как-то не греет мысль эти диагональные швеллера убирать. Думаю, что не просто так они там есть.

Вместо них ставятся горизонтальные профилированные. Ими бак крепится. Эти швеллера работают на фаркоп - если пушку не тягать то ничего не случится.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Далі

Повернутись до Кузов и салон

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron