Сторінка 1 з 3
Захист бензобаків на УАЗ-469?

Додано:
Вів травня 12, 2009 14:33
Петру-у-ха!
Бачив на форумі, як на бобра ставили металевий захист бензобаків. Вирішив підварити у своєму пороги, ну і заодно подумав встановити захист. Хотів приварити під баками два кутника, щоб у них (як у пази) можна було вставити дерев"яну дошку (хочаб тридцятку). Але виникла одна проблемка. Баки виступають за пориги сантиметрів на 4, отож якщо зробити захист, то це дуже зменшить дорожній просвіт. Підкажіть, будь ласка, як вийти із ситуації? Чи може не заморочуватись і їздити так?

Додано:
Вів травня 12, 2009 15:10
Shurik
Я планую опустити пороги нижче, і накрити баки суцільним листом, - так щоб він опирався на 2 кутика сперду і зздау баку і на поріг збоку.
Поріг з квадратної труби я вже вварив.
Всерівна роздатка нижче так, що опусканя баків особливо не заважає.
Як на мене краще лягти на баки чим зігнути кардан.
Дехто ріже пороги і двері по нижню петлю а бак ставить в багажник.
Справа смаку.

Додано:
Вів травня 12, 2009 15:20
Петру-у-ха!
В мене теж пороги будуть з квадратного профілю, але от я думаю, чи варто опускати днище, навіть, ящо нижче нього буде стояти роздатка, всеодно, мабуть, це вплине на прохідність?..

Додано:
Вів травня 12, 2009 16:01
Shurik
В мене теж пороги будуть з квадратного профілю, але от я думаю, чи варто опускати днище, навіть, ящо нижче нього буде стояти роздатка, всеодно, мабуть, це вплине на прохідність?..
Ну більшість вважає що вплине. Але, як на мене, то не на стільки суттево, щоб за то перейматись.
Якщо, машина не для змагань - то взагалі не має значення. Якщо ти вже сів на баки чи на роздатку - то мороку маєш. И ті 2-3 см особливо не допоможуть.

Додано:
Вів травня 12, 2009 16:30
Петру-у-ха!
Ну, в змаганнях, я не думаю, що братиму участь, але одна справа сісти на роздатку,чи міст, а інша - на "пузо"?!...

Додано:
Вів травня 12, 2009 16:49
Olexa
Петру-у-ха! написав:Ну, в змаганнях, я не думаю, що братиму участь, але одна справа сісти на роздатку,чи міст, а інша - на "пузо"?!...
Альтернатива — сісти на незахищені баки. Добре, якщо на м’який грунт.

Додано:
Вів травня 12, 2009 17:10
Петру-у-ха!
В суботу збираюся їхати в село, подивлюсь, що хлопці там з машиною нахімічили, може, якщо застосувати не дерев"яний, а металевий захист, то зменшення просвіту не буде таким суттєви, хоча, треба буде подумати, як зробити, щоб можна було дістати при потребі баки?!...

Додано:
Вів травня 12, 2009 17:51
Shurik
Ну, в змаганнях, я не думаю, що братиму участь, але одна справа сісти на роздатку,чи міст, а інша - на "пузо"?!...
Якщо ти сядеш на роздатку то мало вже не буде. Роздатка вищче моста.
Тобто мости вже будуть "десь" або у болоті або у повітрі.
У будьякому випадку можеш розкладати вечерю - то на довго без лебідки.

Додано:
Чет травня 14, 2009 11:50
Петру-у-ха!
Походу, ще одне питання. Просто неохота нову тему відкривати. Хто які собі ставив ущільнювачі на двері, і головне,-на двері собачатника?

Додано:
Вів липня 07, 2009 11:57
s.kubanskyy
Olexa написав:Петру-у-ха! написав:Ну, в змаганнях, я не думаю, що братиму участь, але одна справа сісти на роздатку,чи міст, а інша - на "пузо"?!...
Альтернатива — сісти на незахищені баки. Добре, якщо на м’який грунт.
Мне кажется что цельным листом нельзя делать... допустим бак дал течь и весь бензин начал собиратся между баком и вашей "цельной защитой" а потом не дай бог чего... и все нету больше машинки... лучьше мне кажется делать что то на подобии сетки из арматур или решетки.

Додано:
Вів липня 07, 2009 12:09
Partisan
kubasic написав:лучьше мне кажется делать что то на подобии сетки из арматур или решетки.
ИМХО, сетка будет направлять до того спокойно лежавшие веточки непосредственно в бак. Мне вполне нравится общепринятая реализация в виде листа, закреплённого на перемычках между рамой и собственно трубой подножки. Если бензин из бака или чача из колеи и попадёт в промежуток между баком и листом, то так же свободно оттуда и стечёт в щели, а вот веточки и палочки уже точно никакого вреда не причинят. Хотя они довольно коварные - ещё в прошлом году сталкивался с проблемой веток, застряющих под резиновыми трубками тормозной системы, а одна на вылет прошила передний брызговик

...

Додано:
Вів липня 07, 2009 12:31
Петру-у-ха!
Вирішив піти іншим шляхом. Пороги вже і так поварили і кріплень для захисту не зробили... Да й не хочу я на ту СТО іхати, після останнього разу... розізлили вони мене дуже своєю неорганізованістю!!! 2 тижні машина простояла, а потім мені прийшлось ще день над ними стояти і пальцем вказувати на недоліки і недоробки. Те що треба не зробили, те що не просив приварили... словом, бардак. Буду, наскільки вистачить сил, знань і часу, робити, по можливості, все сам!
Так от. В мене один бак тільки нормальний, той, шо саморобний (зварений із листового металу 2,0 мм), думаю, якщо другий теж такий зварити, то захист не потрібен буде!?


Додано:
Вів липня 07, 2009 16:57
Shurik
Изучал этот вопрос.
Сзади там где фаркоп стоит два диагональных швеллера.
Фаркоп - нафиг, швеллера - нафиг. В образовавшееся прстранстово можно впихнуть весьма приличный бак. Снизу его прикрепить горизонтальным гнутым швеллером (по типу такого как ставят для крепления фаркопа на легковушках).
Горловину можно загнать в крыло - детали по вкусу.
Вместо военного фаркопа можно поставить гражданский, пользы больше.
Плюсы - бак там практически неубиваемый, защищен по периметру рамой, снизу швеллером.
Минус - несколько ослабляется рама сзади( пушку везти нельзя будет) и морока с заливной горловиной в крыле.

Додано:
Сер липня 08, 2009 0:23
MudMax
Shurik написав:Изучал этот вопрос.
Сзади там где фаркоп стоит два диагональных швеллера.
Фаркоп - нафиг, швеллера - нафиг. В образовавшееся прстранстово можно впихнуть весьма приличный бак. Снизу его прикрепить горизонтальным гнутым швеллером (по типу такого как ставят для крепления фаркопа на легковушках).
Горловину можно загнать в крыло - детали по вкусу.
Вместо военного фаркопа можно поставить гражданский, пользы больше.
Плюсы - бак там практически неубиваемый, защищен по периметру рамой, снизу швеллером.
Минус - несколько ослабляется рама сзади( пушку везти нельзя будет) и морока с заливной горловиной в крыле.
Меня как-то не греет мысль эти диагональные швеллера убирать. Думаю, что не просто так они там есть.
С другой стороны - у одесситов на УАЗе они срезаны и там лебедка стоит. Короче, я для себя еще не решил :)

Додано:
Сер липня 08, 2009 0:32
Shurik
Меня как-то не греет мысль эти диагональные швеллера убирать. Думаю, что не просто так они там есть.
Вместо них ставятся горизонтальные профилированные. Ими бак крепится. Эти швеллера работают на фаркоп - если пушку не тягать то ничего не случится.