пластиковий дах

Обмен мнениями по вопросам, связанным с кузовом и салоном

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення r2 » П'ят серпня 14, 2009 23:27

Покажи що получилось, бо в мене щось не виходить з фото. І як без матриці можна зробити (в повітрі чи що).
r2
Участник форума
 
Повідомлення: 56
З нами з: Нед липня 19, 2009 8:40
Звідки: Івано-Франківськ


Повідомлення r2 » П'ят серпня 14, 2009 23:50

З тяжким трудом і працьою одного хакера щось вийшло.
r2
Участник форума
 
Повідомлення: 56
З нами з: Нед липня 19, 2009 8:40
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення NoUaZ » Суб серпня 15, 2009 22:40

А таку кришу бачили?
http://auto.ria.ua/auto_uaz_1537705.html
Аватар користувача
NoUaZ
Участник движения
 
Повідомлення: 854
З нами з: Суб березня 14, 2009 18:33
Звідки: Львів
Машина: Фордобобік

Повідомлення FreeFraG » Нед серпня 16, 2009 11:26

ИМХО, самая пристойное исполнение крыши у "КОМПОЗИТА". Если не ошибаюсь, такая крыша есть у SVlad.
Крут не тот, кто дальше всех заехал, а тот, кто своим ходом вернулся
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення Дмитрий Петрович » Нед серпня 16, 2009 12:28

Видели еще крышу с багажником углубленным на крыше.
Вполне ничего и , наверное, функционально.
Но фото нет.

По "старому дизайну":
Основной недостаток - что нельзя вклеить окна в боковины - там нет плоскости.
Да и торчащие уши сзади не очень + увеличивают боковой габарит.

Мій дах 2 майстри-самоучки ліпили 2 дні Без матриці, прямо на машині.+ пів дня зварка каркаса задньої дверки.Смола Havel composites 440m 888 -30кг. Затрати по матеріалах 147уо+ біля70грн метал+біля20уо всяка фігня, зараз не згадаю.До якості нема претензій, дизайн убогий.


Автор сам ответил: "дизайн убогий".
Кроме того, однозначно, там поверхность была весьма корявая.
Это не мое мнение, а свойство технологии стеклопластика. В таком случае требуется много времени и усилий для доводки под покраску.
Для мелкосерйного изготовления такой метод абсолютно непригоден.
Для себя "любимого" - да, что угодно и как угодно.
NAVIGARE NECESSE EST !
Плавать по морю необходимо! (древн. римляне)
Аватар користувача
Дмитрий Петрович
Участник форума
 
Повідомлення: 34
З нами з: Суб серпня 08, 2009 20:53
Звідки: Львов

Повідомлення Mykola STARyy » Нед серпня 16, 2009 13:59

Покажи що получилось, бо в мене щось не виходить з фото. І як без матриці можна зробити (в повітрі чи що).
Фото в "Актовому залі" тема STARyy. УАЗ обдерточервоного кольору з білим верхом. Робили так: там же де смолу купували готові плоскі панелі і труби із склопластику. З труб вирізали радіусні поверхні. Все це приклепували до каркасу. А далі традиційно- склотканина, смола.
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Дмитрий Петрович » Нед серпня 16, 2009 19:36

Посмотрел.
Для единичного изготовления - метод даже очень ничего.
Да и результат получше , чем я ожидал, если самому лепить полностью плоскости.
Поздравляю!.
NAVIGARE NECESSE EST !
Плавать по морю необходимо! (древн. римляне)
Аватар користувача
Дмитрий Петрович
Участник форума
 
Повідомлення: 34
З нами з: Суб серпня 08, 2009 20:53
Звідки: Львов

Повідомлення FreeFraG » Пон серпня 17, 2009 4:08

Вот ссылка на галерею с крышей:
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/thum ... by&uid=172

Хороший и простой вариант. Единственный недостаток - невозможно крепить желающим экспедиционный багажник на крышу, а такую красоту сверлить - кощунство.
Крут не тот, кто дальше всех заехал, а тот, кто своим ходом вернулся
Аватар користувача
FreeFraG
Член клуба
 
Повідомлення: 1862
З нами з: Чет серпня 30, 2007 12:44
Звідки: Черкассы
Машина: УАЗ-31512

Повідомлення Mykola STARyy » Пон серпня 17, 2009 11:02

Для единичного изготовления - метод даже очень ничего.
Цим методом всі станції юних техніків користуються з початку 70-х а може і раніше. Причому він годиться як для одиничних виробів так ідля матриць. Справа не в цьому. Цікаво як поведуть себе Ваші матеріали, чи не будуть коробитись або вигоряти на сонці, тріскати зимою, ядумаю Ви чули як тріщить металевий кузов при -10.+ прогрів від пічки і практично миттєве охолодження. Наскільки Ваш виріб стійкий до подряпин і чи не вийде так, що через пів року поверхня вигорить а подряпини будуть лізти в очі і треба буде фарбувати, а це як Ви казали 200$ min. А стосовно недоліків львівського даху, то вуха і неможливість врізати вікна це огріхи конструкції. Виправити їх спеіцалістам Вашого рівня(без іронії) за іграшку. Дизайнерський прорахунок в тому що машина і дах виконані в абсолютно різних стилях. А "Композит" дає єдність композиції. Це не каламбур а термін з курсу художнього конструювання. І на один виріб Ви(покупець) реагуєте- "ТАК, ЦЕ ВОНО, ХОЧУ !!!" а на другий "и так сойдет".
П.с. До речі дах на УАЗ куди відповідальніша штука ніж капот на ХАММЕР.
Востаннє редагувалось Mykola STARyy в Вів серпня 18, 2009 19:45, всього редагувалось 1 раз.
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Mykola STARyy » Пон серпня 17, 2009 11:09

Хороший и простой вариант.
Так це той самий "Композит"
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Дмитрий Петрович » Пон серпня 17, 2009 20:54

Mykola STARyy написав:
Цікаво як поведуть себе Ваші матеріали, чи не будуть коробитись або вигоряти на сонці, тріскати зимою, ядумаю Ви чули як тріщить металевий кузов при -10.+ прогрів від пічки і практично миттєве охолодження. Наскільки Ваш виріб стійкий до подряпин і чи не вийде так, що через пів року поверхня вигорить а подряпини будуть лізти в очі і треба буде фарбувати, .


Здається на це я конкретно відповів в повідомленні від
Пт Авг 14, 2009 21:26 (дивись вище), там де і ішлося про Хаммер.
Ще не один наш виріб не росипався як труха.
А от ремонтувати подібні вироби нам привозили. І не однаразово.
Це наслідок поганої економії як на якості матеріалів, так і на їх кількості в виробі, та порушення технології.
Цим особливо грішать бампера, що виготовляються на заміну, як запчастини. Аби подешевше. Та й кузова грузових Таврій -теж.
NAVIGARE NECESSE EST !
Плавать по морю необходимо! (древн. римляне)
Аватар користувача
Дмитрий Петрович
Участник форума
 
Повідомлення: 34
З нами з: Суб серпня 08, 2009 20:53
Звідки: Львов

Повідомлення Mykola STARyy » Пон серпня 17, 2009 21:46

Здається на це я конкретно відповів
:?: :?: :?:
Розмова йде в режимі даблмонолог. Жодної конкретної відповіді не бачу. Може я не там читаю?
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Дмитрий Петрович » Вів серпня 18, 2009 17:27

Якщо для вас відповідь, що наші вироби їздять з 1998р. на автобусах на базі ГАЗелі, а с 1991р на ЛАЗах, і нічого з ними не робиться,
и ви це можете особисто подивитися у себе в місті, а не влаштовувати перепалку,
тоді якої більш конкретної відповіді ви бажаєте?.
Є сумніви - з"ясовуйте їх реально і конкретно, а не у вигляді уявних заперечень:
- Приїджайте до нас, як ми вже всіх раніше всіх запрошували разом з Shurik, і на конкретних взірцях і нашій реальній роботі сперечайтесь.
NAVIGARE NECESSE EST !
Плавать по морю необходимо! (древн. римляне)
Аватар користувача
Дмитрий Петрович
Участник форума
 
Повідомлення: 34
З нами з: Суб серпня 08, 2009 20:53
Звідки: Львов

Повідомлення Olexa » Вів серпня 18, 2009 17:59

Mykola STARyy, ПЕРСОНАЛЬНЕ ЗАУВАЖЕННЯ згідно пукнктів 4.1.1, 2.4 та 2.13 Правил.

Адміністратор Форума
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Поперед.Далі

Повернутись до Кузов и салон

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron