Сторінка 1 з 1

Додаткова пічка на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет листопада 12, 2009 15:10
Ігор
Добрий день.Любителям уазів.Встановив додаткову пічку на свій уаз коротко розкажу як робив.Пічка взята від автомобіля раф швидкої допомоги.Нічого на ній не перероблялось прикріпив її до підлоги на два болти 8.під заднім диваном.щоб було ще місце на перевозимі вантажі.Так що місця вона багато не займає. Купив шланг внутрішнім діаметром 14мм 5метрів розрізав пополам.Купив 12 хомутів. Вивів шланги під поліком до шлангів які йдуть на головну пічку.Потім зробив тройнічки з трубок від радянських карнізів вони якраз підходять під шланги.Підєднав до них шланги від додаткової пічки і вставив в шланги основної пічки так як на фото. Уазовський кран замінив москвичовським виточив перехідник з16мм на 18мм вблок двигуна тому що москвичовський кран діаметр різьби 16мм. З крана Вивів шланг і зробив ще коліно з тогож карнізу щоб не заваджало закрити капот бо москвичовський кран вивід йде вертикально. І вивів управління краном в салон.Щиток управління взятий від москвича також.Так як на фото.Включається вентилятор пічки два положення і переміщенням ричажка і тросика включається і виключається кран пічки.Таким чином не потрібно відкривати капот і відкручувати кран як уазівський.ток до включателя пічки вивів від тумблера підсвітки карти де ручка для пасажира.ще заодно підвів звідти ток на прикурувач.Все працює дякую за увагу. Фото http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=16&t=1991

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 19:44
Batareyka
Якщо комусь цікаво , я зробив трішки по інакшому , замість однієї стандартної пічки уазовської поставив на її місце ( прицьому радфатор разом із усім залізом викинув ) дві паралельно спарині пічки від ваз 2107 коли заводиш двигун досить того, щоб температура піднялася лишень до 50 градусів і включивши пічку , і в салоні (так щоб незбрихати) за секунд 40-50 ташкент . Про повне нагрівання мотора вже неговорю в майці можна їхати, провіряв при -5! Більших морозів поки, що небуло ! :lol:

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 20:00
Voditel
А родную солонинную печку почему не поставить?

Единственным оправданием вижу халявные детали.

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 21:00
Batareyka
Voditel

Ви вгадали деталі халявні !

Яб незважився рідну викідати, якщоб вона себе нормально поводила , а то щось вона ви.........сь інакше неможу назвати , прийде весна буду розбиратися, а тут морози небуло бажання мерзнути !


І ще у мене таке питання : скільки тосолу може ганяти по колу рідна уазовська помпа без напрягу в літрах ???

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 22:04
Voditel
С 2006 года, родная пашет и пашет....

Турбина дует отлично, что на первой, что на второй скорости. И вид у нее аккуратный (если ставить не в подлокотник, а просто).

ПовідомленняДодано: Пон грудня 14, 2009 22:52
МАХНО
У меня под задним сидением стоит от пасажирской ГАЗели с электропомпой.Дополнительный плюс в том,что можно ехать без ремня основной помпы(случаи разные бывают)

ПовідомленняДодано: Вів грудня 15, 2009 0:28
be single wolf
МАХНО написав: Дополнительный плюс в том,что можно ехать без ремня основной помпы(случаи разные бывают)
Ну и чем же без ремня гонять гену (тот же електронасос скушать енергии тоже не прочь)?

ПовідомленняДодано: Вів грудня 15, 2009 0:39
Серж
be single wolf написав:
МАХНО написав: Дополнительный плюс в том,что можно ехать без ремня основной помпы(случаи разные бывают)
Ну и чем же без ремня гонять гену (тот же електронасос скушать енергии тоже не прочь)?

зато км 100 можно на батарейке проехать!

ПовідомленняДодано: Вів грудня 15, 2009 10:01
Pinochet
Серж написав:
be single wolf написав:
МАХНО написав: Дополнительный плюс в том,что можно ехать без ремня основной помпы(случаи разные бывают)
Ну и чем же без ремня гонять гену (тот же електронасос скушать енергии тоже не прочь)?

зато км 100 можно на батарейке проехать!

а на дизеле и поболее...

ПовідомленняДодано: Вів грудня 15, 2009 10:58
МАХНО
Я же написал случаи разные бывают.

ПовідомленняДодано: Вів грудня 15, 2009 18:36
ШАМПАНЬ
В мене конешно кабінка поменьша, але рідної печки ЯВНО не хватало. витянув рідний радіатор,- а там він геть просвічується. Всунув радіатор від автобуса KAROSA, трохи правда виглядає, (довший), зато забув де тумблєр на печку :D , даже бува лядку прикриваю!

ПовідомленняДодано: Вів грудня 15, 2009 18:43
MudMax
Руслан, мабудь то не пічка мало тепла давала, и ти його забагато споживав:)
Бо пам"ятаю, як їздив зимою з Voditel на головастику, так хоч у майці сиди - жарко!

ПовідомленняДодано: Вів грудня 15, 2009 21:51
Drifter
В колишніх бортових УАЗах і січасних зовсім інакші пічки.