Це той, що чорносливом пахне? Якщо він - то він змивається швидко, можливо сольвенти різні бувають, але той, який бачив не вартує особливої уваги, якщо не наносити щороку а може і щосезону.Shurik написав:А кто что скажет про пековый лак в качестве антикора.? Не битумный(который тулят под видом "Кузбасслака") а настоящий пековый с характерным запахом. (раствор пека в сольвенте).
Щодо раст-стопу, можу помилитись, але згідно інфи, якою володію це один із сотень засобів на основі ортофосфорної кислоти, яка розчиняє іржу при нанесенні. Все ок, але такий засіб вважається тимчасовим так як з часом кислота під дією адгезії сольвенту покриття розчиняється водою і створює кислотне середовище для успішного і ще більшого розвитку корозії.
Як висновок - найкраща антикорозійка це ретельна чистка поверхні а потім її покриття будь-чим, що не пропускає повітря і вологи. Це "будь-що" повинно бути максимально рідким для проникнення в мікротріщинки і щілинки металу, а також максимально еластичним після висихання, щоби забезпечити відсутність мікротріщин в собі ж від зовнішніх впливів або еластики кузова (рами).
Ну і накінець умови нанесення повинні бути максимально сухими, важливо також, щоби кузов був в момент нанесення хоча б трішки теплішим за повітря, в протилежному випадку є загроза утворення мікроконденсатної водяної плівки між металом і антикорозійним захистом, наслідки чого, думаю, зрозумілі.