AndreyR написав:Ерунда это на мой взгляд, надо ставить нормальный дизель, чтобы была и динамика и экономичность и ресурс, а не эти бензинки с дутыми лошадями и жрущими ведрами топливо, на бездоре вообще разориться от расхода можно будет
Перепрошую, але 9-секундний дизельний спринтер як на мене це фантастика
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Навіть чіпований з вами поданого ролика відмітку на спідометрі долає за 11 секунд, що в реалі відповідатиме 12-м секундам (100кмг по цьому спідометру це десь 90 в реалі). Нечіпований це вже близько 14 на трансмісії Спрінтера і десь 17 на трансмісії УАЗа. А 17, то, перепрошую, жигулі першої моделі з далеких 70-х. Шоукаром назвати важко. Як не крути, але при інших одинакових параметрах дизель завжди тупіший на розгон. Це першопричина того, чому не ставлю дизеля собі - мені важливо швидко розганятися на коротких дистанціях для доповнення прохідності кінетичною енергією. В горах для розгону перед перешкодою як правило є лише лічені метри і дизель тут не рулить, перевірено. Це моя особиста думка, не претендую на дискусію, просто її хочу донести автору, тема як-не-як цікава.
Для наших умов я би рекомендував пошукати на шротах двигун від Subaru Impreza WRX STI, Mazda MPS, BMW M5. Бігти за об'ємом для швидкого розгону не завжди правильно, особливо коли йдеться про машину до 1,5 тонни, якою є УАЗ, тим паче без рідного двигуна.