Мерсовский ОМ616 с коробкой к раздатке

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Мерсовский ОМ616 с коробкой к раздатке

Повідомлення Shiman » Сер березня 28, 2007 10:47

Подскажите кто имел опыт тулить мотор с коробкой к раздатке.
Shiman
Участник разговора
 
Повідомлення: 5
З нами з: Сер березня 28, 2007 10:41
Звідки: Ровно

Повідомлення Shurik » Сер березня 28, 2007 17:01

Обычно ставят раздатку от ГАЗ 69.
С родной больно мороки много.
Есть вариант раздатака от НИВЫ (это факт), но я не уверен на счет перечулковки мостов. (Там может передний кардан не в ту сторону крутится). Зато 4WD - в ней есть межосевой диф, что весьма приятно на дороге.
Вроди ставят раздатку от Казели полноприводной, но там точно надо мосты перчулковывать.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Vanilla Gorilla » Сер березня 28, 2007 18:28

Shurik написав:Обычно ставят раздатку от ГАЗ 69.

Ставят. И получают могучую понижайку.

Есть вариант раздатака от НИВЫ (это факт), но я не уверен на счет перечулковки мостов. (Там может передний кардан не в ту сторону крутится)

Перечулковывать стопудов, мало того что перечулковывать, еще и диф переворачивать, так как помимо того что кардан крутится в другую сторону еще и выход на левую сторону.

Вроди ставят раздатку от Казели полноприводной, но там точно надо мосты перчулковывать.

Тоже ставят, просто перечулковывают мост (меняют правую и левую полуось местами).

Еще Геннадий показывал фотки цикавого варианта инородная КПП и РК "УАЗ".
http://foto.mail.ru/mail/olomutsky_gen/UAZIK/i-189.jpg
http://foto.mail.ru/mail/olomutsky_gen/UAZIK/i-190.jpg
http://foto.mail.ru/mail/olomutsky_gen/UAZIK/i-191.jpg
http://foto.mail.ru/mail/olomutsky_gen/UAZIK/i-192.jpg
http://foto.mail.ru/mail/olomutsky_gen/UAZIK/i-193.jpg
http://foto.mail.ru/mail/olomutsky_gen/UAZIK/i-194.jpg


Еще по аналогии с РК69 и Нивовской (то есть через промвал) можно поставить РК от "Геленвагена" с перечулковкой мостов и переврачиванием дифа, от "Чироки" с теми же махинациями. И в итоге можно будет получить взрослую РК с межосевым дифференциалом, блокировкой, отключаемым передком. Еще ставят какую то РК от полноприводного "Камаза" :)
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Re: Мерсовский ОМ616 с коробкой к раздатке

Повідомлення MMM » Сер березня 28, 2007 18:42

Shiman написав:Подскажите кто имел опыт тулить мотор с коробкой к раздатке.

А зачим? Коробка в УАЗі вроді би нормальна, четверта пряма, в мерсі так само. Хіба 5-ти ступку, але сам УАЗ не розрахований щоб на ньому літати :D
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Re: Мерсовский ОМ616 с коробкой к раздатке

Повідомлення Vanilla Gorilla » Сер березня 28, 2007 20:24

MMM написав:
Shiman написав:Подскажите кто имел опыт тулить мотор с коробкой к раздатке.

А зачим?


Собі так само хотів. Бо "мерсіська" кпп то є "мерсівська" і ніяка "уазівська" й поряд з нею не стояла по хочаб по якості роботи. Подруге у мене напівсинхронізована коробка, купувати синхронізовану якось влом, а найголовне що у автора теми (втім як і в мене) планується встановлення дизельного мерсівського двигуна. То значно простіше поставити агрегат ціляком разом іщ щепленням, колоколами і не видумувати собі мороки по їх зтиковці із "уазівськими" агрегатами. Значно простіше причепити окрему РК і підігнати кардани. (хоча це як на мене)
Коробка в УАЗі вроді би нормальна, четверта пряма, в мерсі так само.

Ну в тім то й річ що "ніби нормальна" я хочу їздити спокійно а не з напів відкрученою черепахою та ключем на 13 на поготові щоб різко виймати "залипшу" передачу. Чи втикати передачі або з двойним вижимом або з диким хрустом на який аж люди обертаються. Хочу щоб ричаг вмікався чітко й інформативно (хоча б як на класиці) а не ловити кочергу й при переключенні намагатися знову кудись її запхати. Або постійно тримати якусь передачу під нагрузкою щоб не вибивало (у мене третя). Згоден що це все від того шо вмене КПП у досить поганому стані, і все це досить легко виправляється (але не на довгий час) от тільки я не бачу сенсу її відновлювати, значно простіше замінити агрегат вкупі.

Хіба 5-ти ступку, але сам УАЗ не розрахований щоб на ньому літати :D

Так 5ступка дуже гарна річ. Літати на уазі не вартно, але на трасі ця передача зайвою не буде. І двигун не так високо крутиш, паливо економиш, шуму меньше.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Re: Мерсовский ОМ616 с коробкой к раздатке

Повідомлення MMM » Чет березня 29, 2007 14:24

Richman написав: Значно простіше причепити окрему РК і підігнати кардани. (хоча це як на мене)

Якщо окрему роздатку (вже писали), то вона понижаюча.
а найголовне що у автора теми (втім як і в мене) планується встановлення дизельного мерсівського двигуна.

В мене ця ситуація вже в процесі. За роботу по переробці (перехідна плита, виточування фланця де бігає вижимний та переробка первічного вала) я заплатив 240 грн. і потратив часу біля двох неділь, це з розрахунку нашого менталітету на заводах. А в принципі такі речі на заводі можна зробити за два робочих дні. Так що складного там нічого немає.
Так 5ступка дуже гарна річ. Літати на уазі не вартно, але на трасі ця передача зайвою не буде. І двигун не так високо крутиш, паливо економиш, шуму меньше.
Якось не звучить - спочатку повисити передачу а потім на роздатці понизити.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення MMM » Чет березня 29, 2007 18:58

Ще один випадок, двигун ОМ616 вже не новий, коробка також. Капіталку двигуна в нас робити ніби навчилися, а як на рахунок ремонтопригодності коробки я не чув.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Shurik » Чет березня 29, 2007 19:03

Доречі Умка(то з Львів 4х4 потім познайомлю :) ) поміняв 617 на 602 здається. Він в нього стуканув за 100км. В наслідок того, що хтось пхався в той двигун кривими пакшами і забив туди кільця від невідомо чого без теплових зазорів.

Тому я про інодизелі повертаюсь до своєї політитки - купив - прокапіталів - їздиш.
Сподіватись купити дизель в доброму стані - то схоже не реально.
Краще взяти живий і прокапіталити.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення MMM » Чет березня 29, 2007 19:28

Повністю згідний.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Vanilla Gorilla » Чет березня 29, 2007 21:23

MMM написав: Капіталку двигуна в нас робити ніби навчилися, а як на рахунок ремонтопригодності коробки я не чув.


З двигуном згоден. Бажано перетясти перед єксплуатацію і хоча б ревізію провести та ланцюга на грм замінити з усімя натягачами. А от з кпп, якшо вона працює нафіг туди лізти? Хтось взагалі чув шо мерсівські чи бмвешні кпп ламалися? Десь правда читав байку про то як чувак купив стару БМВ і там шось було зі щепленням чи кпп, так виявилося шо 170 тисяч ніхто не міняв масло, і там просто заклинив вижимний підшипник і протер корзину та диск.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Повідомлення MMM » П'ят березня 30, 2007 10:23

Так вийшло що я купляв цілий мерс. Так кпп там вже включалась з хрустом і третю вибивало. Пробіг в таких мерсах і за лімон деколи перескакує.
Нема таких перешкод щоб комуняки не здолали.
Аватар користувача
MMM
Участник движения
 
Повідомлення: 603
З нами з: П'ят лютого 16, 2007 12:07
Звідки: м.Львів

Повідомлення Shurik » П'ят березня 30, 2007 11:38

Ой не заздрю.
Шукай моториста розбирай двигун.
Той двигун стовідсотково шаманили.
Тому його обовязково треба перебрати.
То буду недешево, але інакше прйдеться знімати з машини.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Shiman » П'ят березня 30, 2007 11:57

А РК 69 достаточно надьожна?

как я предполагаю раздатка от Гелендевагена должна стать с коробкой без переделок.
Shiman
Участник разговора
 
Повідомлення: 5
З нами з: Сер березня 28, 2007 10:41
Звідки: Ровно

Повідомлення Shurik » П'ят березня 30, 2007 12:11

Если ставить коробку с раздаткой от мерса, то стоит сразу и мосты поменять.
Там есть блокировки и кроме того на мерсах практически не режет полуоси.
Они стальные а не чугунные, и их можно перебирать не снимая с машины. Конечно разговор идет об обычных мостах. С порталами вопрос спорный: блокировки против 8 см клиренса.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Vanilla Gorilla » П'ят березня 30, 2007 12:21

Shiman написав:А РК 69 достаточно надьожна?


Ну нормальна така дубова роздатка. Недавно сам пробивав запчастини найти досить реально. Шестерні майже не мруть, підшипники та сальніки можна підібрати. Один недолік - немає у ній прямої передачі, виходить дві понижених, передаточні числа 1.15 та 2.78.

как я предполагаю раздатка от Гелендевагена должна стать с коробкой без переделок.


повинна, але доведеться робити як запропонував шурік і мости одразу від геліка, або передній уазівскій перечулкувати та перевернути діференціал догори ногами. Та й чесно кажучи не думаю шо легко знайти РК від геліка, вона там майже вічно ходить. Можна приспособити навіть рідну уазівську РК, фотки я вище викладав.
УАЗ 469Б, ГАЗ 69
Аватар користувача
Vanilla Gorilla
Участник движения
 
Повідомлення: 989
З нами з: Суб травня 21, 2005 0:32
Звідки: Сумы (10.08.1985)

Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron