Фильтр нулевого сопротивления

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Фильтр нулевого сопротивления

Повідомлення Oldnick » Чет серпня 06, 2009 20:47

Есть ли смысл на 402й двиг?
УАЗ-469 конверсия, 1982г, 402й, солекс, колхозы, BFG MT, вакуум, 90А от ГАЗа, две печки 8-)
Зображення
Что нас не убивает, делает нас сильнее.
Чтобы выйти из клетки нужно увидеть прутья.
Аватар користувача
Oldnick
Участник движения
 
Повідомлення: 337
З нами з: Сер грудня 19, 2007 3:28
Звідки: Київ(+380 67)365-4l-75
Машина: УАЗ-469

Повідомлення Bobikus » Чет серпня 06, 2009 20:55

Моя думка - ні, оскільки пропускна здатність штатного набагато більша ніж може пропустити карбюратор та впускний колектор. І взагалі всі нульовики успішно пропускають дрібний пісочок. Це особливо актуально в офроуді, коли порох з дороги без асфальту це закономірність.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Mykola STARyy » Чет серпня 06, 2009 21:53

Пропускають не те слово. Нульовик для моториста, шо рогатка для скляра. Крім того при установці під капотом тягне гаряче, читай розріджене повітря, і замість 2-5% приросту потужності виходить 7-8% спад. Думаю оптимально фільтр М2141 ззаміною елемента десь тис. через 12-15 замість 20 через об"єм і шноркель. Повітря мінімум на 40 градусів холодніше ніж під капотом і мотор дихає як після дощу.
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення hellcat » Чет серпня 06, 2009 22:55

Странно, 26000км проездил с нулевиком, криминала в цилиндрах не заметил. Другое дело, что этот фильтр после первого же бездорожья превращается в комок грязи и пропускает так себе. Буду менять.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Shurik » Чет серпня 06, 2009 22:56

криминала в цилиндрах не заметил.

При капитальном ремонте двигателя :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення genturis » П'ят вересня 18, 2009 20:58

Нулевик везде нужен. Самое главное, оцените, как спроектирован у Вас впуск-выпуск - стоит ли игра свеч?
----------------------------
утепление дома пенобетоном
genturis
 
Повідомлення: 1
З нами з: П'ят вересня 18, 2009 20:03

Повідомлення Zlodiy » Нед березня 06, 2011 11:13

Кто знает какое количество воздуха л/мин необходимо Уазовскому движку? В качестве воздушного фильтра можно использовать фильтры от противогаза (накручивающиеся болванки), если по пропускной подойдет. Меняй хоть раз в день :P . Пишут , что "Сопротивление противогаза постоянному потоку воздуха 30 л/мин".
Некоторые разновидности психических расстройств передаются через УАЗ:)
Аватар користувача
Zlodiy
Участник движения
 
Повідомлення: 229
З нами з: Суб лютого 07, 2009 13:11
Звідки: Киев.Печерский р-н

Повідомлення Bobikus » Пон березня 07, 2011 0:02

Zlodiy написав:Кто знает какое количество воздуха л/мин необходимо Уазовскому движку? В качестве воздушного фильтра можно использовать фильтры от противогаза (накручивающиеся болванки), если по пропускной подойдет. Меняй хоть раз в день :P . Пишут , что "Сопротивление противогаза постоянному потоку воздуха 30 л/мин".


Тут слід не плутати понять опору повітря та пропускної здатності. Протигазний фільтр дає опір проходження повітря при будь-якій величині потоку повітря, що неодмінно вплине на спотворення пропорції паливно-повітряної суміші. А ще діаметр його отворів мінімум вдвічі менший, ніж повітряної магістралі.

Крім того у цьому фільтрі основний елемент це вугільний адсорбер, який повинен поглинати отруйні речовини. Для двигуна бобіка це зовсім непотрібно, це лише зайва ланка, що створює непотрібний опір.

До речі, штатний фільтр має коефіцієнт опору нижчий ніж той, який може внести зміни в роботу карбюратора. Тому придумування велосипеда як на мене тут зайве.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Hunter » Сер березня 30, 2011 21:25

Я не смог сделать вывод из выше сказанного.
Так есть смысл ставить нулевик на УАЗ или нет?
Даст ли это прирост мощности.
И причём здесь противогаз :D
Hunter
Участник форума
 
Повідомлення: 31
З нами з: Суб квітня 07, 2007 20:20
Звідки: Крым

Повідомлення avto-razborka » Сер березня 30, 2011 21:28

Смысла ставить нет, более того можно навредить двигателю.
Продам зап части для УАЗ, помогу продать или купить автомобиль. СТО для УАЗ (067) 971-12-05; (099)236-15-18
Аватар користувача
avto-razborka
Участник движения
 
Повідомлення: 925
З нами з: П'ят березня 18, 2011 0:19
Звідки: Киев, Позняки

Re: Фильтр нулевого сопротивления

Повідомлення Патриот » Сер березня 30, 2011 22:25

Oldnick написав:Есть ли смысл на 402й двиг?

Нет смысла ставить если ты не хочешь убить мотор. Нулевик нужен в спорте для легковушек где мотор этой легковушки живёт 5000 км всего пару гонок в год. И за это пробег он не успевает загадить мотор. Да нулевой фильтр добавляет 2% мощи но ещё раз повторюсь что всё это для спорта когда весь сперкт работ добавляет по чуть чуть доработанная грамотно головка от 15-30% выпускная система 5% поршня кольца пальцы шатуны и коленвал ещё 12%. Первое что надо знать о нулевом фильтре что он пропускает практически весь мусор в цылиндры второе его надо обслуживать чистить регулярно продувая промывая и прокрывая специальной пропиткой, адля условий бездора он станет одним изочагов разрушения мотора.
Патриот это состояние души.
Аватар користувача
Патриот
Участник движения
 
Повідомлення: 654
З нами з: П'ят травня 21, 2010 18:35
Звідки: Симферополь

Повідомлення Hunter » Чет березня 31, 2011 6:55

Спасибо,земляк,за разъяснения.Теперь всё понятно.
Hunter
Участник форума
 
Повідомлення: 31
З нами з: Суб квітня 07, 2007 20:20
Звідки: Крым

Повідомлення Индеец » П'ят квітня 01, 2011 10:16

На жигуле накатал с нулевиком 300000
на бобре-40-50тищ
на хантёре-уже 68000
и никаких убитых моторов
за нулевиком нужно следить и вовремя обслуживать
Аватар користувача
Индеец
Участник движения
 
Повідомлення: 709
З нами з: Нед січня 07, 2007 17:26
Звідки: Киев-Фастов
Машина: 3164(бэлый)

Re: Фильтр нулевого сопротивления

Повідомлення Bobikus » П'ят квітня 01, 2011 22:57

Патриот написав:Да нулевой фильтр добавляет 2% мощи .
Казки. Перевіряли на стенді - нульовий фільтр дає нульову прибавку потужності а у деяких випадках її спад. Перекажіть тим казкарям, що придумали цифру в 2%, нехай краще пишуть про те, скільки конів додають червоні та сині болотники Спарко, менше гріха на душу візьмуть.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: Фильтр нулевого сопротивления

Повідомлення Pinochet » П'ят квітня 01, 2011 23:13

Bobikus написав:
Патриот написав:Да нулевой фильтр добавляет 2% мощи .
Казки. Перевіряли на стенді - нульовий фільтр дає нульову прибавку потужності а у деяких випадках її спад. Перекажіть тим казкарям, що придумали цифру в 2%, нехай краще пишуть про те, скільки конів додають червоні та сині болотники Спарко, менше гріха на душу візьмуть.

на каком стенде и на какой машине?
"Джипом" автомобиль делают его владельцы, а мы им в этом помогаем...
www.4x4RanchoClub.com.ua
Аватар користувача
Pinochet
Участник движения
 
Повідомлення: 1126
З нами з: Нед серпня 07, 2005 21:53
Телефон: +380445921175
Машина: фсе 4х4

Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron