Знову карб

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Знову карб

Повідомлення Марьян Яремко » Вів березня 09, 2010 21:33

Сили більше нема :cry: .Така у мене фігня-Заводиться в любий мороз з півоберта,прийомистість супер на любих обертах,але по сто раз на день машина раптово починає ніби троїти,особливо коли їхати спокійно,на невеликих обертах,коли скину газ-то саме.Тільки даю трохи газу-нормально,скидаю газ щоб переключитись,або біля світлофора-дуже повільно падають оберти до холостих.Як тільки стану,заглушу і постою 2-3хв.-ЗАВОЖУ,ВСЕ СУПЕР (мотор шепче,працює рівно на любих обертах і що характерно навіть якщо розкрутити двигун до максимуму і відпустити газ (наприклад щоб переключитись-оберти швидко падають до нормальних)Проїду 3-5 хвилин-то саме,без нагрузки,на любій передачі ніби троїть,газує довго при скиданні газу,тільки чуть-чуть дати газку-бриє шо дурний.Знову тільки десь заглушу на 2-3 хв.-все чудово.
Фільтри почистив,свічки і кабеля поміняв.НІФІГА НЕ ДАЄ.
Маю дві думки:1-при стоянні трохи піднімається рівень у поплавковій камері (можливо чуть пропускаэ голка і бензонасос підтискае трохи бензину)і якийсь час все нормально (колись такого не було,але у віконечку рівень був завеликий-3-4 мм від верху.Зараз як в книжці-заповнено 2\3 віконця,хоча бензу зараз жере 17-18л\100км.
2-Що за сраний клапан на карбі у верхній кришці на тязі,яка через важіль зєднується з дросельним механізмом-він у мене не паше і зафіксований у верхньому положенні (може треба у нижньому?)Називається вроді клапан розбалансіровки (по російськи :oops: )
Підкажіть хто що думеє.
Пи.Си. Свічки (електроди з ізолятором)оранжево-червонуватого кольру
Тел. 0501881111
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення hellcat » Сер березня 10, 2010 0:57

Клапан разбалансировки соединяет поплавковую камеру в атмосферой, должен открываться при полностью отпущенной педали. По идее он должен препятствовать заполнению впускного коллектора парами бензина на заглушенной машине. В моем к-131 привод реализован похабно, очень большой рычаг не дает закрыться дроссельной заслонке, сначала ампутировал его, потом пришил обратно вроде никакой разницы.

Какой у тебя карб?
Востаннє редагувалось hellcat в Сер березня 10, 2010 12:34, всього редагувалось 1 раз.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Марьян Яремко » Сер березня 10, 2010 9:00

К 131А
Тел. 0501881111
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення hellcat » Сер березня 10, 2010 12:33

Судя по тому что у тебя окошко карб уже походивший. Посмотри внимательно на привод заслонки, может из-за люфтов не закрывается иногда. Попробуй снять тягу привода клапана разбалансировки. И вообще, в след раз когда такое произойдет просто заглуши двиг не трогая газа и посмотри на карб, может увидишь что нибудь интересное. Ну и рабозрать-почистить-поменять прокладки не мешало бы.
Drive... to survive!

УАЗ-31601 '99, УАЗ-452 '85
Аватар користувача
hellcat
Член клуба
 
Повідомлення: 1248
З нами з: Суб січня 06, 2007 12:59
Звідки: Киев

Повідомлення Mykola STARyy » Сер березня 10, 2010 13:12

А ще в трамблері - грузики, пружинки, хід відцентрового і вакуумного коректорів, стан діафрагми, втулок, кришки, бігунка.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Марьян Яремко » Сер березня 10, 2010 16:24

Карб повністю перебрав\помив,люфтів на заслонці нема,сухий (зовні)повністю.Сьогодні знов цілий день те саме-іде 4-5 хв.,потім починає ніби троїти (без нагрузки)тільки трошки газу-іде.Стану на 5 хв.,заглушу-просто супер,мяко,прийомисто,але не довго.Сили нема.Порадьте варто купити новий к 131 а, "Пекар" 780грн,чи може 126 (вроді Г)за 799 грн.????
Взагалі вони з заводу настроєні добре???
Тел. 0501881111
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення DIMON » Сер березня 10, 2010 18:54

с Завода они не тоько не настроенные, а еще и требуют вмешательства наждачкой, шоб дроселя не закусывало...
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення Марьян Яремко » Сер березня 10, 2010 21:25

Я взагалі в шоці :shock: Тільки що зробив рівень замість 2\3 віконця-1\3.ЕФЕКТУ НОЛЬ :shock: :shock: :shock: .Ні провалів,ні зменшення тяги (все таки рівень зробив реально в два рази менший),але знов 2 км іде чудово,потім як трактор,ніби на 3 цилінрах,(але це все тільки коли без нагрузки-рівномірна їзда на 4 чи 3 передачі)як тільки чуть-чуть дати газку-все нормально.Слів нема.Свічки -третя порція Бріску,насос банзу качає,шо дурний,навіть баки відкривав (думав вакуум створюється).Жопа.Барабашка. :?
Реально ніби якись не-то тиск чи вакуум десь утворюється і коли постоїш 3 хв. все в нормі...
Тел. 0501881111
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення Shurik » Сер березня 10, 2010 23:03

А свічки дивися ?
Нема часом одної чорної?
Я б ще звернув увагу на зазори клапанів і на компресію по циліндрах.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Марчук Вадим » Чет березня 11, 2010 7:33

Може варто пошукати в напрямку запалення - трамблер, комутатор,катушка?
Марчук Вадим
Участник форума
 
Повідомлення: 155
З нами з: Пон лютого 08, 2010 20:34
Звідки: г.Хмельницкий

Повідомлення DIMON » Чет березня 11, 2010 11:14

Как по мне то как раз с карба надо начинать, иглу проверить не сложно, по ходу еще один один прицендент имел место, если ехать в натяг то машина дергалась и троила пока не даш газу, потом она будила всю округу вистрелом (по звуку так 8 калибр, не меньше), после чего Сокол тянуший Студента чувствовал себя спокойней, еще бы с таким прыкрытием сзади... А ну да, так проблема жила в вакууме опрержения, трещина корпуса, Геннадий тогда выручил, слепив из двух один, спасиб.
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення DIMON » Чет березня 11, 2010 12:18

Эт я к чему, если вакуум есть - попробуй заглушить на карбе, расход должен быть большим, машина стать тупее но если такаеже фигня как у меня была то провалы должны пропасть...
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Повідомлення Марьян Яремко » Чет березня 11, 2010 14:58

Так провалів нема.Власне коли чуточку даєш газу все паше чудово-працює мяко,ривок як у каєна :lol: ,а коли їдеш рівномірно- пердить,ніби трактор.Як тільки заглушу на три хвилини-все прекрасно,але на 4хв,або на 2 км. :evil:
Востаннє редагувалось Марьян Яремко в Чет березня 11, 2010 15:27, всього редагувалось 1 раз.
Тел. 0501881111
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення Марьян Яремко » Чет березня 11, 2010 15:02

А взагалі,якщо міняти карб то доцільно переробити на 151С (різниця в ціні 300грн+воздухан+клапан ЕПХХ).Буде відчутно різницю?(маю на увазі нові Пекаровскі карби)
Тел. 0501881111
Аватар користувача
Марьян Яремко
Участник форума
 
Повідомлення: 69
З нами з: Чет січня 21, 2010 21:56
Звідки: Калуш Івано-Франківська обл.

Повідомлення DIMON » Чет березня 11, 2010 18:19

Так провалів нема.Власне коли чуточку даєш газу все паше чудово-працює мяко,ривок як у каєна ,а коли їдеш рівномірно- пердить,ніби трактор.Як тільки заглушу на три хвилини-все прекрасно,але на 4хв,або на 2 км.

так тоже самое и было, только еще и отстреливалась :lol:
Сначала газ до отказу, а там поглядим...
31512 - 417 бенз\метан, скор пары, и куча планов...
Аватар користувача
DIMON
Участник движения
 
Повідомлення: 1280
З нами з: Суб липня 14, 2007 13:43
Звідки: Киев, Березняки О5О-845-24-8O

Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron