Mykola STARyy написав:Surveyor написав:Какая же набивка на 421-м?
Сапун в масле не потому что давление выходит, а потому что впускной коллектор всасывает картерные газы через воздушный фильтр, создавая в картере РАЗРЕЖЕНИЕ
Ну-ну, а в турбомоторах по вашому як?
Там тиск лише у впускному тракті, відтак вентиляція картера реалізовується в інший спосіб.
Да еще хотел спросить, что больше всего страдает при эмульсии.
Я їздив 7 місяців на чистій джерельній воді замість мастила (навіть не знаючи про це, вода з системи охолодження вигнала все мастило через набивку, щуп, сапун і інші отвори, повністю замінивши його). Після цього замінив двигун, як це не дивно не з причини зносу ШПГ а з причини потрісканих гумових прокладок під гільзами циліндрів (тудою і йшла вода), неокупно було ремонтувати, новий двигун коштував дешевше. Думаю, якби не ця прикрість, їздив би і далі.