Стенд Maha LPS 3000, машини - як мінімум кілька десятків, серед них і виробництва СРСР. УАЗа, на жаль, там ще не було.Pinochet написав: на каком стенде и на какой машине?
Але раз ми вже підняли тему, то думаю, що варто сказати, що в стоку 469-й УАЗ має "нульовик" з завода - грубий гідрофільтратор (здається в мене там була якась солома), яка постійно змащується мастилоом з резервуара з повною відсутністю мікросіток, які в теорії можуть затримати повітряний потік.
Що стосується сучасних поколінь повітряних фільтрів на УАЗ, то вони, як і фільтри більшості стокових машин, коли сухі і чисті, то не створюють відчутного для двигуна опору, адже проходять низки тестів виробника, який завжди дає запас на випадок складних умов експлуатації та для гарантії безпроблемного пробігу для планової заміни фільтра. Навіть якщо задатися питанням збільшення кількості суміші у циліндрах то треба починати із січення впускних трактів, діаметра, форми, висоти підйому та фаз відкривання клапанів, заслонок, колекторів, випускної системи ітд.
І зауважу, що я зовсім не стверджую, що нульовик (як слушно зауважив Индеец) при правильному обслуговуванні може зменшити ресурс двигуна чи зробити інші пакості, просто веду до того, що наші стокові двигуни дефорсовані зовсім не повітряним фільтром і говорити про 2 відсотки (та і чому саме 2?!) мабуть буде дещо некоректно
