Сторінка 2 з 3

ПовідомленняДодано: Суб березня 13, 2010 18:21
Марьян Яремко
Глушив вакуум,взагалі ніякого ефекту.Іде 3-5 хв.або після двохвилинної зупинки з заглушеним двигуном.тРОЇТЬ БЕЗ НАГРУЗКИ І НА ХОЛОСТИХ.Вже 3 комплект свічок поставив.
Прийдетьсянапевне брати новий карб.Тільки не знаю 131А чи 151С.

ПовідомленняДодано: Суб березня 13, 2010 23:05
Марчук Вадим
Таке выдчуття,якщо свічки не закидає чорним, треба перевірити
зазори між коромислами і ніжками клапанів-може малі і коли мотор прогрівається,то клапана не повністю закриваються,у знайомого таке
було,двигун починає троїти і пердіти!

ПовідомленняДодано: Нед березня 14, 2010 8:39
Марьян Яремко
Марчук Вадим написав:Таке выдчуття,якщо свічки не закидає чорним, треба перевірити
зазори між коромислами і ніжками клапанів-може малі і коли мотор прогрівається,то клапана не повністю закриваються,у знайомого таке
було,двигун починає троїти і пердіти!

Добре,але чому такого нема при нагрузці або на швидкості.Тай коли стаю на 2 хвилини нічо не вспіє остинути і їде божественно:?

ПовідомленняДодано: Вів березня 16, 2010 18:33
Марьян Яремко
Що ні в кого нема думок? Поміняв новий к131а,кришку трамбльора,бігунок,прокладку під карб,запалення ставив максимально раннє та пізнє.Недопомагає.Все так само,як описано в першому пості. :( :( :( :( :(

ПовідомленняДодано: Вів березня 16, 2010 19:40
Mykola STARyy
"А думка у гаю була така:"
Mykola STARyy написав:А ще в трамблері - грузики, пружинки, хід відцентрового і вакуумного коректорів, стан діафрагми, втулок, кришки, бігунка.
. Подивись стробоскопом на різних режимах.

ПовідомленняДодано: Вів березня 16, 2010 23:43
Марьян Яремко
Ну розібрати трамбльор можна,але я в ньому "не сільон".Може бензонасос тупить?Якщо трамбл.то чому пару км.все добре на любих режимах їзди?потім без нагрузки дебільно троїть.Стану,заглушу на 2 мін-і ЧУДО!,але знову на пару хвилин. :(

ПовідомленняДодано: Вів березня 16, 2010 23:59
Shurik
1. подивись в темряві под капот, з боку трамблера. Не шиє часом десь високе.
2. катушка не гаряча?
3. Карбюратор добре прикручений?

Свічки якого коліру?

ПовідомленняДодано: Сер березня 17, 2010 9:08
rmoskal
Были похожие проблеммы, увидели случайно вечером в чем причина, - новая катушка сама по себе пробивала на массу, причем по началу это происходило с каким-то интервалом (не постоянно) ну а после 500 км пробега она благополучно скончалась. После замены таких проблем уже не возникало.

ПовідомленняДодано: Сер березня 17, 2010 9:34
Марьян Яремко
Shurik написав:1. подивись в темряві под капот, з боку трамблера. Не шиє часом десь високе.
2. катушка не гаряча?
3. Карбюратор добре прикручений?

Свічки якого коліру?

1-буду дивитись
2-попробую
3-ДОБРЕ,новий
4-соломяно-жовті,трохи до оранжевого.

ПовідомленняДодано: Сер березня 17, 2010 9:43
Shurik
Чи не дивився ти в той час коли машина починаэ "троїти" рівень в карбюраторі?

Якщо рівень добрий, думаю справа не в карбі. Можеш переконатись попросивши в когось інший карб підставити.

ПовідомленняДодано: Сер березня 17, 2010 10:19
hellcat
Зажигание какое? Может коммутатор отходит или уже отошел (в смысле помер :).

ПовідомленняДодано: Сер березня 17, 2010 15:06
Марьян Яремко
Shurik написав:Чи не дивився ти в той час коли машина починаэ "троїти" рівень в карбюраторі?

Якщо рівень добрий, думаю справа не в карбі. Можеш переконатись попросивши в когось інший карб підставити.

Карб поміняв на новий,Ніяких змін.
Запалення безконтактне.А як перевірити комутатор?
Мене саме більше цікавить чому тоді коли троїть то при переключанні передач не падають оберти,тобто вони падають але повільно.Коли постояв,завів і їдеш-все нормально і оберти падуть до норми швидко.

ПовідомленняДодано: Сер березня 17, 2010 15:10
Shurik
Значить карб не згадуємо. :)
Який саме комутатор?
Старий залізний чи новий - пластмасовий?
Варта фото підкапотного.
Довго перелічувати що саме треба глянути.
Треба фотку з боку трамблера, щоб в кадрі був трамблер, катушка і комутатор, якщо можливо.
Якшо ні - то фото комутатора - окремо. Я вже підозюю в чому справа :)

ПовідомленняДодано: Сер березня 17, 2010 17:27
Марчук Вадим
Я ще 11.03 писав щоб провірили комутатор,трамблер і котушку.Якщо комусь приходилось доїзджати на варіаторі(коли комутатор здихає)то
картина приблизно такаж!

ПовідомленняДодано: Сер березня 17, 2010 19:43
Shurik
Воно може бути добре, але не то що треба.
Треба фотку для початку.