Расточить блок под три литра в Одессе…

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Повідомлення Брат » Пон жовтня 29, 2007 19:53

Это на рембазе,ул.Бориспольская номер не помню :oops:
Аватар користувача
Брат
Участник движения
 
Повідомлення: 729
З нами з: Сер лютого 01, 2006 22:51
Звідки: Киев, Каунаская* (097) 228-67-87

Повідомлення Интервент » Суб лютого 28, 2009 15:22

Брат написав:Сегодня забрал блок с расточки ! Поставил гильзы от ЗиЛ-а на 402 блок

А какой у тебя блок? Открытый сверху или с "плитой"? Гильзы дорабатывались или нет? Нет ли фотографий?
Интервент
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Вів січня 20, 2009 18:18
Звідки: Киев

Повідомлення yuralev68 » Суб лютого 28, 2009 22:29

Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Интервент » Суб лютого 28, 2009 22:47

yuralev68 написав:Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.

Бывают.
Есть блок 402 а есть 4022. Первый открыт сверху, а у второго как раз плита. Блок с плитой изначально шел только на форкамерные моторы для Волги 3102, но в последствии ими стали комплектовать часть обычных моторов. В литературе они еще упоминаются как "блок, отлитый под давлением", и "блок, отлитый в кокиль". Я только не помню, кто из них кто :oops:

А мотор ЗМЗ-410 (тот самый 2,9 л) это и есть блок 4022 с гильзами под 100-мм поршни.
Интервент
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Вів січня 20, 2009 18:18
Звідки: Киев

Повідомлення Erema » Суб лютого 28, 2009 23:17

yuralev68 написав:Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.


Действительно в этом двигле нету гильз,но гдето в инете читал что люди самостоятельно ставят на них гильзы
31512-Бродяга
Аватар користувача
Erema
Участник движения
 
Повідомлення: 262
З нами з: Нед жовтня 26, 2008 12:49
Звідки: Киев(академ городок) 80976267780

Повідомлення yuralev68 » Нед березня 01, 2009 0:45

Интервент написав:
yuralev68 написав:Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.

Бывают.
Есть блок 402 а есть 4022. Первый открыт сверху, а у второго как раз плита. Блок с плитой изначально шел только на форкамерные моторы для Волги 3102, но в последствии ими стали комплектовать часть обычных моторов. В литературе они еще упоминаются как "блок, отлитый под давлением", и "блок, отлитый в кокиль". Я только не помню, кто из них кто :oops:

А мотор ЗМЗ-410 (тот самый 2,9 л) это и есть блок 4022 с гильзами под 100-мм поршни.


А десь є ссилочка детальніша. Бо я перший раз про таке чую, хоча в мого товариша дійсно є блок 402 з верхньою плитою, але поскільки ніде не знайшли про нього ніякої інфи, то лишили його в покої без пояснень. Я з Москви купив два комплекта поршнів 95,5 з хромованими кільцями кольбеншмідт, з ЗМЗ-402 получаєм на цих поршнях 2,7 літра без заміни шатунів і колінвала. Якраз завтра їду на Драгобрат подивитись на цього уазіка в роботі, бо мій мотор ще не зробили, а на цьому вже три полуосі на воєнних мостах порвали.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення yuralev68 » Нед березня 01, 2009 0:54

І проблема була в тому, що гільзи підігнали під поршня, у токаря, розібрали мотор, а гільзи не міняються. В результаті брали новий блок. А тепер я нагадав, що у мене теж мотор форкамерний, якщо теж верх залитий, то треба получається цілий блок тягнути до токаря ....
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Интервент » Нед березня 01, 2009 11:32

yuralev68 написав:А десь є ссилочка детальніша. Бо я перший раз про таке чую, хоча в мого товариша дійсно є блок 402 з верхньою плитою, але поскільки ніде не знайшли про нього ніякої інфи, то лишили його в покої без пояснень. Якраз завтра їду на Драгобрат подивитись на цього уазіка в роботі, бо мій мотор ще не зробили, а на цьому вже три полуосі на воєнних мостах порвали.
Ссылки под рукой нету, надо искать но у меня сейчас именно такой мотор и стоит, блок 4022 с плитой, но голова обычная 402-я.
якщо теж верх залитий, то треба получається цілий блок тягнути до токаря ....

Вобще-то в 4022 гильзы изначально задуманы сменными. Но дело в том, что не редко за время эксплуатации они настолько сильно "прикипают" к блоку, что выбить без опасности повредить блок их невозможно и поэтому приходится их протачивать на блоке.

Я з Москви купив два комплекта поршнів 95,5 з хромованими кільцями кольбеншмідт, з ЗМЗ-402 получаєм на цих поршнях 2,7 літра без заміни шатунів і колінвала.

А что это за поршни? Чье производство, как они выглядят?
Интервент
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Вів січня 20, 2009 18:18
Звідки: Киев

Повідомлення yuralev68 » Вів березня 03, 2009 18:53

Поршня робили в нижньому новгороді, на спортивні волги. десь я надибав в інеті , найду ссилку-виложу.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Интервент » Сер березня 04, 2009 17:59

yuralev68 написав:Поршня робили в нижньому новгороді, на спортивні волги. десь я надибав в інеті , найду ссилку-виложу.

Случаем не кованные за 10 тыс. рублей?
Интервент
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Вів січня 20, 2009 18:18
Звідки: Киев

Повідомлення yuralev68 » Суб березня 07, 2009 0:30

Не можу найти ссилку...Поршня не ковані, покриті молібібденовою змазкою.
На Драгобраті минулої неділі їздив . На воєнних мостах, з заднім самоблоком, на шипованих колесах 31х10,5 на третій передачі буксує. Правда паганенькі низи, зараз дорегульовується.

тел. +74955053073 Діма Москва. Я у нього купляв ці поршня.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення Сава » П'ят березня 20, 2009 9:16

Брат написав:Это на рембазе,ул.Бориспольская номер не помню :oo ps:
Оборонсервиса уже не существует :(
Сава
Участник форума
 
Повідомлення: 130
З нами з: Чет липня 17, 2008 8:47
Звідки: Киев

Повідомлення yuralev68 » П'ят березня 20, 2009 15:48

Низи знайшлись, тріщина у впускному колекторі, біднило суміш і ще й давало калільне запалювання. Тепер їде УАЗ як формула :D
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення yuralev68 » Пон червня 08, 2009 20:07

Интервент написав:
yuralev68 написав:Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.

Бывают.
Есть блок 402 а есть 4022. Первый открыт сверху, а у второго как раз плита. Блок с плитой изначально шел только на форкамерные моторы для Волги 3102, но в последствии ими стали комплектовать часть обычных моторов. В литературе они еще упоминаются как "блок, отлитый под давлением", и "блок, отлитый в кокиль". Я только не помню, кто из них кто :oops:

А мотор ЗМЗ-410 (тот самый 2,9 л) это и есть блок 4022 с гильзами под 100-мм поршни.


М-да...таки дійсно, є блок змз-4022 і він має зверху плиту. Минулого тижня розібрали мій мотор, все що казав Інтервент, підтвердилось. До речі, головка теж від змз-402. Є рідна голова, форкамерна, але карб наполовину розібраний, а нових немає, виробництво припинили (звонив на завод, питав), а жаль, головку піджав під 95 бензу, побачим що будем.
Аватар користувача
yuralev68
Участник движения
 
Повідомлення: 669
З нами з: Чет травня 22, 2008 15:04
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення BoBeG » Вів червня 09, 2009 23:47

yuralev68 написав:головку піджав під 95 бензу, побачим що будем.

Скільки мм вийшло до свічних отворів , якшо дивитися знизу головки ?
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Поперед.Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість

cron