
Модератор: Модераторы форума
yuralev68 написав:Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.
yuralev68 написав:Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.
Интервент написав:yuralev68 написав:Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.
Бывают.
Есть блок 402 а есть 4022. Первый открыт сверху, а у второго как раз плита. Блок с плитой изначально шел только на форкамерные моторы для Волги 3102, но в последствии ими стали комплектовать часть обычных моторов. В литературе они еще упоминаются как "блок, отлитый под давлением", и "блок, отлитый в кокиль". Я только не помню, кто из них кто
А мотор ЗМЗ-410 (тот самый 2,9 л) это и есть блок 4022 с гильзами под 100-мм поршни.
Ссылки под рукой нету, надо искать но у меня сейчас именно такой мотор и стоит, блок 4022 с плитой, но голова обычная 402-я.yuralev68 написав:А десь є ссилочка детальніша. Бо я перший раз про таке чую, хоча в мого товариша дійсно є блок 402 з верхньою плитою, але поскільки ніде не знайшли про нього ніякої інфи, то лишили його в покої без пояснень. Якраз завтра їду на Драгобрат подивитись на цього уазіка в роботі, бо мій мотор ще не зробили, а на цьому вже три полуосі на воєнних мостах порвали.
якщо теж верх залитий, то треба получається цілий блок тягнути до токаря ....
Я з Москви купив два комплекта поршнів 95,5 з хромованими кільцями кольбеншмідт, з ЗМЗ-402 получаєм на цих поршнях 2,7 літра без заміни шатунів і колінвала.
Интервент написав:yuralev68 написав:Блоки ЗМЗ з плитою зверху не бувають, тому ЗМЗ перестало випускати мотори 2,9л-великі бокові зусилля в циліндрі нічим не обмежуються. Якщо верх залитий-це УМЗ, але в ньому гільзи не міняються.
Бывают.
Есть блок 402 а есть 4022. Первый открыт сверху, а у второго как раз плита. Блок с плитой изначально шел только на форкамерные моторы для Волги 3102, но в последствии ими стали комплектовать часть обычных моторов. В литературе они еще упоминаются как "блок, отлитый под давлением", и "блок, отлитый в кокиль". Я только не помню, кто из них кто
А мотор ЗМЗ-410 (тот самый 2,9 л) это и есть блок 4022 с гильзами под 100-мм поршни.
yuralev68 написав:головку піджав під 95 бензу, побачим що будем.
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість