Модератор: Модераторы форума
NoUaZ написав:У тебя видимо один поршень под т.наз. узкие кольца.
Mykola STARyy написав: Ще раз пройдись: клапани, направляючі втулки, виробітка на рокерах під сопілку і клапани, оглянь штанги, чи не затирали по отворах.В стойці сопілки подивись масляний канал, чи не закоксований,можна пройтись чуть більшим свердлом, не пам"ятаю діаметра. І зняти фасочку. Це щоб підняти тиск на рокерах, менше будуть гриміти. В колінвалі всі канали чистити Конче! недивлячись на гарний вигляд. І найголовніше: не вір нікому, навіть очам своїм, тільки вимірювальному інструменту!
Це означає, що перемичка між канавками вже "попливла".Решту чекає та сама доля. Заллєш паскудного бензину, притопиш, посипляться всі. Міняй поршні. ( те що ти платиш за добрий бензин, зовсім не означає, що тобі його заливають)O_V_S написав:NoUaZ написав:У тебя видимо один поршень под т.наз. узкие кольца.
Немного не так, поршени одинаковые все, просто на 1-м если кольцо проводить по желобку, то в одном месте (пятном примерно 1,5- 2 см.) кольцо не ложиться в желеб. Тоесть он туда влязит, но с натягом. Если пытаться его ужать ключом, то он влазит в канавку и клинит там.
Айри написав:Теория ДВС: Двигатель УМЗ-417 (сборка)
https://www.youtube.com/watch?v=TpbyRgtYXA8
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість