Проблема с К 126Г

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

Проблема с К 126Г

Повідомлення Maryan » Нед серпня 28, 2011 14:35

Добрый день! Обращаюсь как к последней инстанции. Просто КРИК ДУШИ! УАЗ 2206 двигатель ЗМЗ 24. С момента покупки на моей уазке стоял карб К 126Н ,вроде Москвичевский, решил я его заменить на К126Г, и тут началось... После установки К126г мотор ожил, первых дня два я не мог нарадоватся и тебе скорость и тебе тяга. Примерно 5 -7 дней машину никто не заводил и ничего в моторе не трогал. После пуска двигателя с выхлопной пошел плотный черный дым мотор начал троить...На свечах просто куски сажи. Повторная очистка и перерегулеровка карбюратора(жиклеры все родные), замена свечей (которые были выброшены из-за возроста) ВВ проводов и крышки трамблера ситуацию исправили - дым пропал. Все бы ничего если бы эта ситуация не повторилось несколько раз к ряду!!! Обращался к месным "спецам" ничего вразумительного не услышал... Может у кого такое было, не дай Бог конечно, подскажите где искать причину. Заранее благодарен. [/b]
Аватар користувача
Maryan
Участник форума
 
Повідомлення: 96
З нами з: Вів травня 10, 2011 22:14
Звідки: Черкасская обл.

Повідомлення аир болотный » Нед серпня 28, 2011 20:09

Очень большая вероятность что после замены карба гдето образовался подсос воздуха.
Думаю надо искать в этом направлении.
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Повідомлення Mykola STARyy » Нед серпня 28, 2011 20:48

Чорний дим - це збагачена суміш. Подивіться резинку на голці.
Ще може бути забитий повітряний жиклер в другій камері. Тоді, як глушите, в поплавковій камері піднімається тиск і бензин витікає на другу заслонку.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Брат » Пон серпня 29, 2011 23:11

Проверить уровень поплавка и отрегулировать винт качества !!!
Аватар користувача
Брат
Участник движения
 
Повідомлення: 729
З нами з: Сер лютого 01, 2006 22:51
Звідки: Киев, Каунаская* (097) 228-67-87

Повідомлення Bobikus » Вів серпня 30, 2011 12:37

Так, це суттєве перебагачення. Підсос повітря це збіднення, до того ж, думаю, тут регулювання болтиком не допоможе, воно регкулює +/- 2-3%, а такі симптоми це +10 або більше. Тут треба дивитися в бік прокладки кришки карбюратора, бензин може просто перетікати в з поплавкової камери в циліндри по стінках колектора і потрапляти в деякі циліндри. На користь цього говорить і троїння двигуна - деякі циліндри не працюють через те, що у них (ньому) пропорція пального до повітря є такою, що не досягається запалювання та згоряння, а у інших менша, бо вони працюють і крутять двигун.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення аир болотный » Вів серпня 30, 2011 22:33

Bobikus написав:Так, це суттєве перебагачення. Підсос повітря це збіднення, до того ж, думаю, тут регулювання болтиком не допоможе, воно регкулює +/- 2-3%, а такі симптоми це +10 або більше. Тут треба дивитися в бік прокладки кришки карбюратора, бензин може просто перетікати в з поплавкової камери в циліндри по стінках колектора і потрапляти в деякі циліндри. На користь цього говорить і троїння двигуна - деякі циліндри не працюють через те, що у них (ньому) пропорція пального до повітря є такою, що не досягається запалювання
та згоряння, а у інших менша, бо вони працюють і крутять двигун.


В мене на Волгi (двигун 24-Д) була така ситуацiя, в первий цилiндр був добрий пiдсос повiтря через пробиту пркладку павука. Натомiсть завдяки тому iншi цилiндри одержували зрозумiло iншу сумiш. Двигун дуже сильно кидав копоттю i майже вискакував з пiд капоту.

I ще одна ситуацiя з подiбними симптомами, коли на тому ж двигунi розшатало шестерню приводу розпредвала(эбонiт вiдiйшов вiд ступецi). Стукоту не було чутно, при тому що шестерня болталася приблизно десь на сантиметр. Я довго немiг дiйти у чому ж справа. Доречi шестерню розбило вiд прогнутого колiнвала.

Я все до того що причина може бути i не звязаною з карбюратором.
Може слiд зробити повну дiагностику двигуна( ну клапана подивитись i таке iнше).
Аватар користувача
аир болотный
Участник движения
 
Повідомлення: 291
З нами з: П'ят липня 15, 2011 21:56
Звідки: Одесса-Фастов

Повідомлення Bobikus » Сер серпня 31, 2011 13:50

аир болотный написав:
В мене на Волгi (двигун 24-Д) була така ситуацiя, в первий цилiндр був добрий пiдсос повiтря через пробиту пркладку павука. Натомiсть завдяки тому iншi цилiндри одержували зрозумiло iншу сумiш. Двигун дуже сильно кидав копоттю i майже вискакував з пiд капоту.



Дивно, бо суміш створюється в камері карбюратора ще до потрапляння у колектор. Тобто якщо розрідження в каналі колектора було меншим після неї, це може свідчити лише про те, що один із циліндрів отримував більш бідну суміш ніж три інші. Тут мова про суттєво перебагачену. Єдине пояснення копоті - циліндри отримували потрібну кількість суміші лише на 2-3-х тактах, тоді відбувалося згоряння. Але сумніваюся, що це могло б призвести до симптомів автора теми.

З іншим згоден, рекомендую ще подивитися до привода трамблера - він теж може бути розбитим і викликати суттєве запізнення в запалюванні, що викликає подібну поведінку двигуна. Тим паче, якщо симптоми мають здатність періодично зникати.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Maryan » Сер серпня 31, 2011 14:17

Самое пративное то что эти синдромы появляются после нескольких дней простоя... Потом просто передуваешь карбюратор и спокойно катайся до следующего простоя. Один клапан у меня точно "хлопает", а вот относительно привода трамблера я както не подумал... :oops: До выходных проверю все предложенные варианты, о результатах отпишусь - вдруг кому пригодится.
Аватар користувача
Maryan
Участник форума
 
Повідомлення: 96
З нами з: Вів травня 10, 2011 22:14
Звідки: Черкасская обл.

Повідомлення Maryan » Суб вересня 10, 2011 18:42

Найдены причины:
1 Трешина в прокладке между карбюратором и коллектором.
2 Люфт в трамблере
После их устранения жизнь наладилась!!!

Всем ОГРОМНОЕ спасибо за помощь!
Аватар користувача
Maryan
Участник форума
 
Повідомлення: 96
З нами з: Вів травня 10, 2011 22:14
Звідки: Черкасская обл.


Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість