Сторінка 1 з 1

Проблема с К 126Г

ПовідомленняДодано: Нед серпня 28, 2011 14:35
Maryan
Добрый день! Обращаюсь как к последней инстанции. Просто КРИК ДУШИ! УАЗ 2206 двигатель ЗМЗ 24. С момента покупки на моей уазке стоял карб К 126Н ,вроде Москвичевский, решил я его заменить на К126Г, и тут началось... После установки К126г мотор ожил, первых дня два я не мог нарадоватся и тебе скорость и тебе тяга. Примерно 5 -7 дней машину никто не заводил и ничего в моторе не трогал. После пуска двигателя с выхлопной пошел плотный черный дым мотор начал троить...На свечах просто куски сажи. Повторная очистка и перерегулеровка карбюратора(жиклеры все родные), замена свечей (которые были выброшены из-за возроста) ВВ проводов и крышки трамблера ситуацию исправили - дым пропал. Все бы ничего если бы эта ситуация не повторилось несколько раз к ряду!!! Обращался к месным "спецам" ничего вразумительного не услышал... Может у кого такое было, не дай Бог конечно, подскажите где искать причину. Заранее благодарен. [/b]

ПовідомленняДодано: Нед серпня 28, 2011 20:09
аир болотный
Очень большая вероятность что после замены карба гдето образовался подсос воздуха.
Думаю надо искать в этом направлении.

ПовідомленняДодано: Нед серпня 28, 2011 20:48
Mykola STARyy
Чорний дим - це збагачена суміш. Подивіться резинку на голці.
Ще може бути забитий повітряний жиклер в другій камері. Тоді, як глушите, в поплавковій камері піднімається тиск і бензин витікає на другу заслонку.

ПовідомленняДодано: Пон серпня 29, 2011 23:11
Брат
Проверить уровень поплавка и отрегулировать винт качества !!!

ПовідомленняДодано: Вів серпня 30, 2011 12:37
Bobikus
Так, це суттєве перебагачення. Підсос повітря це збіднення, до того ж, думаю, тут регулювання болтиком не допоможе, воно регкулює +/- 2-3%, а такі симптоми це +10 або більше. Тут треба дивитися в бік прокладки кришки карбюратора, бензин може просто перетікати в з поплавкової камери в циліндри по стінках колектора і потрапляти в деякі циліндри. На користь цього говорить і троїння двигуна - деякі циліндри не працюють через те, що у них (ньому) пропорція пального до повітря є такою, що не досягається запалювання та згоряння, а у інших менша, бо вони працюють і крутять двигун.

ПовідомленняДодано: Вів серпня 30, 2011 22:33
аир болотный
Bobikus написав:Так, це суттєве перебагачення. Підсос повітря це збіднення, до того ж, думаю, тут регулювання болтиком не допоможе, воно регкулює +/- 2-3%, а такі симптоми це +10 або більше. Тут треба дивитися в бік прокладки кришки карбюратора, бензин може просто перетікати в з поплавкової камери в циліндри по стінках колектора і потрапляти в деякі циліндри. На користь цього говорить і троїння двигуна - деякі циліндри не працюють через те, що у них (ньому) пропорція пального до повітря є такою, що не досягається запалювання
та згоряння, а у інших менша, бо вони працюють і крутять двигун.


В мене на Волгi (двигун 24-Д) була така ситуацiя, в первий цилiндр був добрий пiдсос повiтря через пробиту пркладку павука. Натомiсть завдяки тому iншi цилiндри одержували зрозумiло iншу сумiш. Двигун дуже сильно кидав копоттю i майже вискакував з пiд капоту.

I ще одна ситуацiя з подiбними симптомами, коли на тому ж двигунi розшатало шестерню приводу розпредвала(эбонiт вiдiйшов вiд ступецi). Стукоту не було чутно, при тому що шестерня болталася приблизно десь на сантиметр. Я довго немiг дiйти у чому ж справа. Доречi шестерню розбило вiд прогнутого колiнвала.

Я все до того що причина може бути i не звязаною з карбюратором.
Може слiд зробити повну дiагностику двигуна( ну клапана подивитись i таке iнше).

ПовідомленняДодано: Сер серпня 31, 2011 13:50
Bobikus
аир болотный написав:
В мене на Волгi (двигун 24-Д) була така ситуацiя, в первий цилiндр був добрий пiдсос повiтря через пробиту пркладку павука. Натомiсть завдяки тому iншi цилiндри одержували зрозумiло iншу сумiш. Двигун дуже сильно кидав копоттю i майже вискакував з пiд капоту.



Дивно, бо суміш створюється в камері карбюратора ще до потрапляння у колектор. Тобто якщо розрідження в каналі колектора було меншим після неї, це може свідчити лише про те, що один із циліндрів отримував більш бідну суміш ніж три інші. Тут мова про суттєво перебагачену. Єдине пояснення копоті - циліндри отримували потрібну кількість суміші лише на 2-3-х тактах, тоді відбувалося згоряння. Але сумніваюся, що це могло б призвести до симптомів автора теми.

З іншим згоден, рекомендую ще подивитися до привода трамблера - він теж може бути розбитим і викликати суттєве запізнення в запалюванні, що викликає подібну поведінку двигуна. Тим паче, якщо симптоми мають здатність періодично зникати.

ПовідомленняДодано: Сер серпня 31, 2011 14:17
Maryan
Самое пративное то что эти синдромы появляются после нескольких дней простоя... Потом просто передуваешь карбюратор и спокойно катайся до следующего простоя. Один клапан у меня точно "хлопает", а вот относительно привода трамблера я както не подумал... :oops: До выходных проверю все предложенные варианты, о результатах отпишусь - вдруг кому пригодится.

ПовідомленняДодано: Суб вересня 10, 2011 18:42
Maryan
Найдены причины:
1 Трешина в прокладке между карбюратором и коллектором.
2 Люфт в трамблере
После их устранения жизнь наладилась!!!

Всем ОГРОМНОЕ спасибо за помощь!