Сторінка 1 з 1

Как заменить втулки распредвала?

ПовідомленняДодано: Суб листопада 12, 2011 22:04
Winston3
Всем доброго дня!
В общем капиталит мой дядька один из своих волговских движков (их у него два, один на подмену :) )
Сам он бывалый моторист по жизни, капиталки не впервой. Но вот тут столкнулся с проблемой - распредвал телепается в своих посадочных местах как ... в проруби.
Говорит направляющие втулки клапанов менял, седла тоже менял а вот со втулками распредвала не сталкивался.
Мне отзвонился, мол застрял на этом.
Сам я не видел что там к чему, знаю лишь что движок ГАЗ-21.

Уважаемые коллеги может кто втулил это дело, подскажите, что к чему.
Да и вообще - втулится ли оно?

ПовідомленняДодано: Суб листопада 19, 2011 20:32
Марчук Вадим
Так просто втулки розпредвалу не поміняєш - потрібен спец.інструмент.
Розпредвал має 5 опор і всі з різними діаметрами.Спочатку його шліфують в ремонтний розмір і переміряють отримані діаметри.
Після чого вибивають заглушку в блоці зі сторони кожуха маховика і по черзі довгою наставкою вибивають втулки.купляють комплект рем. втулок і оправкою з довгою ручкою забивають втулки почерзі в зворотньому напрямку.Без оправки забить важко бо всі втулки розрізні і входять дуже плотно.Далі спеціальною наборною розгорткою що має 5 різців за 1 прохід розвертають всі 5 гнізд під опори, заздалегіть налаштувавши кожну з 5 робочих частин розгортки під раніше заміряну опору вала. Тільки так можна добитись правильної роботи розпредвалу.
Забивають заглушку в блок і продовжують збирати двигун.В мене була така розгортка але на жаль віддав разом з двигуном ше тоді як поставив дизеля.
якщо не зробити нормально розпредвала на двигуні Волги 21 тиску масла хорошого побачити буде неможливо.

ПовідомленняДодано: Нед листопада 20, 2011 12:59
Mykola STARyy
В Тернополі на заводі Оріон роблять на горизонтально розточному верстаті.

ПовідомленняДодано: Пон листопада 21, 2011 22:44
Winston3
Марчук Вадим благодарю за подробный ответ.
Передам дядьке - пусть химичит :)

У нас в Харькове тоже есть мастера расточники, дядька что то расказывал о них. Помоему коленвалы протачивал, цилиндры у них.

ПовідомленняДодано: Вів листопада 22, 2011 12:09
Mykola STARyy
Winston3 написав:У нас в Харькове тоже есть мастера расточники, дядька что то расказывал о них. Помоему коленвалы протачивал, цилиндры у них.
Це не те. Для гіль3 і колінвалів потрібні спецверстати, а втулки РВ робляться на гори3онтально рот3очному. 3верніться в інструментальний, ремонтномеханічний цех на любому 3аводі.

ПовідомленняДодано: Чет листопада 24, 2011 21:55
Марчук Вадим
Краще за все звернутися в сільхозтехніку чи автоколону до мотористів, що мали діло з волговськими моторами.В них напевно є ця спецрозгортка.

ПовідомленняДодано: Чет листопада 24, 2011 22:35
аир болотный
Марчук Вадим написав:Краще за все звернутися в сільхозтехніку чи автоколону до мотористів, що мали діло з волговськими моторами.В них
напевно є ця спецрозгортка.

Якщо вони i залишилися то у дуже страшному станi, бо за часи незалежностi iнструментальна база не поповнювалася а те, що е дуже вiдрiзняеться вiд нового по допускам.
Тому гадаю, що горизонтально-росточний верстат кращий вихiд, як вище зазначалося, тим бiльше , що нiяка розвертка не дасть верстатной точностi.