нужен совет.правда не Уаз но по двиглу

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

нужен совет.правда не Уаз но по двиглу

Повідомлення Хрюнь манюнь » П'ят березня 16, 2012 15:47

Короче чет я не догоняю вообще происходящего.
Имеем вот что.
Мотор на пузотерке.
3.0 V6 Busso
Суть проблемы.не завелась после поездки.Притянул в гараж пол года назад.Сейчас начал разбирать.Значит слил вместе с маслом антифриз и все это отлично воняет бензом.Повскрывал головки.Все целое.Компрессию померял правая головка от 11.9-12.1 все три горшка.Левая все три горшка прыгает 0-8.5 и так постоянно(почему прыгает не пойму,ладно бы показало 0 а тут такое).Все это дело год назад было отфрезеровано и поставлены наикрутейшие прокладки ГБЦ.Думаю пока на трещину в блоке.Кто что думает?можед под гильзами какая хе...ня творится начала.Просто влом пока сразу двигло снимать.Спасибо
И это,если что где проверить блок на трещины с головками?на сколько точно можно определять.может проще тулить другое двигло уже?
Я ведь не из робких
Все мне по плечу
Сильный я и ловкий
Ветра проучу
Аватар користувача
Хрюнь манюнь
Участник движения
 
Повідомлення: 494
З нами з: Вів грудня 14, 2010 14:01
Звідки: киев

Повідомлення Хрюнь манюнь » П'ят березня 16, 2012 17:28

забыл указать самое главное.мотор с мокрыми гильзами.склоняюсь к просаживанию гильз или медных прокладок под гильзы
Я ведь не из робких
Все мне по плечу
Сильный я и ловкий
Ветра проучу
Аватар користувача
Хрюнь манюнь
Участник движения
 
Повідомлення: 494
З нами з: Вів грудня 14, 2010 14:01
Звідки: киев

Повідомлення Bobikus » П'ят березня 16, 2012 19:48

Хрюнь, прокладки гільз так дружно з ладу не вийшли б в усіх трьох баняках. Трішина в блоці теж повинна бути мегакінською, щоби заторкати відразу всі три циліндри лівої сторони. Я би дивився в бік перевірки лівого розпредвала, наприклад при зміщенні шпонки ведучої шестерні він може відкривати клапани як заманеться і коли заманеться, буде точно такий ефект. Так само ремінь (ланцюг) може перескакувати при слабій натяжці, буває щось подібне і при зміщенні шківа колінвалу. Коротше я би не здавався так відразу ;)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Wiggaz » П'ят березня 16, 2012 20:44

Машина случайно не на газу?
Wiggaz
Участник движения
 
Повідомлення: 256
З нами з: Нед лютого 21, 2010 14:36
Звідки: Днепропетровск
Телефон: 068-932-43-81

Повідомлення Хрюнь манюнь » П'ят березня 16, 2012 20:51

Wiggaz написав:Машина случайно не на газу?

упаси Господь
Я ведь не из робких
Все мне по плечу
Сильный я и ловкий
Ветра проучу
Аватар користувача
Хрюнь манюнь
Участник движения
 
Повідомлення: 494
З нами з: Вів грудня 14, 2010 14:01
Звідки: киев

Повідомлення Хрюнь манюнь » П'ят березня 16, 2012 20:53

Bobikus написав:Хрюнь, прокладки гільз так дружно з ладу не вийшли б в усіх трьох баняках. Трішина в блоці теж повинна бути мегакінською, щоби заторкати відразу всі три циліндри лівої сторони. Я би дивився в бік перевірки лівого розпредвала, наприклад при зміщенні шпонки ведучої шестерні він може відкривати клапани як заманеться і коли заманеться, буде точно такий ефект. Так само ремінь (ланцюг) може перескакувати при слабій натяжці, буває щось подібне і при зміщенні шківа колінвалу. Коротше я би не здавався так відразу ;)

Оресте.Твоя думка була б найпростішою для мене.Але чому антіфріз попер тоді в мастило аж у піддон?
Я ведь не из робких
Все мне по плечу
Сильный я и ловкий
Ветра проучу
Аватар користувача
Хрюнь манюнь
Участник движения
 
Повідомлення: 494
З нами з: Вів грудня 14, 2010 14:01
Звідки: киев

Повідомлення Mykola STARyy » П'ят березня 16, 2012 21:54

Мені попадались раковини на кільцях, що під гільзами. Не на Альфіі, на Івеко, але концерн один.
А на клапанах нагар, видує - 0, наліпить - 8-9
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Хрюнь манюнь » П'ят березня 16, 2012 22:06

Mykola STARyy написав:Мені попадались раковини на кільцях, що під гільзами. Не на Альфіі, на Івеко, але концерн один.
А на клапанах нагар, видує - 0, наліпить - 8-9

относительно нагара.После последней сборки мотор прошел может тысячи 3-4 и то наверное соврал.Нагара нет и не может быть.Там все как у кота......
Я ведь не из робких
Все мне по плечу
Сильный я и ловкий
Ветра проучу
Аватар користувача
Хрюнь манюнь
Участник движения
 
Повідомлення: 494
З нами з: Вів грудня 14, 2010 14:01
Звідки: киев

Повідомлення Shurik » П'ят березня 16, 2012 22:15

Голову подняло. Возможно калапн встреился с поршнем.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Mykola STARyy » Суб березня 17, 2012 10:27

Хрюнь манюнь написав:Там все как у кота......
Тоді компресія може плавати від великих зазорів в направляючих.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...
Mykola STARyy
Участник движения
 
Повідомлення: 1174
З нами з: Нед червня 21, 2009 14:36
Звідки: Тернопіль О67 2б 2б 2О7
Машина: УАЗ31512"Бабай"

Повідомлення Bobikus » Суб березня 17, 2012 15:33

Хрюнь манюнь написав:Оресте.Твоя думка була б найпростішою для мене.Але чому антіфріз попер тоді в мастило аж у піддон?
Перепрошую, пропустив це в першому дописі, зрозумів що все зливалось разом, але не зрозумів що з одного зливного отвору :).

Тоді мабуть вартувало б дивитися на причину, яка не дотягує (або відиягує, як слушно каже Шурік) ГБЦ до БЦ або заваджає правильно прилягати усім трьом гільзам чи їх прокладкам. Перша причина повинна бути намальована на прокладці після ніжного її знімання, друга при огляді ШПГ. Антифриз в камері згоряння за цей пробіг мав би залишати кольоровий слід із вказанням доріжки, кудою він втікав. Плавання компресії може бути викликаним різницями температур чи сухістю/наповненням циліндра сумішшю. Тому, на жаль, з моїх ідей залишається лише вскриття. Але ніжне і при дуже доброму освітленні. Якщо антифриз з нових, червоних, він має у собі ультрафіолетову фарбу і при відповідному світлі сліди втечі не тільки матимуть колір але і світитимуться :)
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ


Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість