совет нужен по масляному радиатору

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

совет нужен по масляному радиатору

Повідомлення zheka » Сер травня 16, 2012 17:00

Капает кран ,который пропускает,или не пропускает масло через радиатор. Заменить-не проблема. Но думаю ;может выкинуть его,и пусть могло постоянно охлаждается? Ведь прохладное масло,лучше чем горячее. И вообще,зачем этот кран? Если уж в нем была необходимость,почему конструкторы не поставили туда что-то вроде масляного термостата?
Оставь надежду всяк сюда входящий
zheka
Участник разговора
 
Повідомлення: 18
З нами з: Пон травня 14, 2012 11:31
Звідки: киев

Повідомлення BoBeG » Сер травня 16, 2012 17:20

Волговский термостат так легко не вкрутиться, використовувати масляний радіатор в більшості випадків нема смислу, особливо якшо все добре з системою охолодження і тиск масла не дуже високий на холостих.

Краніки які не течуть рідкість :) Приймні мені на них не везе
УАЗ 315201, УМЗ 414, воєнні мости
______________________________________
http://www.uaz-club.org.ua/gallery/index.php?cat=10101
Аватар користувача
BoBeG
Участник движения
 
Повідомлення: 694
З нами з: Пон грудня 25, 2006 12:53
Звідки: Львів
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Shurik » Сер травня 16, 2012 17:33

Мені теж :)
До того в мене тече і маслорадіатор :)
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.

© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
Shurik
Член Клуба, Администратор форума
 
Повідомлення: 8853
З нами з: П'ят грудня 16, 2005 15:36
Звідки: Львов.
Телефон: О67-49-26-l7l
Машина: УАЗ 3151

Повідомлення Bobikus » Сер травня 16, 2012 17:35

Ага, цей девайс потрібен був лише для старовинних масел, які розріджувалися вже при 100 градусах. Теперішні розріджуються після 130-250, тому сенсу в радіаторі немає. Навпаки, він "садить" масляний тиск в системі, що пришвидшує знос двигуна.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення Dron » Сер травня 16, 2012 20:37

Выкинуть его (масл. радиатор) нафиг, а на его место поставить эл. вент., кран заглушить.
Аватар користувача
Dron
Участник движения
 
Повідомлення: 538
З нами з: Вів травня 11, 2010 15:12
Звідки: КИЇВ.
Телефон: (067)731-03-31
Машина: ХУаз, Jып, Газ-L

Re: совет нужен по масляному радиатору

Повідомлення Voditel » Сер травня 16, 2012 22:20

zheka написав:Капает кран ,который пропускает,или не пропускает масло через радиатор. Заменить-не проблема. Но думаю ;может выкинуть его,и пусть могло постоянно охлаждается? Ведь прохладное масло,лучше чем горячее. И вообще,зачем этот кран? Если уж в нем была необходимость,почему конструкторы не поставили туда что-то вроде масляного термостата?


Какой у тебя двигатель?
Зображення
Аватар користувача
Voditel
Член клуба
 
Повідомлення: 3464
З нами з: Сер липня 06, 2005 17:23
Звідки: Kiev

Повідомлення Pinochet » Сер травня 16, 2012 22:22

Обычно капает со шланга который уходит под углом с крана, это лечится уголком от топливоотстойника и затем шланг.
"Джипом" автомобиль делают его владельцы, а мы им в этом помогаем...
www.4x4RanchoClub.com.ua
Аватар користувача
Pinochet
Участник движения
 
Повідомлення: 1126
З нами з: Нед серпня 07, 2005 21:53
Телефон: +380445921175
Машина: фсе 4х4

Повідомлення zheka » Чет травня 17, 2012 13:22

Двигатель 415-тый
Оставь надежду всяк сюда входящий
zheka
Участник разговора
 
Повідомлення: 18
З нами з: Пон травня 14, 2012 11:31
Звідки: киев

Повідомлення Onega » Чет травня 17, 2012 15:17

zheka написав:Двигатель 415-тый

Ты уверен?
Нет для меня ничего дороже,
Чем верный друг и бездорожье
Еще километры пути к родному огню
(c) Кривцов Сергей

УАЗ 31512, 90-го года, тент, колхозы, 417_й движ:ек, самоблок (БТР)
тел. 8 050 три тройки - два нуля - семнадцать. В эфире отзываюсь на UT4USE
Аватар користувача
Onega
Член Совета Клуба
 
Повідомлення: 2657
З нами з: Чет червня 29, 2006 11:56
Звідки: Киев, Голосеево (26.02.1979)

Повідомлення RomikV » Чет травня 17, 2012 21:19

Я у себе його викинув, отвори позаглушував, а тепер замислююсь може поставить на місце тільки підключить до охолодження масла в ГУР
Тент. Дв. 417. К-126гу.Гидроблок.Термос МЕРС. Колхозы. БТР блок зад.мост. Лифт-7см. Серьги ГАЗель. Бампер ГАЗ 66 защита фар ЗИЛ 131
Аватар користувача
RomikV
Участник движения
 
Повідомлення: 312
З нами з: Вів листопада 29, 2011 18:14
Звідки: Полтава
Телефон: 06659три878три 096два136два61
Машина: 31512

Повідомлення Bobikus » П'ят травня 18, 2012 10:46

RomikV написав:я масла в ГУР
тиск впаде, важко буде баранку крутити.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення RomikV » П'ят травня 18, 2012 18:36

:shock: Чому? На бумері штатно стоїть радіатор
Тент. Дв. 417. К-126гу.Гидроблок.Термос МЕРС. Колхозы. БТР блок зад.мост. Лифт-7см. Серьги ГАЗель. Бампер ГАЗ 66 защита фар ЗИЛ 131
Аватар користувача
RomikV
Участник движения
 
Повідомлення: 312
З нами з: Вів листопада 29, 2011 18:14
Звідки: Полтава
Телефон: 06659три878три 096два136два61
Машина: 31512

Повідомлення zheka » П'ят травня 18, 2012 18:38

Я конечно не специалист,но думаю так... Масляный радиатор,лишним не будет. Особенно при больших нагрузках на двигатель. А проблемы с слабым давлением при открытом кранике,и его течь,решаем так;1.Выбрасываем краник,и замыкаем маслопровод напрямую через радиатор,без краников всяких.
2. Ненадолго запускает мотор,глушим,и доводим уровень масла до необходимого.
Таким образом у нас в случае повышения тепловой нагрузки на двигатель,есть еще один девайс-теплнобменник
Оставь надежду всяк сюда входящий
zheka
Участник разговора
 
Повідомлення: 18
З нами з: Пон травня 14, 2012 11:31
Звідки: киев

Повідомлення Bobikus » П'ят травня 18, 2012 19:07

RomikV написав::shock: Чому? На бумері штатно стоїть радіатор
Якщо про радіатор гідропідсилювача, то далеко не на усіх бумерах а лише на заряджених, наприклад на моєму комплекті з BMW 735і не було. І не гріється, перевіряв, і грітися не може, бо перегрів можливий лише на машинах на низькопрофільній асфальній гумі, яка коштує як УАЗ :), причому в машинах зі зміною кутності повороту (коли колесо не лише повертається але і піднімається).
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Повідомлення zheka » П'ят травня 18, 2012 21:51

Нет. Речь идёт именно о масляном радиаторе УАЗ-овкого мотора.
Оставь надежду всяк сюда входящий
zheka
Участник разговора
 
Повідомлення: 18
З нами з: Пон травня 14, 2012 11:31
Звідки: киев

Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість