Сторінка 1 з 2

совет нужен по масляному радиатору

ПовідомленняДодано: Сер травня 16, 2012 17:00
zheka
Капает кран ,который пропускает,или не пропускает масло через радиатор. Заменить-не проблема. Но думаю ;может выкинуть его,и пусть могло постоянно охлаждается? Ведь прохладное масло,лучше чем горячее. И вообще,зачем этот кран? Если уж в нем была необходимость,почему конструкторы не поставили туда что-то вроде масляного термостата?

ПовідомленняДодано: Сер травня 16, 2012 17:20
BoBeG
Волговский термостат так легко не вкрутиться, використовувати масляний радіатор в більшості випадків нема смислу, особливо якшо все добре з системою охолодження і тиск масла не дуже високий на холостих.

Краніки які не течуть рідкість :) Приймні мені на них не везе

ПовідомленняДодано: Сер травня 16, 2012 17:33
Shurik
Мені теж :)
До того в мене тече і маслорадіатор :)

ПовідомленняДодано: Сер травня 16, 2012 17:35
Bobikus
Ага, цей девайс потрібен був лише для старовинних масел, які розріджувалися вже при 100 градусах. Теперішні розріджуються після 130-250, тому сенсу в радіаторі немає. Навпаки, він "садить" масляний тиск в системі, що пришвидшує знос двигуна.

ПовідомленняДодано: Сер травня 16, 2012 20:37
Dron
Выкинуть его (масл. радиатор) нафиг, а на его место поставить эл. вент., кран заглушить.

Re: совет нужен по масляному радиатору

ПовідомленняДодано: Сер травня 16, 2012 22:20
Voditel
zheka написав:Капает кран ,который пропускает,или не пропускает масло через радиатор. Заменить-не проблема. Но думаю ;может выкинуть его,и пусть могло постоянно охлаждается? Ведь прохладное масло,лучше чем горячее. И вообще,зачем этот кран? Если уж в нем была необходимость,почему конструкторы не поставили туда что-то вроде масляного термостата?


Какой у тебя двигатель?

ПовідомленняДодано: Сер травня 16, 2012 22:22
Pinochet
Обычно капает со шланга который уходит под углом с крана, это лечится уголком от топливоотстойника и затем шланг.

ПовідомленняДодано: Чет травня 17, 2012 13:22
zheka
Двигатель 415-тый

ПовідомленняДодано: Чет травня 17, 2012 15:17
Onega
zheka написав:Двигатель 415-тый

Ты уверен?

ПовідомленняДодано: Чет травня 17, 2012 21:19
RomikV
Я у себе його викинув, отвори позаглушував, а тепер замислююсь може поставить на місце тільки підключить до охолодження масла в ГУР

ПовідомленняДодано: П'ят травня 18, 2012 10:46
Bobikus
RomikV написав:я масла в ГУР
тиск впаде, важко буде баранку крутити.

ПовідомленняДодано: П'ят травня 18, 2012 18:36
RomikV
:shock: Чому? На бумері штатно стоїть радіатор

ПовідомленняДодано: П'ят травня 18, 2012 18:38
zheka
Я конечно не специалист,но думаю так... Масляный радиатор,лишним не будет. Особенно при больших нагрузках на двигатель. А проблемы с слабым давлением при открытом кранике,и его течь,решаем так;1.Выбрасываем краник,и замыкаем маслопровод напрямую через радиатор,без краников всяких.
2. Ненадолго запускает мотор,глушим,и доводим уровень масла до необходимого.
Таким образом у нас в случае повышения тепловой нагрузки на двигатель,есть еще один девайс-теплнобменник

ПовідомленняДодано: П'ят травня 18, 2012 19:07
Bobikus
RomikV написав::shock: Чому? На бумері штатно стоїть радіатор
Якщо про радіатор гідропідсилювача, то далеко не на усіх бумерах а лише на заряджених, наприклад на моєму комплекті з BMW 735і не було. І не гріється, перевіряв, і грітися не може, бо перегрів можливий лише на машинах на низькопрофільній асфальній гумі, яка коштує як УАЗ :), причому в машинах зі зміною кутності повороту (коли колесо не лише повертається але і піднімається).

ПовідомленняДодано: П'ят травня 18, 2012 21:51
zheka
Нет. Речь идёт именно о масляном радиаторе УАЗ-овкого мотора.