Сторінка 1 з 3

Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон серпня 20, 2012 21:02
Andre
Якось надоїв старий мотор (24 Волги) і було прийняте рішення впихнути щось потужніше і веселіше.
M50B25 - 2.5л, інжекторний, рядний, 6 циліндрів, ланцюговий привід ГРМ.
Блок - чугун, голова - алюміній. Без VANOS-а. Вага ~ 200кг.
Потужність - 192 к.с., 245 Нм при 4700 об/хв.

Коробка передач відповідно BMW getrag 260/5
Передаточні числа
1 -3.831
2 -2.203
3 -1.4
4 -1
5- 0.810
r-3.46

Це все в парі з військовими мостами і роздаткою ГАЗ 69.
До установки лямбди, розхід 50км по дорозі + 50км по помірному бездоріжжі - 25л/100км.
Після установки лямбди, заміри ще не не проводились.

Без цифр... мотор дуже подобаеться, УАЗ ожив.
Ожив в болоті і на асфальті.

ЗображенняЗображення

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Вів серпня 21, 2012 8:52
Student
Как двигатель стал по длине?
Пришлось резать моторный отсек и переносить рулевой редуктор?

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Вів серпня 21, 2012 10:33
Andre
Стал по длине очень даже хорошо.
Пожарная перегородка была немного отрезана, край двигателя упирался (у штурмана, возле левой ноги).
Радиатор поместился на родное место.
А вот рулевой редуктор вылез нам боком :D
В етой машыне будет нормальный руль, но не сейчас.
Нету пока сил и терпения опять строить.

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: П'ят серпня 24, 2012 15:44
myshketer
Andre написав:Потужність - 192 к.с., 245 Нм при 4700 об/хв.
... УАЗ ожив. Ожив в болоті і на асфальті.

Удивительно :mrgreen:

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет вересня 06, 2012 15:01
Bobikus
Гарна робота. Яка різниця у вазі з рідним дригуном і якщо не секрет, наскільки дорого?

Також цікавить як трансмісія пережовує 190 коней? Немає побоювань?

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет вересня 06, 2012 15:10
hellcat
Трансмиссия, по идее, на крутящий момент рассчитана. Хотя и его там больше.

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет вересня 06, 2012 21:43
Andre
Bobikus написав:Гарна робота. Яка різниця у вазі з рідним дригуном і якщо не секрет, наскільки дорого?


Від рідного важчий на ~20кг. Ціна мотора з КПП + заміна кілець, сальників = ~1000$.
Тепер на цю основу можна встановити цікаві двигуни ТД, також від БМВ (М51, М57), але ціна на останній :shock:
І автомат при бажанні.

Bobikus написав:Також цікавить як трансмісія пережовує 190 коней? Немає побоювань?


КПП також від БМВ, першою в тому виконанні здохне РК.

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет вересня 06, 2012 23:31
hellcat
Andre написав:КПП також від БМВ, першою в тому виконанні здохне РК.


Сначала полуоси, потом кардан, потом главная пара и только потом РК. Полуоси и кардан выполнены без запаса на крутящий момент, чтобы работать предохранителем для трансмиссии, а РК газоновская весьма живучая.

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Чет вересня 06, 2012 23:59
Andre
hellcat написав:РК газоновская весьма живучая.


Постоянно выбивала на 3500 об/мин.
Правда ее перед установкой не вскрывали, неизвестно что внутри.

hellcat написав:потом кардан

Уже готов

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон вересня 17, 2012 11:09
voxa
роботаю шяс над устоновкой м51 бмв в 469 какие буду прогнозы

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон вересня 17, 2012 13:15
Andre
voxa написав:роботаю шяс над устоновкой м51 бмв в 469 какие буду прогнозы


Поддон с Е36 надо найти.
И парочку грибов в вояки, если с головой не в дружбе :D
А так двигло веселое.

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон вересня 17, 2012 14:01
voxa
зачем е36

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон вересня 17, 2012 22:45
Andre
voxa написав:зачем е36


Затем что в Е34 поддон попадает прямо на редуктор моста.

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон вересня 17, 2012 23:36
voxa
если сместить к кабине максемально то да +авто лифтован

Re: Мотор М50В25 (BMW) на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон жовтня 01, 2012 23:41
interSOYUZ
Интересно фото снизу: Как стала РК, карданы...??