Модератор: Модераторы форума
Bobikus написав:Наскільки знаю, більше октанове число бензину відрязняється від меншого лише тим, що має більшу температуру запалювання (не плутати з температурою згоряння). Питання - чому не рекомендується лити більше ОЧ в авто, розраховані на низькооктанове пальне. Чув, що можна "попалити клапани", але яким чином, тобто завдяки чому? Навпаки ж, зменшується шкідлива детонація, тобто шанс самозапалювання бензину до потрібної точки випередження ВМТ.
Я не сумніваюся в відсутності ефекту при заливанні 98 в мій бобік, я боюся дефекту від цього.аир болотный написав:Думаю не рекомендують тому, що бiльше ОЧ не дасть нам необхiдного ефекту без змiни ступеня зжимання в камерах згорання.
, що мається на увазі під якістю?Пальне з бiльшим ОЧ даэ нам бiльш якiсне згорання сумiшi
вiдтак i бiльшу кiлькiсть вихлопных газiв, якi якраз i вiддають бiльше кiнських сил,
Звідки іфнормація? Особисто я був переконаний, що високооктановий бензин згоряє швидше. І не тому, що він високооктановий а тому, що він виготовляється за вищими стандартами текучості для створення якісної суміші в нових машинах. Або з ідентичною текучістю до бензинів з нижчим октановим числом, тоді горить так само.alvaso написав:Если он высокооктановый, то получается горит дольше по времени
Теж прошу аргументації, так як вважаю це помилковою думкою, для чого і відкрив цю тему.alvaso написав: + температура горения высокооктанового бензина выше, чем низкооктанового
дякую, але для мене перехід буде не цікавим, маю особливі знижки на А-80. Хоча він є не всюди, тому і є ризик заправок високооктановим, мушу знати, що це справді безпечно або небезпечно.alvaso написав:Но так как уже 80-го бензина почти нет на заправках, то есть смысл шлифовать ГБЦ или переходить на заводские ГБЦ под более высокооктановый бензин. Например, у двигателя 24Д (Волга ГАЗ 24) с завода ставили 2 типа головок: под 76 бенз (высота головки 98 мм), под 93 бенз (94,4 мм). Высотой головки регулировали степень сжатия и получается объем камеры сгорания.
Bobikus написав:alvaso написав:Если он высокооктановый, то получается горит дольше по времени
Звідки іфнормація? Особисто я був переконаний, що високооктановий бензин згоряє швидше. І не тому, що він високооктановий а тому, що він виготовляється за вищими стандартами текучості для створення якісної суміші в нових машинах. Або з ідентичною текучістю до бензинів з нижчим октановим числом, тоді горить так само.
Bobikus написав:alvaso написав: + температура горения высокооктанового бензина выше, чем низкооктанового
Теж прошу аргументації, так як вважаю це помилковою думкою, для чого і відкрив цю тему.
Bobikus написав:дякую, але для мене перехід буде не цікавим, маю особливі знижки на А-80. Хоча він є не всюди, тому і є ризик заправок високооктановим, мушу знати, що це справді безпечно або небезпечно.
alvaso написав:в большую камеру сгорания поступает больше бензина
alvaso написав:Если он высокооктановый, то получается горит дольше по времени и практически догорает в выпускном коллекторе
Буратино написав:ооктановый бензин в дефорсированном моторе невыгодно прежде всего по экономическим причинам (стоит дороже).
Т.е. сам бензин стоит дороже и его "энергетический потенциал" выше.. Но дефорсированный мотор не может ЭТОТ потенциал использовать.
Так какой смысл платить больше.?:)
Bobikus написав:загрози від заливанння нового пального в старі двигуни.
Bobikus написав:Буратино написав:ооктановый бензин в дефорсированном моторе невыгодно прежде всего по экономическим причинам (стоит дороже).
Т.е. сам бензин стоит дороже и его "энергетический потенциал" выше.. Но дефорсированный мотор не может ЭТОТ потенциал использовать.
Так какой смысл платить больше.?:)
Тут більше питання не у тому, що хтось боїться заплатити більше за бензин а більше у страху загрози для двигуна від високооктанових бензинів. Низькооктанові зникають з заправок, тому треба докладно розуміти всі загрози від заливанння нового пального в старі двигуни.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість