4+ литра и АКП на УАЗ

Все, что касается двигателя, обсуждается тут

Модератор: Модераторы форума

4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення ЯНКИ » П'ят березня 15, 2013 18:43

а вот интересно, кому то попадались на глаза реальные проекты оснащения УАЗ469 трудвиглом, чтобы стружку снимать с резины?
например при весе уазки 1,5т (точнее облегчённый до 1,2т) и движке 5.2 от грандчирка думаю можно выйти на 6сек до сотни...
расчёт простой - 9сек гранда делим на разницу масс 1,8т/1,2т = 6сек (грубо конечно, но по сути меняем в уравнении только массу)

какие ещё адекватные варианты?

концепция машины - для фана (не трофи), чтобы "жечь"...
акп и полный привод обязательно, ну и что то с полуосями надо делать.
линки на готовые проекты и адекватные идеи в студию! ;)

ps: чахоточный v8-газон с механикой не предлагать...
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Olexa » П'ят березня 15, 2013 18:56

Ось тут no exit викладав відео одного їхнього пацієнта, що знімав стружку, та ще й лише на половині циліндрів (здається):

viewtopic.php?p=146995#p146995
Аватар користувача
Olexa
Член Совета Клуба, Админ форума
 
Повідомлення: 7741
З нами з: Чет червня 23, 2005 16:30
Звідки: Київ
Машина: УАЗ 31602

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Ziro-cool » Нед березня 17, 2013 16:16

як на мене то краще від Крузача поставити 3.0 дизель від прадо або 4.2 від крузача 100-тки, з їхніми ж АКПП,

досить таки веслі мотори, і виносливі.
Уаз 31512 1990г. УМЗ-417, ГБО, К-126+обратка,безконтакт зажыгание, тент, колхозы, карлсон Lanos+ датчик, силовик, megawinch 12500, ВУТ+ГТЦ BMW, 31х10.5 Turbo Sahara,ГУР BMW, тахо, веткоотбиватели, салон суперБ new, руль ауди, вопшем сток, пока.
Аватар користувача
Ziro-cool
Участник движения
 
Повідомлення: 583
З нами з: П'ят лютого 08, 2013 20:19
Звідки: Львів, Раківець
Машина: Уаз, зафіра, 406 купе, б7

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення cableman » Пон березня 18, 2013 10:13

Думается мне,что на родных мостах не реально,полуоси рвать будет с первого нажатия на педаль газа.
Аватар користувача
cableman
Участник движения
 
Повідомлення: 217
З нами з: Суб лютого 19, 2011 13:04
Звідки: Kharkov

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Airgunner » Пон березня 18, 2013 11:19

Ну полуоси можно и усиленные поставить. Думается мне что не будет выдерживать рама, и ее придется усиливать, а всё это дополнительный вес, который сводит на нет весь смысл установки такого мощного двигла в уаз.
Airgunner
Участник форума
 
Повідомлення: 96
З нами з: Вів квітня 28, 2009 9:57
Звідки: Запорожье

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення ЯНКИ » Пон березня 18, 2013 11:30

чтобы снизить нагрузку на мосты\раму - будет максимальное облегчение кузова и 31" резина
насчёт рамы - уверен выдержит (на рэнглеры свопят 5.9 от гранда и нормально, а рама у него похлипче будет)
насчёт полуосей - да, надо однозначно усиленные, кто\где\почём?
имхо дизели в топку - они не "крутятся" как бензинки, драйв от дизеля не тот...

ps: порыл уазбуку, либо дизеля тулят под бездор либо чахоточную газоновскую восьмёрку на штатную МКП - это всё не то... не пуля!
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Bobikus » Пон березня 18, 2013 14:26

Airgunner написав:Ну полуоси можно и усиленные поставить. Думается мне что не будет выдерживать рама, и ее придется усиливать, а всё это дополнительный вес, который сводит на нет весь смысл установки такого мощного двигла в уаз.


1. Посилених півосей не існує. Навіть ті, які називаються посилені, не є міцншими за стандартні, радянські.
2. Рама витримає з запасом.
3. Не витримають кардани, ресори, півосі та головні пари. Це будуть щоденні замінники.

Як вихід ситуації пропоную дивитись у бік високообертових потужних бензинових двигунів. Завдяки тому, що пік моменту та потужності у них зміщений в поле 4-6 тисяч обертів на хвилину, момент буде краще розподілятись у часі по вузлах трансмісії, відтак пікові навантаження не будуть миттєвими, метал житиме довше. Також краще служитиме масляна плівка в диференціалах, менша ймовірність ударних навантажень. Щодо автомата - ненайкраща ідея, такі рішення погіршують прохідність і роблять машину менш безпечною на бездорі. На надійність та споживання вони теж не дуже позитивно впливають.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Andre » Пон березня 18, 2013 15:20

Bobikus написав:1. Посилених півосей не існує. Навіть ті, які називаються посилені, не є міцншими за стандартні, радянські.

http://bloksport.ru/index.php/bars/polu ... -31-detail

ЯНКИ написав:а вот интересно, кому то попадались на глаза реальные проекты оснащения УАЗ469 трудвиглом, чтобы стружку снимать с резины?


В Луганську є така машина - база УАЗ+4.0 бмв.
Але не АКПП, але це не проблема.
Грибки справді часто міняє (34" колеса).
Зараз прикупив грибки Блокспорт.
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Bobikus » Пон березня 18, 2013 16:37

Andre написав: Bobikus писал(а):1. Посилених півосей не існує. Навіть ті, які називаються посилені, не є міцншими за стандартні, радянські.


http://bloksport.ru/index.php/bars/polu ... -31-detail


Ну так, це одні з тих, про які я писав вище. Одні з найкращих, але теж рвуться, навіть на сток-двигунах. Та і навіть якби вони були вічними, є ще головні пари, кардани, ресори ітд., коротше для трофі ситуація патова. З іншого боку, для шоукара, про який мова, це все може бути і не так важливо - разок-другий попалити гуму витримає і штатне залізо, важливо тільки не користуватися понижайкою. Для доброго дріфтингу вартувало би все таки поставити ручку і самоблок у задню вісь, він допоможе розподіляти момент між півосями і більш точно і прогнозовано керувати зносом задньої осі. І вся робота водія це друга, повний газ і в політ!
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Вайнах » Пон березня 18, 2013 20:24

В Одессе есть уаз с мотором 3.5л объем от бмв. Состыкован с уазовской коробкой. Переодически рвет самоблоки бтр и полуоси. Валит с уазовским прицепом на трассе за 180км\ч .Прикольно когда приезжают клиенты и с круглыми глазами начинают расказывать про уаз с прицепом который их "сделал" на 180км\ч по киевской трассе :lol: .
Жизнь и так дерьмо, поэтому без негатива. ДИЗЕЛЬ РУЛИТ!
Аватар користувача
Вайнах
Участник форума
 
Повідомлення: 198
З нами з: Пон вересня 13, 2010 22:51
Звідки: Одесса

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення ЯНКИ » Вів березня 19, 2013 14:00

Вайнах написав:В Одессе есть уаз с мотором 3.5л объем от бмв. Состыкован с уазовской коробкой.


привет, а двигло m62? (была мысль про него в варианте 4.4)
сколько до 100 разгон?
Что вы за человек? У вас нет ничего положительного! - У меня нет ничего положительного? А реакция Вассермана?
http://yanky-ua.blogspot.com
NISSцатьUAZег
Аватар користувача
ЯНКИ
Участник движения
 
Повідомлення: 1202
З нами з: П'ят грудня 02, 2005 15:30
Звідки: Киев, штат Оболонь

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення AndreyR » Сер березня 20, 2013 10:24

Ерунда это на мой взгляд, надо ставить нормальный дизель, чтобы была и динамика и экономичность и ресурс, а не эти бензинки с дутыми лошадями и жрущими ведрами топливо, на бездоре вообще разориться от расхода можно будет. Вот разгон до сотни спринтера с 602 дизелем 2.9 с чип тюнингом до всего навсего 154лошадей и 355нм момента, вот что такое настоящие а не дутые лошади, тоже в районе 9 секунд примерно, слабая динамика при том что масса спринтеров более двух тонн?
http://www.youtube.com/watch?v=hU8SIvGedXg
И по трассе скорость у них только передаточными ограничена, на 212 спринтере безовсякого чип тюнинга до 190км со скоростным мостом валят с этим двигателем при всего навсего 122лошадях вернее немецких конях, вот такой вариант мне кажется более интересным, или ставить 606 дизель там в стоке 177 немецких коней и 330 момента
AndreyR
Участник форума
 
Повідомлення: 37
З нами з: Нед квітня 22, 2012 19:08

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Вайнах » Сер березня 20, 2013 18:58

ЯНКИ написав:
Вайнах написав:В Одессе есть уаз с мотором 3.5л объем от бмв. Состыкован с уазовской коробкой.


привет, а двигло m62? (была мысль про него в варианте 4.4)
сколько до 100 разгон?

Привет. Не скажу что за мотор. Увижу спрошу.
Жизнь и так дерьмо, поэтому без негатива. ДИЗЕЛЬ РУЛИТ!
Аватар користувача
Вайнах
Участник форума
 
Повідомлення: 198
З нами з: Пон вересня 13, 2010 22:51
Звідки: Одесса

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Bobikus » Сер березня 20, 2013 21:22

AndreyR написав:Ерунда это на мой взгляд, надо ставить нормальный дизель, чтобы была и динамика и экономичность и ресурс, а не эти бензинки с дутыми лошадями и жрущими ведрами топливо, на бездоре вообще разориться от расхода можно будет


Перепрошую, але 9-секундний дизельний спринтер як на мене це фантастика :) Навіть чіпований з вами поданого ролика відмітку на спідометрі долає за 11 секунд, що в реалі відповідатиме 12-м секундам (100кмг по цьому спідометру це десь 90 в реалі). Нечіпований це вже близько 14 на трансмісії Спрінтера і десь 17 на трансмісії УАЗа. А 17, то, перепрошую, жигулі першої моделі з далеких 70-х. Шоукаром назвати важко. Як не крути, але при інших одинакових параметрах дизель завжди тупіший на розгон. Це першопричина того, чому не ставлю дизеля собі - мені важливо швидко розганятися на коротких дистанціях для доповнення прохідності кінетичною енергією. В горах для розгону перед перешкодою як правило є лише лічені метри і дизель тут не рулить, перевірено. Це моя особиста думка, не претендую на дискусію, просто її хочу донести автору, тема як-не-як цікава.

Для наших умов я би рекомендував пошукати на шротах двигун від Subaru Impreza WRX STI, Mazda MPS, BMW M5. Бігти за об'ємом для швидкого розгону не завжди правильно, особливо коли йдеться про машину до 1,5 тонни, якою є УАЗ, тим паче без рідного двигуна.
freshoffroad.com
Аватар користувача
Bobikus
Участник движения
 
Повідомлення: 3226
З нами з: Сер грудня 05, 2007 22:59
Звідки: Львів-Київ
Машина: УАЗ 469БГГ

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

Повідомлення Andre » Сер березня 20, 2013 22:44

Bobikus написав:дизель завжди тупіший на розгон. Це першопричина того, чому не ставлю дизеля собі - мені важливо швидко розганятися на коротких дистанціях для доповнення прохідності кінетичною енергією.

Повністю підтримую.

Bobikus написав:Для наших умов я би рекомендував пошукати на шротах двигун від Subaru Impreza WRX STI, Mazda MPS


Яскравий приклад того, що мотор-запальничка типу Impreza, MPS, Lancer - в УАЗ, далеко не найкраще рішення.
http://www.youtube.com/watch?v=a980TAf57mY

AndreyR написав:Ерунда это на мой взгляд, надо ставить нормальный дизель, чтобы была и динамика и экономичность и ресурс, а не эти бензинки с дутыми лошадями и жрущими ведрами топливо, на бездоре вообще разориться от расхода можно будет.


3.3тд на Патроле, как по-Вашему нормальный дизель?
Скорее всего что ответ будет - ДА.
И какой у него расход, по-Вашему, по бездорожью на 35"?
Думаэте 15-16л.??? :D
Andre
Участник форума
 
Повідомлення: 190
З нами з: Сер грудня 22, 2010 22:43
Звідки: Львів

Далі

Повернутись до Двигатель

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість