Сторінка 1 з 2

4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: П'ят березня 15, 2013 18:43
ЯНКИ
а вот интересно, кому то попадались на глаза реальные проекты оснащения УАЗ469 трудвиглом, чтобы стружку снимать с резины?
например при весе уазки 1,5т (точнее облегчённый до 1,2т) и движке 5.2 от грандчирка думаю можно выйти на 6сек до сотни...
расчёт простой - 9сек гранда делим на разницу масс 1,8т/1,2т = 6сек (грубо конечно, но по сути меняем в уравнении только массу)

какие ещё адекватные варианты?

концепция машины - для фана (не трофи), чтобы "жечь"...
акп и полный привод обязательно, ну и что то с полуосями надо делать.
линки на готовые проекты и адекватные идеи в студию! ;)

ps: чахоточный v8-газон с механикой не предлагать...

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: П'ят березня 15, 2013 18:56
Olexa
Ось тут no exit викладав відео одного їхнього пацієнта, що знімав стружку, та ще й лише на половині циліндрів (здається):

viewtopic.php?p=146995#p146995

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Нед березня 17, 2013 16:16
Ziro-cool
як на мене то краще від Крузача поставити 3.0 дизель від прадо або 4.2 від крузача 100-тки, з їхніми ж АКПП,

досить таки веслі мотори, і виносливі.

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон березня 18, 2013 10:13
cableman
Думается мне,что на родных мостах не реально,полуоси рвать будет с первого нажатия на педаль газа.

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон березня 18, 2013 11:19
Airgunner
Ну полуоси можно и усиленные поставить. Думается мне что не будет выдерживать рама, и ее придется усиливать, а всё это дополнительный вес, который сводит на нет весь смысл установки такого мощного двигла в уаз.

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон березня 18, 2013 11:30
ЯНКИ
чтобы снизить нагрузку на мосты\раму - будет максимальное облегчение кузова и 31" резина
насчёт рамы - уверен выдержит (на рэнглеры свопят 5.9 от гранда и нормально, а рама у него похлипче будет)
насчёт полуосей - да, надо однозначно усиленные, кто\где\почём?
имхо дизели в топку - они не "крутятся" как бензинки, драйв от дизеля не тот...

ps: порыл уазбуку, либо дизеля тулят под бездор либо чахоточную газоновскую восьмёрку на штатную МКП - это всё не то... не пуля!

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон березня 18, 2013 14:26
Bobikus
Airgunner написав:Ну полуоси можно и усиленные поставить. Думается мне что не будет выдерживать рама, и ее придется усиливать, а всё это дополнительный вес, который сводит на нет весь смысл установки такого мощного двигла в уаз.


1. Посилених півосей не існує. Навіть ті, які називаються посилені, не є міцншими за стандартні, радянські.
2. Рама витримає з запасом.
3. Не витримають кардани, ресори, півосі та головні пари. Це будуть щоденні замінники.

Як вихід ситуації пропоную дивитись у бік високообертових потужних бензинових двигунів. Завдяки тому, що пік моменту та потужності у них зміщений в поле 4-6 тисяч обертів на хвилину, момент буде краще розподілятись у часі по вузлах трансмісії, відтак пікові навантаження не будуть миттєвими, метал житиме довше. Також краще служитиме масляна плівка в диференціалах, менша ймовірність ударних навантажень. Щодо автомата - ненайкраща ідея, такі рішення погіршують прохідність і роблять машину менш безпечною на бездорі. На надійність та споживання вони теж не дуже позитивно впливають.

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон березня 18, 2013 15:20
Andre
Bobikus написав:1. Посилених півосей не існує. Навіть ті, які називаються посилені, не є міцншими за стандартні, радянські.

http://bloksport.ru/index.php/bars/polu ... -31-detail

ЯНКИ написав:а вот интересно, кому то попадались на глаза реальные проекты оснащения УАЗ469 трудвиглом, чтобы стружку снимать с резины?


В Луганську є така машина - база УАЗ+4.0 бмв.
Але не АКПП, але це не проблема.
Грибки справді часто міняє (34" колеса).
Зараз прикупив грибки Блокспорт.

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон березня 18, 2013 16:37
Bobikus
Andre написав: Bobikus писал(а):1. Посилених півосей не існує. Навіть ті, які називаються посилені, не є міцншими за стандартні, радянські.


http://bloksport.ru/index.php/bars/polu ... -31-detail


Ну так, це одні з тих, про які я писав вище. Одні з найкращих, але теж рвуться, навіть на сток-двигунах. Та і навіть якби вони були вічними, є ще головні пари, кардани, ресори ітд., коротше для трофі ситуація патова. З іншого боку, для шоукара, про який мова, це все може бути і не так важливо - разок-другий попалити гуму витримає і штатне залізо, важливо тільки не користуватися понижайкою. Для доброго дріфтингу вартувало би все таки поставити ручку і самоблок у задню вісь, він допоможе розподіляти момент між півосями і більш точно і прогнозовано керувати зносом задньої осі. І вся робота водія це друга, повний газ і в політ!

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Пон березня 18, 2013 20:24
Вайнах
В Одессе есть уаз с мотором 3.5л объем от бмв. Состыкован с уазовской коробкой. Переодически рвет самоблоки бтр и полуоси. Валит с уазовским прицепом на трассе за 180км\ч .Прикольно когда приезжают клиенты и с круглыми глазами начинают расказывать про уаз с прицепом который их "сделал" на 180км\ч по киевской трассе :lol: .

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Вів березня 19, 2013 14:00
ЯНКИ
Вайнах написав:В Одессе есть уаз с мотором 3.5л объем от бмв. Состыкован с уазовской коробкой.


привет, а двигло m62? (была мысль про него в варианте 4.4)
сколько до 100 разгон?

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Сер березня 20, 2013 10:24
AndreyR
Ерунда это на мой взгляд, надо ставить нормальный дизель, чтобы была и динамика и экономичность и ресурс, а не эти бензинки с дутыми лошадями и жрущими ведрами топливо, на бездоре вообще разориться от расхода можно будет. Вот разгон до сотни спринтера с 602 дизелем 2.9 с чип тюнингом до всего навсего 154лошадей и 355нм момента, вот что такое настоящие а не дутые лошади, тоже в районе 9 секунд примерно, слабая динамика при том что масса спринтеров более двух тонн?
http://www.youtube.com/watch?v=hU8SIvGedXg
И по трассе скорость у них только передаточными ограничена, на 212 спринтере безовсякого чип тюнинга до 190км со скоростным мостом валят с этим двигателем при всего навсего 122лошадях вернее немецких конях, вот такой вариант мне кажется более интересным, или ставить 606 дизель там в стоке 177 немецких коней и 330 момента

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Сер березня 20, 2013 18:58
Вайнах
ЯНКИ написав:
Вайнах написав:В Одессе есть уаз с мотором 3.5л объем от бмв. Состыкован с уазовской коробкой.


привет, а двигло m62? (была мысль про него в варианте 4.4)
сколько до 100 разгон?

Привет. Не скажу что за мотор. Увижу спрошу.

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Сер березня 20, 2013 21:22
Bobikus
AndreyR написав:Ерунда это на мой взгляд, надо ставить нормальный дизель, чтобы была и динамика и экономичность и ресурс, а не эти бензинки с дутыми лошадями и жрущими ведрами топливо, на бездоре вообще разориться от расхода можно будет


Перепрошую, але 9-секундний дизельний спринтер як на мене це фантастика :) Навіть чіпований з вами поданого ролика відмітку на спідометрі долає за 11 секунд, що в реалі відповідатиме 12-м секундам (100кмг по цьому спідометру це десь 90 в реалі). Нечіпований це вже близько 14 на трансмісії Спрінтера і десь 17 на трансмісії УАЗа. А 17, то, перепрошую, жигулі першої моделі з далеких 70-х. Шоукаром назвати важко. Як не крути, але при інших одинакових параметрах дизель завжди тупіший на розгон. Це першопричина того, чому не ставлю дизеля собі - мені важливо швидко розганятися на коротких дистанціях для доповнення прохідності кінетичною енергією. В горах для розгону перед перешкодою як правило є лише лічені метри і дизель тут не рулить, перевірено. Це моя особиста думка, не претендую на дискусію, просто її хочу донести автору, тема як-не-як цікава.

Для наших умов я би рекомендував пошукати на шротах двигун від Subaru Impreza WRX STI, Mazda MPS, BMW M5. Бігти за об'ємом для швидкого розгону не завжди правильно, особливо коли йдеться про машину до 1,5 тонни, якою є УАЗ, тим паче без рідного двигуна.

Re: 4+ литра и АКП на УАЗ

ПовідомленняДодано: Сер березня 20, 2013 22:44
Andre
Bobikus написав:дизель завжди тупіший на розгон. Це першопричина того, чому не ставлю дизеля собі - мені важливо швидко розганятися на коротких дистанціях для доповнення прохідності кінетичною енергією.

Повністю підтримую.

Bobikus написав:Для наших умов я би рекомендував пошукати на шротах двигун від Subaru Impreza WRX STI, Mazda MPS


Яскравий приклад того, що мотор-запальничка типу Impreza, MPS, Lancer - в УАЗ, далеко не найкраще рішення.
http://www.youtube.com/watch?v=a980TAf57mY

AndreyR написав:Ерунда это на мой взгляд, надо ставить нормальный дизель, чтобы была и динамика и экономичность и ресурс, а не эти бензинки с дутыми лошадями и жрущими ведрами топливо, на бездоре вообще разориться от расхода можно будет.


3.3тд на Патроле, как по-Вашему нормальный дизель?
Скорее всего что ответ будет - ДА.
И какой у него расход, по-Вашему, по бездорожью на 35"?
Думаэте 15-16л.??? :D