ice написав:Bobikus написав:пройти так повільно до датчика через весь радіатор не охолонувши і ввімкнути цей датчик.
Орест, либо Вы снова невнимательно прочитали, либо у вас датчик стоит в нижнем патрубке. Ставить датчик на нижнем патрубке это убийство двига! Видел на Уазбуке прям инструкцию, правда от класики термодатчики. В двиг попадает вода с нижнего патрубка и это не секрет.
Почну з того, що у мене датчика немає взагалі, умови, в яких катаюся, цього не потребують. Продовжу тим, що нижній датчик це більш часто ніж верхній. Ось, наприклад,
з сусідньої теми теж. І поясню чому - при нижньому датчику карлсони регулють температуру в радіаторі, і так і повинно бути. При верхньому датчику вентилятори з радіатора будуть отримувати дані температури в двигуні, але насправді охолоджувати радіатор, що не є правильно, адже це так само як дзвонити в гідрометцентр і замовляти погоду на завтра замість спостерігати за нею. Якщо не зрозуміло моє порівняння то розжую детальніше.
До речі, думаю, в автора ця ж проблема - радіатор прекрасний, але ніхто не знає, що він ефективно охолоджує, бо датчик стоїть на його вході а не виході, не бачить результату роботи радіатора і тому і кричить вентиляторам крутитися і ще більше охолоджувати радіатор, який, бідака, і без того на виході холодний.
Как можно подавать в двиг для охлаждения жидкость с температурой 85 градусов?
З напором
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Охолодження рідини - перше завдання радіатора, і він просто зобов'язаний подавати у двигун "холодну" ОР! Адже двигун її нагріває до робочої температури і подає знову в радіатор, щоб той охолоджував. Це і є теплообмін, бо якщо в двигун подати ОР робочій температурі він нагріє її, все закипить ще до виходу з двигуна. Натомість коли з радіатора йде забагато холодної ОР, а двигун не встигає її нагріти, то це бачить термостат який відразу прикривається і дозволяє сповільнити потік настільки, щоби двигун мав час її нагрівати до робочої t.
Открытый/приоткрытый термостат не повод включаться вентиляторам. Термостат, например, при 80 градусах, допустим, откроется на половину, а датчик включения вентиляторов срабатывает при 85. А до 85 температура может и не дойти, т.к. ОЖ, попадая в радиатор, может охладиться "добровольным методом" без "принудительного".
Саме так і тут ви сам і доказуєте, що ОР може бути охолоджена лише після радіатора, перед ним вона завжди буде гарячою, тобто запускатиме карлсона значно частіше ніж треба, бо при установці верхнього датчика він стоятиме перед радіатором і буде аналізувати цю ж температуру, що і термостат. А після радіатора може слідкувати за t в радіаторі і при умові її перегрівання вмикати вентилятори, таким чином охороняючи двигун від потрапляння у нього надто гарячої ОР.
Сказал же автор "через термодатчик в верхний патрубок радиатора". У меня так же стоит.
Так, спочатку не побачив, але я би почав саме з його перестановки на вихід радіатора.