Сторінка 1 з 2

Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 0:10
Bobikus
Після установки нового карба виявив рідкісну але досить прикру проблему - достатньо виїхати на трасу при температурі повітря +1 - +10, після проїзду 10-15 км двигун починає троїти, втрачається потужність, падає швидкість ітд. Після довгих пошуків виявив проблему - карбюратор покривається інієм, очевидно не лише ззовні а і всередині, що заваджає перенесенню якісної суміші через впускний колектор, від чого виникають ці симптоми. Достатньо вимкнути двигун на 5 хв як вс стає на місце, іній тане і машина знову оживає. Очевидно що обледеніння виникає внаслідок розрідження газу після заслонки карбюратора, що цікаво лише при плюсовій температурі. Судячи з усього, при мінусовій цей дефект відсутній так як не утворюється конденсат, відтак немає чому замерзати.

Прошу допомоги з ідеєю як з цим боротися - поки були думки проведення антифризу через трубки навколо карба, запуск вихлопних газів у впуск, проведення впуску через теплу зону випускного колектора. Але всі ці ідеї здаються недолугими, можливо хтось вже вирішував подібні проблеми або чув як їх вирішують інші, або просто підкине свою.

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 0:20
hellcat
У тебе встановлений шноркель? Може, відключити, щоб у фільтр потрапляло тепле повітря?

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 1:57
Bobikus
Так, є таке, думав про забірник десь з-під випускного колектора але проблема в тому, що це викличе потребу придумувати герметичний перемикач потоку повітря. З потрібним діаметром це буде складно реалізувати, тому поки задумуюсь над якимось рішенням, що не матиме негативних наслідків для наявних систем, тим паче така погода як зараз не дуже часта:

Наиболее благоприятные условия для обледенения карбюратора создаются в холодный сырой день, во время дождя или тумана. Наибольшее количество перебоев в работе двигателя вследствие обледенения карбюратора наблюдается при 100%-ной относительной влажности и температуре окружающего воздуха около 4,5°С. При температуре свыше 10°С обледенение карбюратора уже невозможно, а при температуре ниже -2°С даже в насыщенном воздухе находится слишком мало влаги, чтобы вызвать обледенение карбюратора.


До речі, може обмотати карб якимось пластирем-електронагрівачем, що вмикається тумблером? Може хтось з таким стикався?

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 9:50
hellcat
Буржуї використовують підігрів карбюратора охолоджуючою рідиною. Гадаю, це найкращий варіант. Я так думаю, що електронагрівач мав би бути дуже потужним, але треба порахувати.

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 12:18
Игорь
можно попробывать найти старый карб с ВАЗА, Вебер или может еще есть, там идет подогрев ОЖ. На копейке стоял такой с проставкой для газа.

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 12:36
Bobikus
Игорь написав:можно попробывать найти старый карб с ВАЗА, Вебер или может еще есть, там идет подогрев ОЖ. На копейке стоял такой с проставкой для газа.

І ставити замість нового? Якось така перспектива не тішить :)

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 12:48
FreeFraG
Орест, просто отключи шнорхель перед воздушным фильтром и все будет хорошо.
Такая же фигня была перед НГ, когда ехал из Полтавской области. Выехал на дамбу через Днепр и машина стала тупить, обороты начали падать. Остановился, увидел что карб был как ежик в инее, открутил хомут перед воздушным фильтром, скинул патрубок и вуаля...

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 15:41
Bobikus
Сергій, дякую, це буде найпростіший і мабуть найгеніальніший варіант, буду пробувати. Щоправда у мене повітряний фільтр стоїть на самому початку крила, є ризик того, що при відключенні шноркеля вхідне повітря буде не менш холоднимтак як забиратиметься не з підкапотного а з отвору для шноркеля. Вірю що це вирішить проблему але думаю, що все-таки не зашкодить якесь рішення про запас :)

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: П'ят січня 10, 2014 15:52
FreeFraG
Кстати, отключение шноркеля на зиму имеет еще один плюс.
Через шноркель очень хорошо засасывает снег, который тает в воздушном фильтре, а после остановки двигателя тупо превращается в глыбу льда.
У меня такая фигня была года два назад. У Лехи Сокола тоже. Фильтрирующие элементы вытягивали, положив корпуса на буржуйку...

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: Чет січня 23, 2014 0:42
Dimoon
У меня когда делали шноркель, делали самодельный корпус под фильтр от Газели. Забор теплого воздуха и герметичный переключатель не сделали. С приходом холодов скинул патрубок и одел на карбюратор старый штатный корпус с фильтром и забором теплого воздуха. )) Но лишился шноркеля((( Но зато не обмерзает)))))

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: Вів грудня 09, 2014 22:09
Peugeot
SOS!!!
обмерзает нижняя часть карба К129 буханочного! причем не в движении, а при прогреве с утра (бенз использую только для прогрева, т.к. езжу на пропане), на ХХ порядка 900 об.
Что характерно, что такого эффекта ни разу не наблюдал, и в прошедшие морозы (-10°...-17°) проблем не было. Стоило потеплеть до 0° и ппц! Сегодня +4° за бортом, субъективно обмерзает еще больше! Грею обычно 3-4 минуты, а с таким раскладом вообще толком не работает!

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: Вів грудня 09, 2014 23:33
Панда
не нашел темы :(
была тут такая тема.
если не ошибаюсь Bobikus Орест описывал и решил такую проблему.

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: Сер грудня 10, 2014 1:34
alexnaz
Сделать забор воздуха из под коллектора.

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: Сер грудня 10, 2014 9:44
Peugeot
alexnaz написав:Сделать забор воздуха из под коллектора.

как это реализуется со штатным (маслозаполненным) воздушным фильтром ?

Re: Як боротись з обледенінням карбюратора?

ПовідомленняДодано: Сер грудня 10, 2014 10:26
FreeFraG
Peugeot написав:
alexnaz написав:Сделать забор воздуха из под коллектора.

как это реализуется со штатным (маслозаполненным) воздушным фильтром ?


С этим фильтром - никак...