Ну якщо замір по місті то нормально. Якщо по трасі - я би почав з налаштування карбюратора та запалювання. Якщо захочеться зменшувати розхід далі - рекомендую замінити на зиму масло в мостах, кпп, рк на більш рідке, відкрутити хаби, поставити карбюратор новішого покоління. Думаю, такими заходами розхід по трасі можна зменшити до 12-13 літрів.
До речі, я колись був близьким до такого показника, але зрозумів що це не є моя основна мета і скоро повернувся до великих коліс, вічно закручених хабів, густих трансмісійних масел ітд. Зараз розхід по трасі у мого бобра близький до 20 л/100 км, по горах близько 40. Але я радий. А щоби не хвилюватися від таких показників я почав рахувати пропорцію не літри на км, як прийнято а літри на години, і навіть більше - гривні на години. Тепер година щастя на трасі в мене близька до 100 грн, і що цікаво - година в горах коштує дешевше - близько 50-60 грн. І це прекрасно