Сторінка 1 з 1
Допоможіть визначити двигун

Додано:
Пон квітня 14, 2014 15:12
Bodik20001
Якщо я не помиляюсь це 451МИ (451М)
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Пон квітня 14, 2014 15:48
Student
Я бы сказал, что двигатель похож на УМЗ - 4178. Сделайте фото блока двигателя с левой стороны. Там он должен быть подписан.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Пон квітня 14, 2014 19:08
RomikV
Дуже схожий на 417. Тут должно буть написано


Головка старого зразка з квадратним колектором для однокамерного карбюратора. Це так, на майбутне, поставить колектор з овальними вікнами для карбюратора з двома камерами неполучиться без заміни ГБЦ, обо на цей колектор через перехідник.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Пон квітня 14, 2014 20:13
аир болотный
У мого Бобіка точнісінько так само було під капотом, на блоці написано 417 (на головці 414), стояв однокамерний карб але колектор і ГБЦ з круглими отворами (нового зразка).
Причому я запитував попередньного власника чи не міняв він голову і колектора? Сказав що так і брав його у вояк, машині на той час було 2 роки. Отже скоріше всього така комплектація була з заводу.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Пон квітня 14, 2014 23:03
RomikV
Якщо гбц з овальними вiкнами, то колектор пiд двухкамерний карб можна поставить але уаза, бо у волги штани з двух труб-мiшатиме передньому кардану. На фото видно що колектор з квадратними вiкнами.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Вів квітня 15, 2014 10:56
Peugeot
Ув. уазоводы, помогите определиться, что это за мотор?

Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Вів квітня 15, 2014 11:42
Панда
Peugeot написав:Ув. уазоводы, помогите определиться, что это за мотор?
Думаю сие УМЗ 451 (с М или без М, значения особого не имеет). Это у них на паровозиках такие крышки горловины заливки масла были. И сам паровозик немного отличается от того, что ставится на УМЗ 417. И трубка картерных газов в низ.
Хотя может быть всякое.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Вів квітня 15, 2014 21:42
аир болотный
RomikV написав:Якщо гбц з овальними вiкнами, то колектор пiд двухкамерний карб можна поставить але уаза, бо у волги штани з двух труб-мiшатиме передньому кардану. На фото видно що колектор з квадратними вiкнами.
Я щось колектор не можу толком розгледіти, а от що видно то в мене ідентично було.
З двух труб (штани) у 2410 і далі, у ГАЗ-24(двигун 24Д) одна труба, колектор легко стикуеться з УАЗівською прийомною трубою.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Вів квітня 15, 2014 22:20
Peugeot
Панда написав:Думаю сие УМЗ 451 (с М или без М, значения особого не имеет)
Спасибо. Думаю, ему лет 40. Я так понимаю, вакуумного опережения на трамблёре не предусмотрено (штуцерок запаян).
А почему трубка картерных газов вниз? На фото справа от маслозаливной шляпы штуцер сапуна, шланг, идущий в карб, с него снятый?
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Вів квітня 15, 2014 23:42
аир болотный
С опережением то сами химичили.
А что до трубки отвода картерных газов то во многих машинах того времени так было с завода, отводили вниз и всё.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Сер квітня 16, 2014 12:55
Student
На сколько я знаю, с завода так вентиляцию картерных газов не делали. Это уже "колхоз" владельцев автомобиля.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
Сер квітня 16, 2014 16:54
аир болотный

- №10 на эскизе. Двигатель 24-д, В 70-х такое часто встречалось. Кстати обратите внимание на карб и колектор, этот вариант как раз я упоминал выше.
Re: Допоможіть визначити двигун

Додано:
П'ят квітня 18, 2014 14:38
ROMANICH 88
аир болотный написав:eng.jpg
На мой похож как две капли воды.