Сторінка 1 з 5

АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 13:21
Панда
Товарищи, расскажите плз о возможности перехода стандартной головы УМЗ 417 (98мм) на АИ 95 (94мм).
Какие проблемы могут быть? Какие варианты?
Читал и слышал что при фрезеровке 4 мм, есть шанс попасть поршнями в свечи.

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 14:08
Student
У меня на двигателе умз 417 стояла голова от 421. При капиталке двигателя пришлось фрезеровать голову. Точную высоту я уже не помню, но получилось под 92-й бензин.

Зачем её делать под 95-й?

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 14:29
Панда
Student написав:У меня на двигателе умз 417 стояла голова от 421.

А помпу водяную куда девал?
Мне кажется что у 417 помпа на голове, а у 421 нет.
Student написав:Зачем её делать под 95-й?

Причин много:
- АИ 76 уже нет
- АИ 80 не найти
- АИ 92 тоже что и АИ 95 с примесями говна :(
- у меня газ стоит, а для газа меньше камера - лучше
Ну и т.д.

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 14:46
hellcat
3.6 мм я фрезеровал на санитарке - без проблем, на 92 мне не нравилось как едет, лил 95й. 4мм до свечей не достанет точно. Только померяй свою голову, может ее кто-то уже шлифовал до тебя.

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 14:47
hellcat
Панда написав:- АИ 92 тоже что и АИ 95 с примесями говна :(


Вовсе нет, скорее, наоборот. 95й у нас присадками делают.

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 15:00
Student
Помпа была на голове.

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 15:06
Панда
hellcat написав:
Панда написав:- АИ 92 тоже что и АИ 95 с примесями говна :(

Вовсе нет, скорее, наоборот. 95й у нас присадками делают.

Тема, ты прав, но на скорость и качество это не влияет :)

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 16:12
Ziro-cool
штанги на забудь найти під 95-ти1, або вкоротити (не бажано) свої,

для ГБО треба рівнятися на 95-тий, як мінімум, ібо октанове число пропану близьке до 102,

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят квітня 18, 2014 16:30
аир болотный
Народ умудрялся даже 93.5 делать, дальше нельзя, но для пропана самое то.
На уазбуке тема была, там хорошо всё описано.

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: П'ят травня 09, 2014 23:08
Ziro-cool
аир болотный написав:Народ умудрялся даже 93.5 делать, дальше нельзя, но для пропана самое то.
На уазбуке тема была, там хорошо всё описано.



а ссиль на УАЗБУКУ можна? вот зараз якраз теж в роздумах про ГБО, і шліфовку "голови"

ато там дуже важко шось найти, кожна тема довжиною в життя :lol:

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: Суб травня 10, 2014 12:21
Genya
на уазбуці це розписано приблизно на 100сторінках,прочитав все. Висновок гбц 417 відрізняються ,є камери згоряння груше подібні і овальні,висота перших 98,6 спилювали 2,6 висновок не могли зловити детонацію,якщо висота 98 знімати 3,5мм. я зняв з гбц з гушеподібними камерами згоряння 2,8мм.

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: Суб травня 10, 2014 17:13
Ziro-cool
прочитав все - то вже герой :D
бо я прочитав перші 10 стор.

моє бачення: як мінімум 4мм, для ГБО, про бензин не говорю.

тільки вот про свічки толком не понятно, довгі чи короткі,

а про штанги взагалі.....мрак.

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: Суб травня 10, 2014 18:14
аир болотный
Ссиль конкретну вже нажаль не знайду, але по головці можна бачити відстань від площини ГБЦ до різбових частин свічок (свічки з короткою різьбою), оця відстань і є для нас простором для творчості, лише би ті різьби залишилися цілими :)

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: Суб травня 10, 2014 18:34
Ziro-cool
перчитав 51 сторінку
для себе підібрав:
-5мм від голови,
штанги від 402-го (під 92-гу нефть) довжиною 283 мм,

вроді так,

Re: АИ 76 на АИ 95 в УМЗ 417

ПовідомленняДодано: Суб травня 10, 2014 19:13
аир болотный
5мм це 93.0, ого-го, не погано було би мідну прокладку встановити!(правда не практикував такого з ЗМЗ-УМЗ двигунами оскільки гільзи мокрі)