Сторінка 1 з 1

РЕЗИНА или КОРКОВОЕ ДЕРЕВО - какие ПРОКЛАДКИ лучше?

ПовідомленняДодано: Пон липня 16, 2007 14:37
Dmitry Skyrta
Двигатель течет со всех щелей: крышки клапанов, двух боковых крышечек и поддона :( Возник вопрос - на что менять все эти прокладки: на резину или корок?

ПовідомленняДодано: Пон липня 16, 2007 15:38
BoBeG
Резинові краще
я найшов тільки пробкові
Перед тим як ставити прокладку піддона треба вирівняти трохи поверхню отворів на піддоні
якшо не рівномірні
бо це може привести до не рівномірного затягування і тріскання прокладки
і я випарював пробкові прокладки перед тим як ставити.

ПовідомленняДодано: Пон липня 16, 2007 16:13
Dmitry Skyrta
BoBeG написав:Резинові краще
я найшов тільки пробкові
Перед тим як ставити прокладку піддона треба вирівняти трохи поверхню отворів на піддоні
якшо не рівномірні
бо це може привести до не рівномірного затягування і тріскання прокладки
і я випарював пробкові прокладки перед тим як ставити.

А чим резинові кращі?
Як випарювати пробкові?

ПовідомленняДодано: Пон липня 16, 2007 16:34
BoBeG
Резинові краже тим що зними паритися менше :D
Береш кипятильник->банку->воду->кипятиш
над паром тримаєш пробку
або можна швидше
просто розмочити в гарячій воді
взяти клійонку грубу
покласти на неї пробки
розстелити
залити туда окропу
завернути
Суть випарювання в тому шоб корок трохи розбухтів від води і він буде гнучким і не тріскатиметься.
Лишню воду перед тим як ставити краще витерти з поверхні, решта буде витіснена.
Ше можливо резинові довше живуть(якшо то резина бензомасло стійка).
Ну і без герметика не обійтися коли вже ставити будеш.

ПовідомленняДодано: Пон липня 16, 2007 18:33
Dmitry Skyrta
BoBeG написав:Ну і без герметика не обійтися коли вже ставити будеш.

Ооо, дякую за інструктаж!! А якого герметика??

ПовідомленняДодано: Пон липня 16, 2007 19:33
hellcat
Герметик на стыки прокладок, больше не надо. Когда будешь ставить - прижми поддон к двигу чем-то, если не снимал то просто домкратом. Торчащие куски полукруглых обрезать чтоб торчали на 15 мм или вообще резать не надо.

Я когда ставил не запаривал - кипятку не достать было. Просто замочил в воде пару часиков.

ПовідомленняДодано: Пон липня 16, 2007 19:38
Dmitry Skyrta
hellcat написав:Герметик на стыки прокладок, больше не надо. Когда будешь ставить - прижми поддон к двигу чем-то, если не снимал то просто домкратом. Торчащие куски полукруглых обрезать чтоб торчали на 15 мм или вообще резать не надо.

Я когда ставил не запаривал - кипятку не достать было. Просто замочил в воде пару часиков.


Тоесть, на сами прокладки с обоих сторон красный герметик не нужно? А прокладка поддоне не цельная, как под крышку клапанов?

ПовідомленняДодано: Пон липня 16, 2007 21:57
BoBeG
Я два рази ставив пробкові
Першого разу без герметика
то в тому місці де підон найбільше притиснув прокладку вона тріснула
і масло сочилося
другого разу вже нормально розпарену-розмочену прокладку ставив на герметик
тут головне не переборщити з герметиком мазав блище до зовнішньої сторони блока не далі від шпильок і навколо шпильок , також і на піддон наносив герметик, ставив піддон в ямі без домкрата-
важко самому то робити , взагаліто є для того спец інструмент.
Пробка має властивіть приплюснутися і отвори робляться трохи овальними тому краще коли там буде герметик
+ герметик компенсує дуже маленькі нерівності
Також варто навколо отворів піддона найти випуклості і трохи їх вистукати , тоді не буде проблем з нерівномірним принисканням прокдадки
Набір прокладок для піддона складається з 4 штук.
Герметик червоний.